Hyundai I30 1.0 T-Gdi 120 PS 48V DCT, Τιμή 23/11/2024: 23 190€
Hyundai i30 MHEV: Είναι το φθηνότερο, αγγίζει και την κορυφή!
Πόσο καλό είναι το ήπια υβριδικό Hyundai i30 των 120 ίππων και του αυτόματου κιβωτίου σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, ασφάλεια, εξοπλισμό, εγγυήσεις και τιμή. Το δοκιμάζουμε και το συγκρίνουμε με το καλύτερο και το χειρότερο της κατηγορίας του.
Δοκιμάζουμε και βαθμολογούμε το ήπια υβριδικό Hyundai i30
Το Hyundai i30 είναι ένα από τα μοντέλα που αντιστέκεται στη λαίλαπα των SUV και το 2022 κατάφερε και τερμάτισε στην τρίτη θέση της κατηγορίας του με 1.396 αντίτυπα, μένοντας πίσω μόνο από τη Corolla και την Α-Series. Μάλιστα διαθέτει μια πλήρη ποικιλία κινητήρων που μπορεί να ικανοποιήσει τις περισσότερες σύγχρονες ανάγκες, ενώ η κορυφαία έκδοση Ν προσφέρει ένα «αγριεμένο» σύνολο που τείνει υπό εξαφάνιση στην σημερινή εποχή της αποστείρωσης.
Για να διαπιστώσουμε αν τα νούμερα των πωλήσεων συμβαδίζουν με τις δυνατότητες του, δοκιμάσαμε το ανανεωμένο Hyundai i30 με τον ήπια υβριδικό 1.000αρη κινητήρα των 120 ίππων και το αυτόματο κιβώτιο επτά σχέσεων. Ταυτόχρονα το βαθμολογήσαμε στους τομείς της κατανάλωσης, των χώρων, των επιδόσεων, της ασφάλειας, του εξοπλισμού, των εγγυήσεων και της τιμής, ενώ το βάλαμε απέναντι στον ανταγωνισμό, συγκρίνοντας το με το καλύτερο και το χειρότερο της κατηγορίας του.
To Hyundai i30 MHEV 120 PS DCT-7 έπιασε 88%
Μάρκα/Μοντέλο | Hyundai I30 | Καλύτερα | Χειρότερα | ||
---|---|---|---|---|---|
Έκδοση μοντέλου | Hyundai I30 1.0 T-gdi 120 Ps 48v Dct 120ps | ||||
Βαθμολογία | 88% | ||||
Κατηγορία μοντέλου | Μικρομεσαία Mild Hybrid AUTO | ||||
Ποια χρονιά βγήκε/άλλαξε το μοντέλοModel Year
|
2021 | ||||
Τι τεχνολογίας είναι ο κινητήραςΕίδος Κινητήρα
|
Mild Hybrid | ||||
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.)
|
998 | ||||
Η ισχύς του κινητήρα, τα άλογά τουΙπποδύναμη (PS)
|
120 | 163 | MERCEDES A-CLASS A 200 AUTO 163+13 PS Facelift 163ps | 110 | AUDI A3 SPORTBACK 30 TFSI Hybrid S tronic 110ps |
Χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιοΚιβώτιο
|
Automatic | ||||
Πόσες ταχύτητες έχειΑριθμός σχέσεων
|
7 | ||||
Ποιοι τροχοί κινούν το αμάξωμαΚίνηση
|
ΕΜΠΡΟΣ | ||||
Με βαση τις μετρήσεις μαςΠραγματική μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)
|
7,9 | 6,8 | VOLKSWAGEN GOLF 1.0 eTSI 110 PS mHEV DSG 110ps | ||
Πόσα χιλιόμετρα διανύεις με ένα γεμάτο ρεζερβουάρ - Με βαση τις μετρήσεις μαςΠραγματική αυτονομία (χλμ.)
|
781 | 962 | VOLKSWAGEN GOLF 1.5 eTSI ACT mHEV 150 PS DSG7 150ps | 717 | MERCEDES A-CLASS A 200 AUTO 163+13 PS Facelift 163ps |
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματος (για επιβάτη με 1,75 ύψος και 75 κιλά)Χώροι για γόνατα πίσω επιβατών (εκατοστά)
|
14,2 | 18 | SEAT LEON 1.5 eTSI 150 PS DSG 150ps | 11 | AUDI A3 SPORTBACK 30 TFSI Hybrid S tronic 110ps |
Χρειάζονται 45 εκατ. Για κάθε ενήλικο και 35 για κάθε παιδίΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα)
|
1,39 | 1,39 | HYUNDAI i30 1.0 T-Gdi 120 PS 48V DCT 120ps | 1,33 | AUDI A3 SPORTBACK 30 TFSI Hybrid S tronic 110ps |
Εργοστασιακή χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 395 | 405 | HYUNDAI i30 FASTBACK 1.5 T-Gdi 48V 159 PS DCT FASTBACK 159ps | ||
Πόσα δλ. χρειάζονται για τα 100 χλμ./ώρα από στάσηΕπιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα (δλ.)
|
12 | 8 | MERCEDES A-CLASS A 200 AUTO 163+13 PS Facelift 163ps | ||
Η μέγιστη ταχύτητα του αυτοκινήτουΤελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
|
196 | 225 | MERCEDES A-CLASS A 200 AUTO 163+13 PS Facelift 163ps | 196 | HYUNDAI i30 1.0 T-Gdi 120 PS 48V DCT 120ps |
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 36,4 | 34,6 | SEAT LEON 1.5 eTSI 150 PS DSG 150ps | 39,2 | VOLKSWAGEN GOLF 1.0 eTSI 110 PS mHEV DSG 110ps |
Εργοστασιακή εγγύησηΕγγύηση (χρόνια)
|
5 | 5 | HYUNDAI i30 1.0 T-Gdi 120 PS 48V DCT 120ps | 2 | AUDI A3 SPORTBACK 30 TFSI Hybrid S tronic 110ps |
Τιμή καταλόγου αντιπροσωπείαςΤιμή
|
22.690 | 22.690 | HYUNDAI i30 1.0 T-Gdi 120 PS 48V DCT 120ps | 39.990 | MERCEDES A-CLASS A 200 AUTO 163+13 PS Facelift 163ps |
Το αυτόματο ήπια υβριδικό Hyundai i30 των 120 ίππων κατάφερε να συγκεντρώσει βαθμολογία 88%, αγγίζοντας ουσιαστικά την κορυφή και μένει δεύτερο για μόλις 1%, δείχνοντας τα δόντια του στον ανταγωνισμό και δικαιολογώντας τις υψηλές πωλήσεις του.
Τα πιο δυνατά σημεία του μοντέλου είναι η τιμή του, που είναι η πιο χαμηλή στην κατηγορία και το πλάτος του πίσω καθίσματος, το οποίο είναι το μεγαλύτερο μεταξύ των ανταγωνιστών.
Επίσης εξαιρετικά τα πάει στο τομέα του φρεναρίσματος και της εγγύησης, ενώ έχει αρκετά καλά νούμερα στη χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ και της κατανάλωσης.
Όμως μένει πίσω όσο αφορά τις επιδόσεις, μιας και η ιπποδύναμη του δεν μπορεί να του προσφέρει το κάτι παραπάνω.
Σελ. 2 | Τι βαθμό παίρνει το Hyundai i30 MHEV σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις; |
Σελ. 3 | Πόσο καλό είναι το Hyundai i30 MHEV 120 PS DCT-7 σε εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας; |
Σχολιάστε |