Toyota C-hr 2.0L PHEV, Τιμή 23/11/2024: 38 600€
Δοκιμή Plug-in hybrid Toyota C-HR: Με το καλύτερο σκορ στην κατηγορία
Έχει τη χαμηλότερη τιμή στα οικογενειακά Plug-in υβριδικά SUV.
Καίει λίγο, έχει και την καλύτερη συνολική βαθμολογία στην κατηγορία.
Με 223 ίππους συνδυαστική ισχύ, κάνει το 0-100 σε 7,7 δλ.
Υστερεί σε ευρυχωρία και πορτ-μπαγκάζ, έχει πολύ πλούσιο εξοπλισμό.
Δοκιμάζουμε και βαθμολογούμε το Plug-in υβριδικό Toyota C-HR με τους 223 ίππους
Η δεύτερη γενιά του Toyota C-HR εξοπλίζεται με Plug-in υβριδικό κινητήριο σύνολο και μπαίνει πολύ δυναμικά σε μία κατηγορία οχημάτων (Plug-in υβριδικά) που χρησιμοποιούνται κατά κόρον στο leasing. Το 5ης γενιάς υβριδικό σύστημα του νέου Toyota C-HR αποτελείται από έναν 2λιτρο, τετρακύλινδρο κινητήρα ισχύος 152 ίππων και ένα ηλεκτρικό μοτέρ 163 ίππων που είναι τοποθετημένο στον μπροστινό άξονα, με την ιπποδύναμη να ανέρχεται συνδυαστικά στα 223 άλογα.
Για να ανακαλύψουμε πόσο καλή δουλειά έκανε αυτή τη φορά η Toyota, δοκιμάζουμε το πρώτο Plug-in υβριδικό C-HR, και το βαθμολογούμε με βάση τα αποτελέσματα των μετρήσεών μας στην πραγματική κατανάλωση, στην ευρυχωρία και στις επιδόσεις. Επιπλέον, θα λάβουμε υπόψη μας τον εξοπλισμό, τις εγγυήσεις αλλά και την τιμή του συγκεκριμένου μοντέλου, ούτως ώστε να έχουμε αντικειμενική άποψη από το πόσο καλό είναι το αυτοκίνητο, καθώς και από το πώς «στέκεται» απέναντι από το καλύτερο και το χειρότερο όχημα της κατηγορίας.
Τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα του οικογενειακού SUV της Toyota είναι η τιμή, η κατανάλωση, αλλά και ο πολύ πλούσιος εξοπλισμός. Οι επιδόσεις βρίσκονται κοντά στον μέσο όρο της κατηγορίας, ενώ λίγο πιο ευρύχωρο θα μπορούσε να είναι το πίσω κάθισμα, όπου ωστόσο χωράνε να καθίσουν 3 ενήλικες.
Ας δούμε συνοπτικά τους κυριότερους τομείς αξιολόγησης και την τελική βαθμολογία του υβριδικού πρίζας Toyota C-HR με τους 223 ίππους.
Το Plug-in υβριδικό Toyota C-HR βαθμολογείται με 93 στα 100.
Μάρκα/Μοντέλο | Toyota C-HR | Καλύτερα | Χειρότερα | ||
---|---|---|---|---|---|
Έκδοση μοντέλου | Toyota C-HR 2.0l PHEV 223ps | ||||
Βαθμολογία | 93% | ||||
Κατηγορία μοντέλου | Μικρομεσαία SUV Plug-in hybrid | ||||
Ποια χρονιά βγήκε/άλλαξε το μοντέλοModel Year
|
2024 | ||||
Τι τεχνολογίας είναι ο κινητήραςΕίδος Κινητήρα
|
Plug-in hybrid | ||||
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.)
|
1987 | ||||
Η ισχύς του κινητήρα, τα άλογά τουΙπποδύναμη (PS)
|
223 | 360 | DS DS 7 E-TENSE 360 PS 4x4 360ps | 170 | MAZDA MX-30 e-Skyactiv R-EV 170ps |
Χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιοΚιβώτιο
|
Automatic | ||||
Πόσες ταχύτητες έχειΑριθμός σχέσεων
|
|||||
Ποιοι τροχοί κινούν το αμάξωμαΚίνηση
|
ΕΜΠΡΟΣ | ||||
Με βαση τις μετρήσεις μαςΠραγματική μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)
|
5,6 | 4,8 | ALFA ROMEO TONALE 1.3 AT 280HP PHEV Q4 280ps | 8,8 | MG HS EHS 1.5T 258ps |
Πόσα χιλιόμετρα διανύεις με ένα γεμάτο ρεζερβουάρ - Με βαση τις μετρήσεις μαςΑυτονομία σε ταξίδι (χλμ.)
