MG4: H ηλεκτρική επίθεση της ΜG
Δοκιμάζουμε το αμιγώς ηλεκτρικό MG4 των 204 ίππων με τη μεγάλη μπαταρία των 64kWh και το βαθμολογούμε στους τομείς της κατανάλωσης, των επιδόσεων, της ευρυχωρίας, των εγγυήσεων και της τιμής, ενώ την ίδια στιγμή το συγκρίνουμε με το καλύτερο και το χειρότερο της κατηγορίας ώστε να δούμε πως τα πηγαίνει ο νέος παίχτης.
Δοκιμάζουμε και βαθμολογούμε το το αμιγώς ηλεκτρικό MG4 των 204 ίππων
Τo MG4 είναι ένα από τα βασικά όπλα της ΜG ώστε να κερδίσει ένα μέρος των πωλήσεων. Σε αντίθεση με τα θερμικά μοντέλα της γκάμας, το αμιγώς ηλεκτρικό ΜG4 ξεδιπλώνει τις αρετές και τη φιλοσοφία της εταιρείας, δείχνοντας ότι στοχεύει περισσότερο στο μέλλον και την ηλεκτροκίνηση. Αυτό αποτυπώνεται και στην τελική βαθμολογία του που είναι η καλύτερη μεταξύ των ανταγωνιστών του, χτυπώντας κορυφή σε όλους σχεδόν τους τομείς (κατανάλωση, αυτονομία, ευρυχωρία καμπίνας, τιμή), με το μόνο μελανό σημείο να είναι ο χώρος του πορτ-μπαγκάζ που όμως υστερεί μόλις 31 λίτρα από τον πρώτο.
Ας δούμε αναλυτικά πως αξιολογείται το MG4 με την 66αρα μπαταρία σύμφωνα με την κατανάλωση, την ευρυχωρία, τις επιδόσεις, τον εξοπλισμό, την εγγύηση και την τιμή, αλλά και πως τα πηγαίνει σε σχέση με το καλύτερο και το χειρότερο μοντέλο της κατηγορίας.
Πως να καταλάβετε ποια είναι καλή επίδοση
Πράσινο - Μία από τις καλύτερες επιδόσεις της κατηγορίας
Κίτρινο - Στο μέσο όρο της κατηγορίας
Κόκκινο - Μία από τις χειρότερες επιδόσεις της κατηγορίας
Στην κορυφή το MG4 με 89%
Μάρκα/Μοντέλο | Mg Mg4 | Καλύτερα | Χειρότερα | ||
---|---|---|---|---|---|
Έκδοση μοντέλου | Mg Mg4 Ev 64 Kwh 204ps 64 Kwh | ||||
Βαθμολογία | 89% | ||||
Κατηγορία μοντέλου | Μικρομεσαία Ηλεκτρικό | ||||
Ποια χρονιά βγήκε/άλλαξε το μοντέλοModel Year
|
2022 | ||||
Τι τεχνολογίας είναι ο κινητήραςΕίδος Κινητήρα
|
Ηλεκτρικό | ||||
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.)
|
|||||
Η ισχύς του κινητήρα, τα άλογά τουΙπποδύναμη (PS)
|
204 | 231 | CUPRA BORN 62 kWh 231 PS 231ps 62 KWh | 136 | CITROEN C4 C-CROSS E 136 PS 136ps 50 KWh |
Χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιοΚιβώτιο
|
Automatic | ||||
Πόσες ταχύτητες έχειΑριθμός σχέσεων
|
1 | ||||
Ποιοι τροχοί κινούν το αμάξωμαΚίνηση
|
ΕΜΠΡΟΣ | ||||
Με βαση τις μετρήσεις μαςΠραγματική μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)
|
16,5 | 16,5 | MG MG4 EV 64 KWH 204ps 64 KWh | ||
Με βαση τις μετρήσεις μαςΠραγματική μέση κατανάλωση (KWh/100χλμ.)
|
16,5 | 16,5 | MG MG4 EV 64 KWH 204ps 64 KWh | ||
Πόσα χιλιόμετρα διανύεις με ένα γεμάτο ρεζερβουάρ - Με βαση τις μετρήσεις μαςΑυτονομία σε ταξίδι (χλμ.)
