3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Toyota C-HR. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις.
Διαβάστηκε από 8092 αναγνώστες - 11/7/2024
Ας δούμε αναλυτικά τις μετρήσεις του υβριδικού πρίζας Toyota C-HR με τους 223 ίππους στους τομείς της ευρυχωρίας, των επιδόσεων και της πραγματικής κατανάλωσης, ας αναλύσουμε τις εγγυήσεις, και ας δούμε πόσο ανταγωνιστικό είναι το μοντέλο συγκριτικά με το καλύτερο και το χειρότερο αυτοκίνητο της κατηγορίας του.
Μάρκα/Μοντέλο | Toyota C-hr | Καλύτερα | Χειρότερα | |||
---|---|---|---|---|---|---|
Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) | 4,5 | 1,5 | MERCEDES GLA 250 e FL 218ps | 9,5 | MAZDA MX-30 e-Skyactiv R-EV 170ps | |
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΚατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ./ώρα) | 7,1 | 5,1 | DS DS 7 E-TENSE 300 PS 4x4 300ps | 14,1 | MAZDA MX-30 e-Skyactiv R-EV 170ps | |
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 5,6 | 4,8 | ALFA ROMEO TONALE 1.3 AT 280HP PHEV Q4 280ps | 8,8 | MG HS EHS 1.5T 258ps | |
Μέγιστη πραγματική αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρΑυτονομία (χλμ.) | 606 | 981 | OPEL GRANDLAND HYBRID 300 PS 300ps | 355 | MAZDA MX-30 e-Skyactiv R-EV 170ps | |
Κατανάλωση | 78% | |||||
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματοςΓια Γόνατα πίσω επιβατών (εκ.) | 14,5 | 22 | MG HS EHS 1.5T 258ps | 10,5 | MAZDA MX-30 e-Skyactiv R-EV 170ps | |
Πόσος χώρος υπάρχει από το κεφάλι του πίσω επιβάτη (ύψους 1,75) μέχρι την οροφήΓια Κεφάλι πίσω επιβατών (εκ.) | 2,5 | 8,8 | MG HS EHS 1.5T 258ps | 1,2 | AUDI Q3 45 TFSI e S tronic 245ps | |
Πόσο φαρδιά είναι η καμπίνα πίσω, στο ύψος των ώμωνΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα) | 1,36 | 1,43 | PEUGEOT 3008 Hybrid-4 300 PS e EAT8 4x4 300ps | 1,34 | CUPRA FORMENTOR 1.4 TSI DSG e-Hybrid 245 PS 245ps | |
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 310 | 600 | CITROEN C5 AIRCROSS PHEV 225 PS e-EAT8 225ps | 310 | TOYOTA C-HR 2.0L PHEV 223ps | |
Χώροι | 64% | |||||
Είδος | Plug-in hybrid | |||||
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.) | 1987 | |||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 223 | 360 | DS DS 7 E-TENSE 360 PS 4x4 360ps | 170 | MAZDA MX-30 e-Skyactiv R-EV 170ps | |
Πόσο γρήγορα μπορεί να επιταχύνει ο κινητήρας το αυτοκίνητο. Όσο περισσότερη ροπή, τόσα περισσότερα άλογα έχουμε σε αυτές τις στροφέςΜέγιστη ροπή (Nm) | 208 | 520 | DS DS 7 E-TENSE 300 PS 4x4 300ps | 208 | TOYOTA C-HR 2.0L PHEV 223ps | |
Πόσο γρήγορα πιάνει τα 100 χλμ./ώραΕπιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 7,7 | 5,3 | PEUGEOT 3008 Hybrid-4 300 PS e EAT8 4x4 300ps | 8,9 | MAZDA MX-30 e-Skyactiv R-EV 170ps | |
Όσο μικρότερος ο χρόνος, τόσο ευκολότερη η προσπέραση. Η μέτρηση γίνεται πατώντας τέρμα το γκάζι με την τελευταία ταχύτητα. Δείχνει το εύρος στροφών και εξαρτάται από την ροπή του κινητήρα.Προσπέρασμα 80-120 (δλ.) | 4,6 | 3,1 | PEUGEOT 3008 Hybrid-4 300 PS e EAT8 4x4 300ps | 6,1 | MAZDA MX-30 e-Skyactiv R-EV 170ps | |
Κινητήρας - Επιδόσεις | 72% | |||||
Εγγύηση για τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου, όπως π.χ. κινητήρας, κιβώτιοΕγγύηση αντιπροσωπείας - Μηχανικα μέρη (χρόνια) | 6 | 7 | MG HS EHS 1.5T 258ps | |||
Εγγύηση για σκουριές στο αμάξωμαΔιάτρηση από σκουριά (χρόνια) | 12 | |||||
Εγγύηση για τη βαφή του αυτοκινήτουΧρώμα (χρόνια) | 3 | |||||
Εγγύηση αντιπροσωπείας | 84% | |||||
Διαστάσεις αμαξώματος (χλστ.) | ||||||
Μήκος (μέτρα) | 4,36 | |||||
Πλάτος (μέτρα) | 1,83 | |||||
Ύψος (μέτρα) | 1,56 | |||||
Είναι η απόσταση μεταξύ των δύο τροχών. Συνήθως, όσο μεγαλύτερο, τόσο πιο άνετο στο εσωτερικό το αυτοκίνητοΜεταξόνιο (μέτρα) | 2,64 | |||||
Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 43 | 53 | CITROEN C5 AIRCROSS PHEV 225 PS e-EAT8 225ps | 35 | MERCEDES GLA 250 e FL 218ps | |
Είναι η μικρότερη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος. 20 εκατοστά είναι τιμή που συγκαταλέγεται στις καλές για SUVΑπόσταση από το έδαφος (εκ.) | 23 | CITROEN C5 AIRCROSS PHEV 225 PS e-EAT8 225ps | 13,5 | MAZDA MX-30 e-Skyactiv R-EV 170ps | ||
Βάρος, με οδηγό 75 κιλών (κιλά) | 1701 | CUPRA FORMENTOR 1.4 TSI DSG e-Hybrid 245 PS 245ps | 2251 | MAZDA MX-30 e-Skyactiv R-EV 170ps | ||
Κινητήρας (στοιχεία κατασκευαστή) | ||||||
Κυβικά εκατοστά | 1987 | |||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 223 | 360 | DS DS 7 E-TENSE 360 PS 4x4 360ps | 170 | MAZDA MX-30 e-Skyactiv R-EV 170ps | |
Στροφές μέγιστης ισχύος (σ.α.λ.) | ||||||
Ροπή (Nm) | 208 | 520 | DS DS 7 E-TENSE 300 PS 4x4 300ps | 208 | TOYOTA C-HR 2.0L PHEV 223ps | |
Στροφές μέγιστης ροπής (σ.α.λ.) | ||||||
Κατανάλωση κατασκευαστή (λίτρα/100χλμ) | ||||||
Προδιαγραφή για τις εκπομπές ρύπων του αυτοκινήτου. Τα καινούρια αυτοκίνητα πληρούν τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές EU6. Τα παλαιότερης τεχνολογίας αυτοκίνητα επηρεάζονται ως προς τα τέλη κυκλοφορίας και την είσοδο στο δακτύλιο της Αθήνας.Νόρμα EU | EU6 | |||||
Κατανάλωση Κατασκευαστή (λίτρα/100 χλμ.) | 0,8 | 0,8 | TOYOTA C-HR 2.0L PHEV 223ps | 2,2 | JEEP COMPASS 1.3 TB 240 PS 4xe 240ps | |
Εκπομπές ρύπων CO2 σύμφωνα με τον κατασκευαστή. Από αυτές εξαρτώνται τα τέλη κυκλοφορίας, η είσοδος στομ δακτύλιο μέχρι και το τέλος ταξινόμησης κάθε οχήματος.Εκπομπές ρύπων CO2 (γρ./χλμ) | 19 | 19 | TOYOTA C-HR 2.0L PHEV 223ps | 46 | JEEP COMPASS 1.3 TB 190 PS 4xe 190ps |
Ξεκινώντας από την κατανάλωση, οι μετρήσεις μας έδειξαν ότι το Plug-in υβριδικό Toyota C-HR με τα 223 άλογα καίει 5,6 λτ./100 χλμ. σε μεικτές συνθήκες, ενώ διαθέτει την ικανότητα να επιλέγει μεταξύ θερμικού και ηλεκτρικού κινητήρα για μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου. Το Toyota C-HR έχει εξοπλιστεί με τις τεχνολογίες Predictive EV Drive και Geofencing που συνεργάζονται για τη βελτιστοποίηση της χρήσης της μπαταρίας. Αφού λοιπόν εισαγάγετε προορισμό στον πλοηγό, το σύστημα εναλλάσσεται αυτόματα μεταξύ EV λειτουργίας (αμιγώς ηλεκτρικής) και υβριδικής κίνησης για να μεγιστοποιήσει την αποδοτικότητα του κινητήριου συνόλου και την αυτονομία σας. Μέσα στην πόλη, έχετε τη δυνατότητα να κινηθείτε άνετα αποκλειστικά με ρεύμα, επομένως χωρίς να κάψετε βενζίνη, ενώ ακόμα και αν ξεχάσετε να φορτίσετε τη μπαταρία, η κατανάλωση δεν θα ξεπεράσει τα 4,5 λτ./100 χλμ.
Στον τομέα της ευρυχωρίας, ο διαθέσιμος χώρος για τα γόνατα των πίσω επιβατών είναι 14,5 εκατοστά. Υπενθυμίζουμε ότι όλα τα νούμερα που έχουν να κάνουν με την άνεση των επιβατών έχουν υπολογιστεί με βάση επιβάτη ύψους 1,75 μ. Αντίστοιχα, για το κεφάλι ο «αέρας» είναι 2,5 εκατοστά, ενώ το πλάτος του πίσω καθίσματος είναι 1,36 μ., που σημαίνει ότι χωράνε 3 ενήλικες πίσω, που ωστόσο θα ζοριστούν λιγάκι σε μακρινό ταξίδι.
Τέλος, οι επιδόσεις: Η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα πραγματοποιείται σε 7,7 δλ, που όπως αναφέραμε είναι στο άνω άκρο του φάσματος του μέσου όρου. Το ίδιο ισχύει και για τη ρεπρίζ 80-120 χλμ./ώρα, που ολοκληρώνεται σε 4,6 δλ. Το Plug-in υβριδικό Toyota C-HR ακινητοποιείται από τα 100 χλμ./ώρα σε 38,3 μέτρα, ενώ η εγγύηση είναι 6 χρόνια για τα μηχανικά μέρη και 11 χρόνια για τη μπαταρία.
Σελ. 1 | Δοκιμή Plug-in hybrid Toyota C-HR: Με το καλύτερο σκορ στην κατηγορία |
Σελ. 2 | Toyota C-HR. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις. |
Σελ. 3 | Toyota C-HR. Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας. |