Το νέο Eclipse είναι ένα crossover με έντονα δυναμική σχεδίαση και πολλά στοιχεία που παραπέμπουν σε coupe αμάξωμα.
Στην Αγορά-Autobild είχαμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε το ολοκαίνουργιο μοντέλο της Mitsubishi, το Eclipse Cross. Έχει πάρει το όνομά του από το coupe μοντέλο της Ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας που η παραγωγή του σταμάτησε το 2012. Το νέο Eclipse λοιπόν είναι ένα crossover με έντονα δυναμική σχεδίαση και πολλά στοιχεία που παραπέμπουν σε coupe αμάξωμα. Στην διάθεση μας είχαμε την έκδοση με τον 1500άρη τούρμπο κινητήρα απόδοσης 163 ίππων που συνεργάζεται με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο.
Σχεδίαση: Θα ήθελε να ήταν coupe
Το εντυπωσιακό crossover καταφέρνει να κλέβει τα εντυπώσεις χάρη στις δυναμικές του γραμμές με τις έντονες ακμές και γωνίες, τα νεύρα που διατρέχουν τις πόρτες και τα φτερά και φυσικά το ιδιαίτερο πίσω μέρος. Βλέποντας την οπίσθια πλευρά του νέου μοντέλου, κάποιοι θα ενθουσιαστούν ενώ σε άλλους θα φανεί «φορτωμένο» και όχι τόσο αρμονικό με το υπόλοιπο αμάξωμα. To Eclipse στο μπροστινό μέρος θυμίζει έντονα τα υπόλοιπα off road αδέρφια του αλλά σε αυτό μοντέλο έχει η βάλει η Mitsubishi περισσότερες δόσεις πολυτέλειας.
Κινητήρας: Δυνατός και ροπάτος
Χωρίς αμφιβολία ο κινητήρας των 1,5 λίτρων είναι ένα από τα μεγαλύτερα ατού του αυτοκινήτου. Με άμεσο ψεκασμό και τούρμπο, αποδίδει 163 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και ροπή 250 Nm στις 1.800 σ.α.λ. Η απόκριση στο πάτημα του γκαζιού είναι ορισμένες φορές απότομή ενώ σίγουρα θα βοηθήσει στην εκκίνηση ότι η δύναμη είναι διαθέσιμη ακόμα και κάτω από τις 2.000 σ.α.λ. ενώ μετά από εκεί είναι γεμάτος μέχρι σχεδόν τον κόφτη. Κινεί με άνεση το 4,4 μέτρων και 1.425 κιλών αμάξωμά του ενώ το εργοστασιακό 0-100 χλμ./ώρα των 10,3 δλ είναι δείγμα των πολύ καλών επιδόσεων. Σημαντικό προσόν η χαμηλή στάθμη θορύβου, ειδικά στο ρελαντί, αλλά και η συγκρατημένη κατανάλωση με ρεαλιστικές τιμές στα 8,9 λτ. μεικτής διαδρομής. Για την τελευταία φροντίζει σίγουρα και το σύστημα χρονισμού βαλβίδων MIVEC αλλά και η λειτουργία Eco με διακόπτη, που ανήκει στο στάνταρ εξοπλισμό.