|
606 | 981 | OPEL GRANDLAND HYBRID 300 PS 300ps | 355 | MAZDA MX-30 e-Skyactiv R-EV 170ps |
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματος (για επιβάτη με 1,75 ύψος και 75 κιλά)Χώροι για γόνατα πίσω επιβατών (εκατοστά)
|
14,5 | 22 | MG HS EHS 1.5T 258ps | 10,5 | MAZDA MX-30 e-Skyactiv R-EV 170ps |
Χρειάζονται 45 εκατ. Για κάθε ενήλικο και 35 για κάθε παιδίΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα)
|
1,36 | 1,43 | PEUGEOT 3008 Hybrid-4 300 PS e EAT8 4x4 300ps | 1,34 | CUPRA FORMENTOR 1.4 TSI DSG e-Hybrid 245 PS 245ps |
Εργοστασιακή χωρητικότητα πορτ-μπαγκάζ (λίτρα) | 310 | 600 | CITROEN C5 AIRCROSS PHEV 225 PS e-EAT8 225ps | ||
Πόσα δλ. χρειάζονται για τα 100 χλμ./ώρα από στάσηΕπιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα (δλ.)
|
7,7 | 5,3 | PEUGEOT 3008 Hybrid-4 300 PS e EAT8 4x4 300ps | 8,9 | MAZDA MX-30 e-Skyactiv R-EV 170ps |
Η μέγιστη ταχύτητα του αυτοκινήτουΤελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
|
180 | 240 | DS DS 7 E-TENSE 300 PS 4x4 300ps | 140 | MAZDA MX-30 e-Skyactiv R-EV 170ps |
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 38,3 | 35,1 | DS DS 7 E-TENSE 360 PS 4x4 360ps | 40,6 | MG HS EHS 1.5T 258ps |
Εργοστασιακή εγγύησηΕγγύηση (χρόνια)
|
6 | 7 | MG HS EHS 1.5T 258ps | ||
Τιμή καταλόγου αντιπροσωπείαςΤιμή
|
38.290 | KIA XCEED 1.6 141 PS 6DCT Plug-in Hybrid 141ps | 76.322 | VOLVO XC60 T6 2.0 350 PS AWD 350ps |
Σύμφωνα με τις μετρήσεις μας, το Plug-in υβριδικό Toyota C-HR βαθμολογείται με 93 στα 100. Αυτή η βαθμολογία είναι η υψηλότερη της κατηγορίας του! Έχει τη χαμηλότερη τιμή στην κλάση του, ενώ διαθέτει και μία από τις χαμηλότερες καταναλώσεις στην κατηγορία, αφού σε μεικτές συνθήκες καίει 5,6 λτ./100 χλμ. Μέσα στην πόλη υπάρχει η δυνατότητα να κινηθείτε με το ηλεκτρικό μοτέρ των 163 ίππων να αναλαμβάνει μόνο του να σας «κουβαλήσει». Επιπλέον «δυνατά» σημεία του αυτοκινήτου είναι ο πλούσιος εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας, ενώ η επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα και από τα 80 στα 120 χλμ./ώρα πραγματοποιούνται σε 7,7 και 4,6 δλ. αντίστοιχα, χρόνοι που είναι καλύτεροι του μέσου όρου της κατηγορίας.
Η επίδοση των φρένων του αυτοκινήτου κατατάσσονται στον μέσο όρο της κατηγορίας, όπως και ο διαθέσιμος χώρος για τα γόνατα των πίσω επιβατών.
Στις επόμενες σελίδες θα περάσουμε στις αναλυτικές μετρήσεις του Plug-in υβριδικού Toyota C-HR και στη βαθμολογία του στους τομείς των επιδόσεων, της πραγματικής κατανάλωσης, της ευρυχωρίας και των εγγυήσεων.
Σελ. 2 | Toyota C-HR. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις. |
Σελ. 3 | Toyota C-HR. Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας. |
Σχολιάστε |