Premium αύρα στο εσωτερικό, με έντονα τεχνολογικό προφίλ
Η φουτουριστική προσέγγιση στην εξωτερική σχεδίαση συνεχίζεται και στο εσωτερικό, όπου συναντάμε ένα πολύ σύγχρονο και hi-tech διάκοσμο, ενώ κυριαρχεί μια μινιμαλιστική λογική που ξεκουράζει το μάτι των επιβατών. Ιδιαίτερη μνεία αξίζει στον συνδυασμό μαλακών πλαστικών μερών και δέρματος στο ταμπλό.
Οι δύο οθόνες 12,3 ιντσών αποτελούν μόνο ένα δείγμα της τεχνολογικής κυριαρχίας στην καμπίνα του Ariya. Έχουν τη δυνατότητα να λειτουργήσουν ανεξάρτητα ή ως ενιαίο σύνολο, ενώ μπορούν να «ανταλλάξουν» μεταξύ τους πληροφορίες και ενδείξεις. Το έγχρωμο head-up display είναι προαιρετικό, όπως επίσης και η οθόνη που μπορεί με το πάτημα ενός κουμπιού να «αντικαταστήσει» τον εσωτερικό κεντρικό καθρέφτη, προβάλλοντας εικόνα από την πίσω μεριά του αυτοκινήτου, μέσω κάμερας.
Η τύπου ξύλινη επιφάνεια που έχει τοποθετηθεί κάτω από τις οθόνες δίνει μία premium-ρετρό αύρα, ενώ ιδιαίτερα καλαίσθητα είναι τα κουμπιά αφής που έχουν προσαρμοστεί πάνω της. Το τεχνολογικό προφίλ σιγοντάρεται και από την ύπαρξη φυσικού διακόπτη για την αυξομείωση του ήχου, ενώ εξοικειωθήκαμε εύκολα με τα χειριστήρια στο τιμόνι. Γενικά, η ποιότητα στο εσωτερικό είναι premium κατηγορίας, ενώ συνδυάζεται αρμονικά η ρετρό αισθητική με τον προηγμένο τεχνολογικά χαρακτήρα.
Αυτός γίνεται έκδηλος και στον τεχνολογικό εξοπλισμό ασφάλειας και υποβοήθησης οδηγού, στον οποίο περιλαμβάνεται το ProPILOT με σύνδεση Navi, το πιο προηγμένο τεχνολογικά μέχρι σήμερα σύστημα υποστήριξης οδηγού της Nissan στην Ευρώπη, με συστήματα όπως Intelligent Around View Monitor, Intelligent Forward Collision Warning, Emergency Lane Keeping, Intelligent Emergency Braking και Rear Automatic Emergency Braking.
Σελ. 1 | Δοκιμή Nissan Ariya 242 PS: Βγάζει 460 χλμ. με μία φόρτιση |
Σελ. 2 | Φουτουριστική και σπορ η σχεδίαση, ξεχωρίζει η coupe «γραμμή» της οροφής |
Σελ. 3 | Premium αύρα στο εσωτερικό, με έντονα τεχνολογικό προφίλ |
Σελ. 4 | Πολύ ευρύχωρο για τους επιβάτες και 468 λτ. ο χώρος αποσκευών |
Σελ. 5 | Μέχρι και 600 χιλιόμετρα στην πόλη με μία φόρτιση |
Σελ. 6 | Ήσυχο ακόμη και σε υψηλές ταχύτητες, ευχάριστο στην οδήγηση |
Σελ. 7 | Η γνώμη μας και τα τεχνικά χαρακτηριστικά |