Κάθε οδηγός θα βρει εύκολα την ιδανική θέση οδήγησης χάρη στην πληθώρα ρυθμίσεων του καθίσματος και του τιμονιού. Η ορατότητα είναι γενικά καλή και μόνο προς τα πίσω περιορίζεται ελαφρώς από το σχήμα της οροφής και του «διπλού» πίσω παρμπρίζ. Δεν σας κρύβουμε βέβαια ότι θα θέλαμε η κάμερα οπισθοπορείας ή έστω οι αισθητήρες παρκαρίσματος να βρίσκονται στον βασικό εξοπλισμό. Οδηγώντας το νέο μοντέλο, ο οδηγός αντιλαμβάνεται αμέσως την στραμμένη προς την άνεση ρύθμιση της ανάρτηση. Καμία ανωμαλία δεν φτάνει στην καμπίνα καθώς η ανάρτηση θα απορροφήσει ακόμα και την πιο μεγάλη λακκούβα. Βέβαια, σε ορισμένες περιπτώσεις θα ακουστεί κατά την λειτουργία της.
Αν και μαλακή δεν θα κουράσει σε κάποια στροφοδιαδρομή ενώ θα γεμίσει εμπιστοσύνη τον οδηγό. Ο καλός και πλούσιος σε απόδοση κινητήρας έρχεται εδώ να σου βάλει σκέψεις για να πιέσεις κι άλλο, ωστόσο οι περιορισμοί αρχίζουν να μπαίνουν κυρίως από το τιμόνι, το οποίο είναι τεχνητά βαρύ αλλά κυρίως ασαφές σε πληροφόρηση στη θέση της ευθείας.
Αξίζει να αναφέρουμε πως αν και δικίνητο, δεν θα πει όχι σε light off road διαδρομή καθώς η μαλακή ανάρτηση θα κάνει παιχνιδάκι την κίνηση σε τέτοιου είδους τερεν.
Copyright © 2024 - autoagora.gr