Δοκιμή Nissan Juke 114 PS 7DCT
Nissan Juke 1.0 114 PS DCT, Τιμή 22/11/2024: 22 990€
Ανανεωμένο αυτόματο Nissan Juke: Φρενάρει καλά, καίει λίγο
Έχει τα καλύτερα φρένα στην κατηγορία και πλούσιο βασικό εξοπλισμό.
Με κατανάλωση 7,2 λτ/100 χλμ, συναγωνίζεται τα mild hybrid.
Ο «coupe» σχεδιασμός στερεί χώρο από τους πίσω επιβάτες.
Το πορτ-μπαγκάζ των 422 λτ. είναι μεγαλύτερο από το μέσο όρο.
Δοκιμάζουμε και αξιολογούμε το ανανεωμένο Nissan Juke στην έκδοση με αυτόματο κιβώτιο
Το Nissan Juke θεωρείται ο ιδρυτής της κατηγορίας των μικρών SUV και έκανε το ντεμπούτο του το 2010. Η δεύτερη γενιά του μοντέλου βρίσκεται σε παραγωγή από το 2019 και ανανεώθηκε πρόσφατα στα σημεία, προκειμένου να γίνει όσο «φρέσκια» χρειάζεται για να εξακολουθεί να είναι ανταγωνιστική.
Έχουμε στη διάθεσή μας την αυτόματη έκδοση του Nissan Juke, που χρησιμοποιεί τον χιλιάρη βενζινοκινητήρα 114 ίππων, με το σασμάν να έχει 7 σχέσεις. Για να δούμε πόσο καλό είναι το ανανεωμένο Juke με αυτόματο κιβώτιο, θα το αξιολογήσουμε με κριτήρια τα αποτελέσματα των μετρήσεών μας στην κατανάλωση, στην ευρυχωρία, στις επιδόσεις, και στα φρένα, και θα δούμε πόσο καλό είναι σε σχέση με τον ανταγωνισμό, λαμβάνοντας επίσης υπόψη μας τον εξοπλισμό, την εγγύηση αλλά και την τιμή.
Προκειμένου να έχουμε μια αντικειμενική εικόνα από το πόσο καλό είναι το Nissan Juke, δίπλα από κάθε μέτρηση θα παραθέσουμε την τιμή του καλύτερου και του χειρότερου μοντέλου της κατηγορίας, με τη σύγκριση να γίνεται ανάμεσα σε μοντέλα «απλά» βενζινοκίνητα και ήπια υβριδικά σύνολα και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.
Τα φρένα του Juke είναι τα ισχυρότερα στην κλάση, ενώ επιπλέον «δυνατά χαρτιά» του μοντέλου είναι το πορτ-μπαγκάζ και η μέση κατανάλωση.
Από την άλλη πλευρά, το πλάτος του πίσω πορτ-μπαγκάζ και ο «αέρας» για τα κεφάλια των πίσω επιβατών είναι περιορισμένα, λόγω του σχεδιασμού που θυμίζει coupe αυτοκίνητα, ενώ οι επιδόσεις δεν ξεχωρίζουν από τον μέσο όρο της κατηγορίας.
Ας δούμε αναλυτικά πόσο καλό είναι το Nissan Juke με αυτόματο κιβώτιο και κινητήρα 114 ίππων.
Το αυτόματο Nissan Juke βαθμολογείται με 86 στα 100
Μάρκα/Μοντέλο | Nissan Juke | Καλύτερα | Χειρότερα | ||
---|---|---|---|---|---|
Έκδοση μοντέλου | Nissan Juke 1.0 114 ps DCT 114ps | 90% | FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 7DCT 125ps | 82% | VOLKSWAGEN T-ROC 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps |
Βαθμολογία | 86% | ||||
Κατηγορία μοντέλου | Μικρά SUV Βενζίνη | ||||
Ποια χρονιά βγήκε/άλλαξε το μοντέλοModel Year
|
2021 | ||||
Τι τεχνολογίας είναι ο κινητήραςΕίδος Κινητήρα
|
Βενζίνη | ||||
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.)
|
999 | ||||
Η ισχύς του κινητήρα, τα άλογά τουΙπποδύναμη (PS)
|
114 | 155 | FORD PUMA 1.0 155 PS mHEV 7DCT 155ps | 100 | FIAT 600 Hybrid 100ps |
Χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιοΚιβώτιο
|
Automatic | ||||
Πόσες ταχύτητες έχειΑριθμός σχέσεων
|
7 | ||||
Ποιοι τροχοί κινούν το αμάξωμαΚίνηση
|
ΕΜΠΡΟΣ | ||||
Με βαση τις μετρήσεις μαςΠραγματική μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)
|
7,2 | 7 | FIAT 600 Hybrid 100ps | 8,8 | AUDI Q2 35 TFSI S tronic 150ps |
Πόσα χιλιόμετρα διανύεις με ένα γεμάτο ρεζερβουάρ - Με βαση τις μετρήσεις μαςΑυτονομία σε ταξίδι (χλμ.)
