Opel Corsa E 156 PS, Τιμή 22/11/2024: 32 400€
Δοκιμή Opel Corsa-e 156 PS: Ισχυρότερο και με μεγαλύτερη αυτονομία
Με μεγαλύτερη μπαταρία από πριν (54 kWh) φτάνει τα 350 χλμ. αυτονομίας.
Με αυξημένη ιπποδύναμη (+20 άλογα) και γρηγορότερες επιδόσεις.
Υψηλή ποιότητα κύλισης και πολύ αποτελεσματικά φρένα.
Ποιοτικά υλικά στην καμπίνα, «τσιμπάει» λίγο η τιμή του.
Με αυξημένη ιπποδύναμη (+20 άλογα) και γρηγορότερες επιδόσεις
Το ανανεωμένο Opel Corsa λανσαρίστηκε και ως αμιγώς ηλεκτρικό, ενώ προστίθεται και μία πιο ισχυρή έκδοση δίπλα στην έκδοση των 136 ίππων που ήδη κυκλοφορούσε. Ο νέος ηλεκτροκινητήρας αυξάνει την ισχύ από τους 136 στους 156 ίππους, ενώ η ροπή παραμένει στα 260 Nm. Η αύξηση της ιπποδύναμης «μεταφράζεται» σε καλύτερες επιδόσεις, με το νέο ηλεκτρικό Corsa να ολοκληρώνει τις ρεπρίζ 60-100 και 80-120 χλμ./ώρα σε 4,1 και 5,4 δλ. αντίστοιχα, από 4,7 και 6,4 δλ. που έκανε το 136άρι.
Χαμηλότερη και η κατανάλωση σε σχέση με την προηγούμενη έκδοση
Μαζί με τις καλύτερες επιδόσεις, μειώθηκαν και οι ανάγκες ενέργειας, αφού πλέον σύμφωνα με τις μετρήσεις μας η μέση κατανάλωση του ανανεωμένου ηλεκτρικού Opel Corsa έχει μειωθεί στις 14,5 kWh/100 χλμ. σε σύγκριση με τις 15,1 kWh/100 χλμ. που σημειώνει το Corsa των 136 ίππων.
Με μεγαλύτερη μπαταρία 54 kWh (50 kWh η άλλη) φτάνει τα 350 χλμ. αυτονομίας
Η μεγαλύτερη μπαταρία την οποία φοράει το μοντέλο της δοκιμής μας του εξασφαλίζει και μεγαλύτερη αυτονομία. Πιο συγκεκριμένα, η μπαταρία του ανανεωμένου μοντέλου έχει ωφέλιμη χωρητικότητα 50,8 kWh (54 kWh ονομαστική) από 46,3 (50 kWh ονομαστική) στο προ-ανανέωσης μοντέλο. Έτσι, το ανανεωμένο ηλεκτρικό Corsa κερδίζει 50 χλμ. αυτονομίας, φτάνοντας τα 350 χλμ. σύμφωνα με τις μετρήσεις μας.
Φρένα-άγκυρες, ακινητοποιείται από τα 100 χλμ./ώρα σε 36,1 μ.
Με 36,1 μέτρα που χρειάζεται για να ακινητοποιηθεί από τα 100 χλμ./ώρα, η επίδοση των φρένων μας εντυπωσίασε, καθώς είναι η καλύτερη επίδοση που έχουμε καταγράψει ποτέ σε μικρό ηλεκτρικό, και παραπέμπει σε μοντέλα επιδόσεων.
Ας δούμε παρακάτω τη δοκιμή πιο αναλυτικά.
Σελ. 2 | Ποιοτικά υλικά στην καμπίνα, στάνταρ οθόνη 10,1 ιντσών για το infotainment |
Σελ. 3 | Χαμηλότερη κατανάλωση σε σχέση με πριν και μεγαλύτερη αυτονομία |
Σελ. 4 | Υψηλή ποιότητα κύλισης και πολύ αποτελεσματικά φρένα |
Σελ. 5 | Η γνώμη μας & τα τεχνικά χαρακτηριστικά |
Σχολιάστε |