|
364 | 364 | MG MG4 EV 64 KWH 204ps 64 KWh | ||
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματος (για επιβάτη με 1,75 ύψος και 75 κιλά)Χώροι για γόνατα πίσω επιβατών (εκατοστά)
|
17,5 | 17,5 | CITROEN C4 C-CROSS E 136 PS 136ps 50 KWh | ||
Χρειάζονται 45 εκατ. Για κάθε ενήλικο και 35 για κάθε παιδίΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα)
|
1,38 | 1,38 | MG MG4 EV 64 KWH 204ps 64 KWh | 1,36 | VOLKSWAGEN ID.3 204 PS (62 kWh) 204ps 62 KWh |
Εργοστασιακή χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 363 | 394 | NISSAN LEAF 40 kWh 150 PS 150ps 40 KWh | 363 | MG MG4 EV 64 KWH 204ps 64 KWh |
Πόσα δλ. χρειάζονται για τα 100 χλμ./ώρα από στάσηΕπιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα (δλ.)
|
7,4 | 6,6 | CUPRA BORN 62 kWh 231 PS 231ps 62 KWh | 9,5 | CITROEN C4 C-CROSS E 136 PS 136ps 50 KWh |
Η μέγιστη ταχύτητα του αυτοκινήτουΤελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
|
160 | 160 | CUPRA BORN 62 kWh 204 PS 204ps 62 KWh | 144 | NISSAN LEAF 40 kWh 150 PS 150ps 40 KWh |
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 38 | 35,8 | CUPRA BORN 62 kWh 204 PS 204ps 62 KWh | ||
Εργοστασιακή εγγύησηΕγγύηση (χρόνια)
|
7 | 7 | MG MG4 EV 64 KWH 204ps 64 KWh | 2 | VOLKSWAGEN ID.3 204 PS (62 kWh) 204ps 62 KWh |
Εργοστασιακή εγγύησηΕγγύηση μπαταρίας (χρόνια ή χλμ.)
|
7 | 7 | MG MG4 EV 64 KWH 204ps 64 KWh | 2 | VOLKSWAGEN ID.3 204 PS (62 kWh) 204ps 62 KWh |
Τιμή καταλόγου αντιπροσωπείαςΤιμή
|
36.750 | 32.448 | MG MG4 EV 51 KWH 170ps 51 KWh | 48.600 | VOLKSWAGEN ID.3 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh |
Τιμή με επιδότηση | 27.750 | 24.448 | MG MG4 EV 51 KWH 170ps 51 KWh | 40.600 | VOLKSWAGEN ID.3 204 PS (77 kWh) 204ps 77 KWh |
Το MG4 των 204 ίππων με τη μεγάλη μπαταρία των 64kWh έπιασε την κορυφή στην κατηγορία του με 89%, δείχνοντας τις… μπαταρίες του στον ανταγωνισμό.
Η αρχή για την υψηλή βαθμολογία γίνεται με την τιμή του, αφού τα 27.750 ευρώ (συμπεριλαμβανομένης της κρατικής επιδότησης) που απαιτούνται για την απόκτηση του το κατατάσσουν ως ένα από τα πιο προσιτά της κατηγορίας (χάνει μόνο από την έκδοση με τη μικρή μπαταρία), κάνοντας το να βρίσκεται ένα βήμα μπροστά από τον ανταγωνισμό. Στη χαμηλή τιμή του έρχεται να προστεθεί η μικρή κατανάλωση που σε συνδυασμό με την 64αρα μπαταρία δίνει την μεγαλύτερη πραγματική αυτονομία μεταξύ των ανταγωνιστών του σε συνθήκες ταξιδιού, με 364 χιλιόμετρα.
Επιπλέον διαθέτει την καλύτερη εργοστασιακή εγγύηση με 7 χρόνια και δυνατά φρένα, με το μόνο κόκκινο σημείο να είναι η χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ.
Σελ. 2 | MG4 204PS 64kW: Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις και εγγυήσεις; |
Σελ. 3 | MG4 204PS 64kW: Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφαλείας; |
Σχολιάστε |