|
807 | 909 | SKODA KAMIQ 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps | 678 | AUDI A1 ALLSTREET 35 TFSI S tronic 150ps |
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματος (για επιβάτη με 1,75 ύψος και 75 κιλά)Χώροι για γόνατα πίσω επιβατών (εκατοστά)
|
13,8 | 18,8 | SKODA KAMIQ 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps | 8 | HYUNDAI BAYON 1.0T 100 PS 7DCT 100ps |
Χρειάζονται 45 εκατ. Για κάθε ενήλικο και 35 για κάθε παιδίΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα)
|
1,27 | 1,38 | HYUNDAI BAYON 1.0T 100 PS 7DCT 100ps | 1,27 | NISSAN JUKE 1.0 114 PS DCT 114ps |
Εργοστασιακή χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 422 | 536 | FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 7DCT 125ps | 335 | AUDI A1 ALLSTREET 30 TFSI S tronic 116ps |
Πόσα δλ. χρειάζονται για τα 100 χλμ./ώρα από στάσηΕπιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα (δλ.)
|
11,2 | 8,38 | SKODA KAMIQ 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps | 11,4 | FIAT 600 Hybrid 100ps |
Η μέγιστη ταχύτητα του αυτοκινήτουΤελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
|
180 | 220 | AUDI A1 ALLSTREET 35 TFSI S tronic 150ps | 180 | HYUNDAI BAYON 1.0T 100 PS 7DCT 100ps |
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 35,2 | 35,2 | NISSAN JUKE 1.0 114 PS DCT 114ps | 38,8 | JEEP RENEGADE 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps |
Εργοστασιακή εγγύησηΕγγύηση (χρόνια)
|
3 | 8 | FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 7DCT 125ps | 3 | NISSAN JUKE 1.0 114 PS DCT 114ps |
Τιμή καταλόγου αντιπροσωπείαςΤιμή
|
21.230 | DACIA SANDERO STEPWAY 1.0 TCe 90 PS CVT 91ps | 44.100 | VOLKSWAGEN T-ROC 2.0 TSI 190 PS DSG 4MOTION 190ps |
Το Nissan Juke με τον βενζινοκινητήρα 114 ίππων και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 7 σχέσεων αξιολογείται με 86 στα 100. Το ιαπωνικό μοντέλο έχει τα καλύτερα φρένα της κατηγορίας, με την απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ/ώρα να είναι 35,2 μέτρα.
Επιπλέον, παρά την έλλειψη ήπια υβριδικού συστήματος, ο χιλιάρης κινητήρας καίει 7,2 λτ/100 χλμ με βάση τις μετρήσεις μας σε μικτό κύκλο, μια επίδοση που είναι από τις καλύτερες της κατηγορίας.
Ένα ακόμα δυνατό στοιχείο του Nissan Juke είναι το πορτ-μπαγκάζ των 422 λίτρων, το οποίο είναι μεγαλύτερο από τον μέσο όρο της κλάσης των μικρών SUV.
Ο χρόνος επιτάχυνσης 0-100 χλμ/ώρα δεν διεκδικεί δάφνες εντυπωσιασμού, ενώ το design που παραπέμπει σε coupe κατασκευές έχει αντίκτυπο στο πλάτος του πίσω καθίσματος, που είναι 1,27 μέτρα. Παρόλα αυτά, ο «αέρας» για τα γόνατα των πίσω επιβατών είναι εντός του μέσου όρου της κατηγορίας και μετρά 13,8 εκατοστά.
Η τριετής εγγύηση δεν ενθουσιάζει, ενώ η τιμή της βασικής έκδοσης είναι επίσης μέσα στο μέσο όρο της κατηγορίας των μικρών SUV.
Ας δούμε τις αναλυτικές μετρήσεις του αυτόματου Nissan Juke όσον αφορά στην κατανάλωση, στην ευρυχωρία και στις επιδόσεις, κάνοντας παράλληλα σύγκριση με το καλύτερο και το χειρότερο μοντέλο της κατηγορίας του.
Σελ. 2 | Αυτόματο Nissan Juke 114 PS: Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις; |
Σελ. 3 | Πόσο καλό είναι το ανανεωμένο Nissan Juke σε εξοπλισμό άνεσης και ασφαλείας; |
Σχολιάστε |