2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Αυτόματο Nissan Juke 114 PS: Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις;
4/10/2024
Στους πίνακες που ακολουθούν θα παραθέσουμε αναλυτικά τις μετρήσεις του Nissan Juke 114 PS DCT και θα δούμε πόσο καλό είναι σε σχέση με το καλύτερο και χειρότερο μοντέλο της κατηγορίας των μικρών SUV.
Μάρκα/Μοντέλο | Nissan Juke | Καλύτερα | Χειρότερα | |||
---|---|---|---|---|---|---|
Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) | 8,1 | 6,3 | FIAT 600 Hybrid 100ps | 11,1 | DS DS 3 1.2 PureTech 130 EAT8 130ps | |
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΚατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ./ώρα) | 5,7 | 5,1 | VOLKSWAGEN T-CROSS 1.5 TSI DSG 150 PS 150ps | 6,2 | DS DS 3 1.2 PureTech 130 EAT8 130ps | |
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 7,2 | 7 | FIAT 600 Hybrid 100ps | 8,8 | AUDI Q2 35 TFSI S tronic 150ps | |
Μέγιστη πραγματική αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρΑυτονομία σε ταξίδι (χλμ.) | 807 | 909 | SKODA KAMIQ 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps | 678 | AUDI A1 ALLSTREET 35 TFSI S tronic 150ps | |
Κατανάλωση | 82% | |||||
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματοςΓια Γόνατα πίσω επιβατών (εκ.) | 13,8 | 18,8 | SKODA KAMIQ 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps | 8 | HYUNDAI BAYON 1.0T 100 PS 7DCT 100ps | |
Πόσος χώρος υπάρχει από το κεφάλι του πίσω επιβάτη (ύψους 1,75) μέχρι την οροφήΓια Κεφάλι πίσω επιβατών (εκ.) | 1,5 | 7,8 | SKODA KAMIQ 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps | 1,4 | AUDI A1 ALLSTREET 30 TFSI S tronic 116ps | |
Πόσο φαρδιά είναι η καμπίνα πίσω, στο ύψος των ώμωνΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα) | 1,27 | 1,38 | HYUNDAI BAYON 1.0T 100 PS 7DCT 100ps | 1,27 | NISSAN JUKE 1.0 114 PS DCT 114ps | |
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 422 | 536 | FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 7DCT 125ps | 335 | AUDI A1 ALLSTREET 30 TFSI S tronic 116ps | |
Χώροι | 70% | |||||
Είδος | Βενζίνη | |||||
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.) | 999 | |||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 114 | 155 | FORD PUMA 1.0 155 PS mHEV 7DCT 155ps | 100 | FIAT 600 Hybrid 100ps | |
Πόσο γρήγορα μπορεί να επιταχύνει ο κινητήρας το αυτοκίνητο. Όσο περισσότερη ροπή, τόσα περισσότερα άλογα έχουμε σε αυτές τις στροφέςΜέγιστη ροπή (Nm) | 200 | 260 | RENAULT CAPTUR 1.3 TCe mhev 140 PS EDC 140ps | 160 | MG ZS 1.0T AUTO 111ps | |
Πόσο γρήγορα πιάνει τα 100 χλμ./ώραΕπιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 11,2 | 8,38 | SKODA KAMIQ 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps | 11,4 | FIAT 600 Hybrid 100ps | |
Όσο μικρότερος ο χρόνος, τόσο ευκολότερη η προσπέραση. Η μέτρηση γίνεται πατώντας τέρμα το γκάζι με την τελευταία ταχύτητα. Δείχνει το εύρος στροφών και εξαρτάται από την ροπή του κινητήρα.Προσπέρασμα 80-120 (δλ.) | 8 | 5,3 | FORD PUMA 1.0 155 PS mHEV 7DCT 155ps | 8,3 | HYUNDAI BAYON 1.0T 100 PS 7DCT 100ps | |
Κινητήρας - Επιδόσεις | 70% | |||||
Εγγύηση για τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου, όπως π.χ. κινητήρας, κιβώτιοΕγγύηση αντιπροσωπείας - Μηχανικα μέρη (χρόνια) | 3 | 8 | FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 7DCT 125ps | 3 | NISSAN JUKE 1.0 114 PS DCT 114ps | |
Εγγύηση για σκουριές στο αμάξωμαΔιάτρηση από σκουριά (χρόνια) | 12 | |||||
Εγγύηση για τη βαφή του αυτοκινήτουΧρώμα (χρόνια) | 3 | |||||
