Νορμάλ επιδόσεις, σε καλά επίπεδα η κατανάλωση
Ο 1.000αρης τούρμπο κινητήρας του MG ZS της δοκιμής μας, όπως κι όλοι οι θερμικοί κινητήρες της εταιρείας, είναι μια φιλική προσφορά της General Μotors κι αποδίδει 111 ίππους και 160Nm ροπής, με την ισχύ να περνάει στους μπροστινούς τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων της Aisin (υπάρχει και χειροκίνητη έκδοση).
Ο κινητήρας είναι πολιτισμένος σε όλο το φάσμα, του λείπει όμως λίγο η σπιρτάδα στις χαμηλές στροφές, με το κιβώτιο μερικές φορές να αντιδρά λίγο πιο έντονα από όσο θα θέλαμε. Όπως προείπαμε στο κομμάτι των επιδόσεων δεν ξεχωρίζει, αλλά προσφέρει ασφαλή για τις μετακινήσεις νούμερα, με το 0-100 χλμ./ώρα να έρχεται σε 12 δλ., το 60-100 χ.α.ω. σε 7,4 δλ. και το 80-120 χ.α.ω. σε 9,8 δλ., ενώ η κατανάλωση σε μεικτές συνθήκες ακουμπάει τα 8 λτ./100 χλμ.
Τίμιο σε όλα τα επίπεδα στο δρόμο
Το τουρμπάτο MG ZS στο δρόμο τα πάει το ίδιο καλά με την ατμοσφαιρική έκδοση, αλλά τα κάνει όλα πιο γρήγορα. Η μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης είναι ταμάμ για τις κακοτεχνίες των ελληνικών δρόμων και μόνο η συμπεριφορά του πίσω ημιάκαμπτου άξονα σε συνεχόμενες ανωμαλίες θα «ταράξει» τους επιβάτες. Βέβαια, η μαλακή ανάρτηση σημαίνει και κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές, αλλά ευτυχώς σε βαθμό που δεν τρομάζει τον οδηγό, με τη πρόσφυση να παραμένει υψηλή και σε πιο σβέλτους ρυθμούς.Στην εθνική παραμένει ευθύβολο και μόνο οι αεροδυναμικοί θόρυβοι πάνω από τα 120 χ.α.ω. χαλούν κάπως την ηρεμία της καμπίνας, ενώ σε επαρχιακούς δρόμους θα νιώσεις ότι το τιμόνι είναι πιο ελαφρύ από όσο θα ήθελες. Μέσα στην πόλη, το μεγάλο κύκλο στροφής «εξουδετερώνει» η στάνταρ πανοραμική κάμερα 360 μοιρών και τα ευμεγέθη παράθυρα που δίνουν πολύ καλή περιμετρική ορατότητα.
Το αυτόματο MG ZS των 111 ίππων είναι αποκλειστικά διαθέσιμο στην έκδοση Luxury Plus, έχοντας εξαιρετικά πλούσιο εξοπλισμό που μεταξύ άλλων περιλαμβάνει πανοραμική κάμερα, keyless entry, δορυφορική πλοήγηση, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού και 17αρες ζάντες.
Συμπέρασμα
Το αυτόματο τουρμπάτο MG ZS είναι πραγματικός ορισμός του value for money αυτοκίνητο, παρά την τσιμπημένη για τα σύγχρονα δεδομένα κατανάλωση. Η σχέση τιμής-εξοπλισμού είναι υπέρ του δέοντος καλή για τον καταναλωτή, ενώ οι 111 ίπποι του κινητήρα και το αυτόματο κιβώτιο προσφέρουν την ευελιξία και την άνεση που θέλει ο οδηγός στο πάτημα του γκαζιού, με την 7ετη εργοστασιακή εγγύηση να δίνει ένα επιπλέον μαξιλαράκι εμπιστοσύνης στην «νεοφερμένη» εταιρεία.
Τεχνικά χαρακτηριστικά* | MG ZS 1.0 T-GDi ΑΤ 111PS |
---|---|
Κινητήρας | |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 999 |
Κύλινδροι/Βαλβίδες | 4/16 |
Τροφοδοσία | Βενζίνη |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) | 111/5.200 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 160/1800-4700 |
Σχέσεις/κιβώτιο/μετάδοση | 6/αυτόματο/μπροστά |
Start/Stop | NAI |
Eπιδόσεις | |
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 12 |
60-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 7,4 |
80-120 χλμ./ώρα (δλ.) | 9,8 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 180 |
Βάρος με οδηγό (κιλά) | 1.264 |
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | |
Μέση εργοστασιακή WLTP | 7,2 |
Μέση Δοκιμής | 8,1 |
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) WLTP | 163 |
Ρεζερβουάρ (λτ.) | 45 |
Πορτμπαγκάζ (λτ.) | 448 |
Σελ. 1 | MG ZS: Αυτόματο, πλούσιο, με 111 ίππους και τιμή-λουκούμι |
Σελ. 2 | Δοκιμάζουμε το αυτόματο MG ZS 1.0 T-GDi των 111 ίππων |
Σελ. 3 | Νορμάλ επιδόσεις, σε καλά επίπεδα η κατανάλωση |