Mazda Mx-30. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις.
24/9/2024
Ας δούμε αναλυτικά τις μετρήσεις του Mazda MX-30 όσον αφορά στην ευρυχωρία, στις επιδόσεις, στην κατανάλωση και στην αυτονομία, αλλά και το πώς «στέκεται» απέναντι από το καλύτερο και το χειρότερο μοντέλο της κατηγορίας του.
Μάρκα/Μοντέλο | Mazda Mx-30 | Καλύτερα | Χειρότερα | |||
---|---|---|---|---|---|---|
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 7 | 3,9 | FORD KUGA 2.5 Duratec PHEV 225 PS FWD 225ps | 8,8 | MG HS EHS 1.5T 258ps | |
Μέγιστη πραγματική αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρΑυτονομία (χλμ.) | 700 | 981 | OPEL GRANDLAND HYBRID 300 PS 300ps | |||
Κατανάλωση | 60% | |||||
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματοςΓια Γόνατα πίσω επιβατών (εκ.) | 10,5 | 22 | MG HS EHS 1.5T 258ps | |||
Πόσος χώρος υπάρχει από το κεφάλι του πίσω επιβάτη (ύψους 1,75) μέχρι την οροφήΓια Κεφάλι πίσω επιβατών (εκ.) | 2 | 8,8 | MG HS EHS 1.5T 258ps | 1,2 | AUDI Q3 45 TFSI e S tronic 245ps | |
Πόσο φαρδιά είναι η καμπίνα πίσω, στο ύψος των ώμωνΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα) | 1,34 | 1,43 | PEUGEOT 3008 Hybrid-4 300 PS e EAT8 4x4 300ps | 1,34 | CUPRA FORMENTOR 1.4 TSI DSG e-Hybrid 245 PS 245ps | |
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 350 | 600 | CITROEN C5 AIRCROSS PHEV 225 PS e-EAT8 225ps | |||
Χώροι | 62% | |||||
Είδος | Plug-in hybrid | |||||
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.) | ||||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 170 | 360 | DS DS 7 E-TENSE 360 PS 4x4 360ps | |||
Πόσο γρήγορα μπορεί να επιταχύνει ο κινητήρας το αυτοκίνητο. Όσο περισσότερη ροπή, τόσα περισσότερα άλογα έχουμε σε αυτές τις στροφέςΜέγιστη ροπή (Nm) | 260 | 520 | DS DS 7 E-TENSE 300 PS 4x4 300ps | |||
Πόσο γρήγορα πιάνει τα 100 χλμ./ώραΕπιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 8,9 | 5,3 | PEUGEOT 3008 Hybrid-4 300 PS e EAT8 4x4 300ps | |||
Όσο μικρότερος ο χρόνος, τόσο ευκολότερη η προσπέραση. Η μέτρηση γίνεται πατώντας τέρμα το γκάζι με την τελευταία ταχύτητα. Δείχνει το εύρος στροφών και εξαρτάται από την ροπή του κινητήρα.Προσπέρασμα 80-120 (δλ.) | 6,1 | 3,1 | PEUGEOT 3008 Hybrid-4 300 PS e EAT8 4x4 300ps | |||
Κινητήρας - Επιδόσεις | 60% | |||||
Εγγύηση για τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου, όπως π.χ. κινητήρας, κιβώτιοΕγγύηση αντιπροσωπείας - Μηχανικα μέρη (χρόνια) | 6 | 8 | FORD KUGA 2.5 Duratec PHEV 225 PS FWD 225ps | |||
Εγγύηση για σκουριές στο αμάξωμαΔιάτρηση από σκουριά (χρόνια) | 12 | |||||
Εγγύηση για τη βαφή του αυτοκινήτουΧρώμα (χρόνια) | 3 | |||||
Εγγύηση αντιπροσωπείας | 80% | |||||
Διαστάσεις αμαξώματος (χλστ.) | ||||||
Μήκος (μέτρα) | 4,39 | |||||
Πλάτος (μέτρα) | 2,04 | |||||
Ύψος (μέτρα) | 1,56 | |||||
Είναι η απόσταση μεταξύ των δύο τροχών. Συνήθως, όσο μεγαλύτερο, τόσο πιο άνετο στο εσωτερικό το αυτοκίνητοΜεταξόνιο (μέτρα) | 2,66 | |||||
Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 50 | 53 | CITROEN C5 AIRCROSS PHEV 225 PS e-EAT8 225ps | |||
Είναι η μικρότερη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος. 20 εκατοστά είναι τιμή που συγκαταλέγεται στις καλές για SUVΑπόσταση από το έδαφος (εκ.) | 13,5 | 23 | CITROEN C5 AIRCROSS PHEV 225 PS e-EAT8 225ps | |||
Βάρος, με οδηγό 75 κιλών (κιλά) | 2251 | 1701 | CUPRA FORMENTOR 1.4 TSI DSG e-Hybrid 245 PS 245ps | |||
Κινητήρας (στοιχεία κατασκευαστή) | ||||||
Κυβικά εκατοστά | ||||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 170 | 360 | DS DS 7 E-TENSE 360 PS 4x4 360ps | |||
Στροφές μέγιστης ισχύος (σ.α.λ.) | ||||||
Ροπή (Nm) | 260 | 520 | DS DS 7 E-TENSE 300 PS 4x4 300ps | |||
Στροφές μέγιστης ροπής (σ.α.λ.) | ||||||
Κατανάλωση κατασκευαστή (λίτρα/100χλμ) | ||||||
Προδιαγραφή για τις εκπομπές ρύπων του αυτοκινήτου. Τα καινούρια αυτοκίνητα πληρούν τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές EU6. Τα παλαιότερης τεχνολογίας αυτοκίνητα επηρεάζονται ως προς τα τέλη κυκλοφορίας και την είσοδο στο δακτύλιο της Αθήνας.Νόρμα EU | EU6 | |||||
Κατανάλωση Κατασκευαστή (λίτρα/100 χλμ.) | 1 | 0,8 | TOYOTA C-HR 2.0L PHEV 223ps | 2,2 | JEEP COMPASS 1.3 TB 240 PS 4xe 240ps | |
Εκπομπές ρύπων CO2 σύμφωνα με τον κατασκευαστή. Από αυτές εξαρτώνται τα τέλη κυκλοφορίας, η είσοδος στομ δακτύλιο μέχρι και το τέλος ταξινόμησης κάθε οχήματος.Εκπομπές ρύπων CO2 (γρ./χλμ) | 21 | 19 | TOYOTA C-HR 2.0L PHEV 223ps | 46 | JEEP COMPASS 1.3 TB 190 PS 4xe 190ps |
Το κινητήριο σύνολο αποδίδει 170 ίππους, αφού όπως τονίσαμε και νωρίτερα, ο κινητήρας Wankel λειτουργεί αποκλειστικά ως γεννήτρια ρεύματος. Σε σύγκριση με το ηλεκτρικό MX-30, η Plug-in υβριδική έκδοση μετρήθηκε καλύτερη σε όλες μας τις μετρήσεις: Πραγματοποιεί το 0-100 σε 8,9 δλ., αντί για 9,7, επιταχύνει από τα 60 στα 100 χλμ./ώρα σε 4,6 δλ., αντί για 5,2, αλλά και από τα 80 στα 120 σε 6,1 αντί για 7 δλ. Εκεί που υπερτερεί αισθητά ωστόσο (και σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό), είναι το μεγάλο ρεζερβουάρ των 50 λίτρων, που σου επιτρέπει να βγάλεις πάνω από 500 χλμ. με ένα γέμισμα. Ωστόσο η κατανάλωση καυσίμου δεν χαρακτηρίζεται από τις οικονομικότερες της κατηγορίας.
Χάρη στην υποδοχή των 11 kW, η μπαταρία των 17,8 kWh φορτίζει σε μόλις 50 λεπτά, ενώ σε ταχυφόρτιση 35 kW, φορτίζει στον μισό χρόνο. Όπως τονίσαμε και προηγουμένως, μέσα στην πόλη ηλεκτρική αυτονομία μπορεί να αγγίξει τα 85 χιλιόμετρα, αφού το συχνό φρενάρισμα και το σήκωμα το ποδιού από το γκάζι παράγουν ηλεκτρική ενέργεια (η ανάκτηση έχει 3 επίπεδα έντασης).
Το πορτ-μπαγκάζ έχει χωρητικότητα 350 λίτρων, ενώ όπως είπαμε, τα φρένα είναι αποτελεσματικά και έχουν άριστη αίσθηση.
Σελ. 1 | Δοκιμή Mazda MX-30 R-EV: Με όπλα την αυτονομία & τη νοσταλγία.. Wankel |
Σελ. 2 | Mazda Mx-30. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις. |
Σελ. 3 | Mazda Mx-30. Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας. |