Εγγύηση αντιπροσωπείας | 65% | |||||
Διαστάσεις αμαξώματος (χλστ.) | ||||||
Μήκος (μέτρα) | 4,21 | |||||
Πλάτος (μέτρα) | 1,8 | |||||
Ύψος (μέτρα) | 1,6 | |||||
Είναι η απόσταση μεταξύ των δύο τροχών. Συνήθως, όσο μεγαλύτερο, τόσο πιο άνετο στο εσωτερικό το αυτοκίνητοΜεταξόνιο (μέτρα) | 2,64 | |||||
Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 46 | 50 | AUDI Q2 35 TFSI S tronic 150ps | 40 | AUDI A1 ALLSTREET 30 TFSI S tronic 116ps | |
Είναι η μικρότερη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος. 20 εκατοστά είναι τιμή που συγκαταλέγεται στις καλές για SUVΑπόσταση από το έδαφος (εκ.) | 17,2 | 20,5 | FIAT 600 Hybrid 100ps | 14,2 | AUDI Q2 35 TFSI S tronic 150ps | |
Βάρος, με οδηγό 75 κιλών (κιλά) | 1286 | 1120 | HYUNDAI BAYON 1.0T 100 PS 7DCT 100ps | 1420 | JEEP RENEGADE 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps | |
Κινητήρας (στοιχεία κατασκευαστή) | ||||||
Κυβικά εκατοστά | 999 | |||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 114 | 155 | FORD PUMA 1.0 155 PS mHEV 7DCT 155ps | 100 | FIAT 600 Hybrid 100ps | |
Στροφές μέγιστης ισχύος (σ.α.λ.) | 5000 | |||||
Ροπή (Nm) | 200 | 260 | RENAULT CAPTUR 1.3 TCe mhev 140 PS EDC 140ps | 160 | MG ZS 1.0T AUTO 111ps | |
Στροφές μέγιστης ροπής (σ.α.λ.) | 3000 | |||||
Κατανάλωση κατασκευαστή (λίτρα/100χλμ) | ||||||
Προδιαγραφή για τις εκπομπές ρύπων του αυτοκινήτου. Τα καινούρια αυτοκίνητα πληρούν τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές EU6. Τα παλαιότερης τεχνολογίας αυτοκίνητα επηρεάζονται ως προς τα τέλη κυκλοφορίας και την είσοδο στο δακτύλιο της Αθήνας.Νόρμα EU | EU6 | |||||
Κατανάλωση Κατασκευαστή (λίτρα/100 χλμ.) | 6,1 | 4,8 | FIAT 600 Hybrid 100ps | 7,2 | MG ZS 1.0T AUTO 111ps | |
Εκπομπές ρύπων CO2 σύμφωνα με τον κατασκευαστή. Από αυτές εξαρτώνται τα τέλη κυκλοφορίας, η είσοδος στομ δακτύλιο μέχρι και το τέλος ταξινόμησης κάθε οχήματος.Εκπομπές ρύπων CO2 (γρ./χλμ) | 138 | 109 | FIAT 600 Hybrid 100ps | 163 | MG ZS 1.0T AUTO 111ps |
Όπως αναφέραμε, η μέση κατανάλωση του Nissan Juke (7,2 λτ/100 χλμ) είναι από τις χαμηλότερες της κατηγορίας και μάλιστα μπαίνει στα «χωράφια» των ήπια υβριδικών μοντέλων. Στο ταξίδι το αυτόματο Nissan Juke καίει 5,7 λτ/100 χλμ και στην πόλη 8,1 λτ/100 χλμ, νούμερα που βρίσκονται στο μέσο όρο της κατηγορίας.
Το πορτ-μπαγκάζ που έχει ωφέλιμο όγκο 422 λίτρα βρίσκεται στο ανώτερο άκρο των μικρών SUV, ενώ ο χώρος για τα γόνατα των πίσω επιβατών (13,8 εκατοστά) κυμαίνεται εντός του μέσου όρου. Η χαμηλή γραμμή της οροφής, καθώς και η καμπίνα που γίνεται πιο στενή προς τα πίσω, μπορεί να χαρίζουν επιπλέον δυναμισμό στο design, όμως έχουν αντίκτυπο στην ευρυχωρία για τους πίσω επιβάτες, με τον «αέρα» για τα κεφάλια των πίσω επιβατών να είναι 1,5 εκατοστά και το πλάτος καθίσματος (1,27 μέτρα) να είναι το μικρότερο της κατηγορίας.
Ώθηση στο Nissan Juke της δοκιμής μας δίνει ένας βενζινοκινητήρας 1 λίτρου που αποδίδει 114 άλογα και συνεργάζεται με αυτόματο DCT κιβώτιο 7 σχέσεων, με την ισχύ να μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς. Για την επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα απαιτούνται 11,2 δευτερόλεπτα, ενώ για την προσπέραση σε αυτοκινητόδρομο (ρεπρίζ 80-120 χλμ/ώρα) χρειάζονται 8 δευτερόλεπτα, επιδόσεις που δεν εντυπωσιάζουν σε σχέση με αυτές του ανταγωνισμού.
Σελ. 1 | Ανανεωμένο αυτόματο Nissan Juke: Φρενάρει καλά, καίει λίγο |
Σελ. 2 | Αυτόματο Nissan Juke 114 PS: Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις; |
Σελ. 3 | Πόσο καλό είναι το ανανεωμένο Nissan Juke σε εξοπλισμό άνεσης και ασφαλείας; |