Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Skoda Fabia 1,5 TSI 150 PS DSG7: Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφαλείας;

Skoda Fabia 1,5 TSI 150 PS DSG7: Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφαλείας;

21/4/2024

Η Skoda Fabia Monte Carlo των 150 ίππων και του αυτόματου κιβωτίου κοστολογείται στα 26.900 ευρώ. Ας δούμε το στάνταρ εξοπλισμό που προσφέρει σε αυτά τα λεφτά.
 

Μάρκα/Μοντέλο Skoda Fabia
Εξοπλισμός Ανεσης
Η θερμοκρασία ρυθμίζεται χειροκίνηταAir Condition
ΟΧΙ
Η θερμοκρασία ρυθμίζεται αυτόματα από τον κλιματισμόΚλιματισμός
Ναι
Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός Ναι
Ηλεκτρικά παράθυρα πίσω Ναι
Ηλεκτρικοί καθρέφτες ΟΧΙ
Θερμαινόμενοι καθρέπτες Ναι
Κεντρικό κλείδωμα Ναι
Ξεκλειδώνει το αυτοκίνητο, μόλις πλησιάσεις, χωρίς να να πατήσεις κάποιο κουμπί στο κλειδίKeyless entry
Ναι
Προβολείς ομίχλης Ναι
Αισθητήρες παρκαρίσματος ΟΧΙ
Κάμερα που ενεργοποιείται αυτόματα όταν βάζεις όπισθεν Κάμερα οπισθοπορείας
Ναι
Κάμερες σε όλες τις πλευρές του αυτοκινήτου (μπροστά, πίσω και καθρέπτες) που διευκολύνουν στο παρκάρισμαΚάμερες 360 μοιρών
ΟΧΙ
Υαλοκαθαριστήρας πίσω Ναι
Όταν βρέχει ή πέσει νερό στο παρμπρίζ, οι υαλοκαθαριστήρες δουλεύουν αυτόματαΑισθητήρας βροχής
Ναι
LED φώτα με πιο λευκό φωτισμό, βλέπεις καλύτερα τη νύκτα. Xenon με μικρή μπλε απόχρωση. Και τα δύο καλύτερα από τα κλασικά φώτα αλογόνου (κίτρινα)Φώτα xenon / LED / Αλογόνου
LED
Τα φώτα ανάβουν μόνα τους όταν νυχτώνει ή μπαίνεις σε τούνελ κλπ.Αuto Lights (αυτόματα φώτα)
Ναι
Η μεγάλη σκάλα των φώτων σβήνει όταν έρχεται από το απέναντι ρεύμα άλλο όχημα. Ενεργοποιείται πάλι μόνη της. Αυτόματη μεγάλη σκάλα φώτων (έξυπνα φώτα)
ΟΧΙ
Οι προβολείς ομίχλης ανάβουν αυτόματα όταν στρίβεις το τιμόνι ώστε να φέγγουν σημεία που δεν βλέπουν τα μεγάλα φώτα.Προβολείς με λειτουργεία corner assist
ΟΧΙ
Τιμόνι που ρυθμίζεται σε βάθος και ύψος. Βοηθάει στο να βρεις την ιδανική θέση οδήγησης.Ρυθμιζόμενο τιμόνι
Ναι
Με μπουτόν στο τιμόνι ελέγχεις το ηχοσύστημα, το trip computer ή άλλες παραμέτρους του αυτοκινήτουΤιμόνι πολλαπλών λειτουργιών
Ναι
Χρειάζεται λιγότερη δύναμη κάθε φορά που στρίβειςΥποβοήθηση τιμονιού
Ναι
Κρατάει σταθερή την ταχύτητα του οχήματος στον αυτοκινητόδρομο και δεν χρειάζεται να πατάς το γκάζι.Cruise Control
Ναι
Μηχανικά ρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού/συνοδηγού Ναι
Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού/συνοδηγού ΟΧΙ
Θερμαινόμενα καθίσματα ΟΧΙ
Διαιρούμενο πίσω κάθισμα Ναι
Σπόρ καθίσματα Ναι
Δερμάτινες επενδύσεις ΟΧΙ
Συνήθως αλουμινίουΖάντες ελαφρού κράματος
Ναι
Διάσταση Ελαστικών 215/45 R17
Κανονική ή μικρότερη ρεζέρβα ανάγκης ή κιτ επισκευής ελαστικού (αφρό που φουσκώνεις με αέρα και κλείνουν μικρές τρύπες αλλά όχι σκίσιμο ελαστικού)Ρεζέρβα
ΑΝΑΓΚΗΣ
Ηλιοροφή ΟΧΙ
Η κεντρική οθονη από την οποία ελέγχεις μουσική, τηλέφωνο, κλιματισμό κλπ.Infotainment (Οθόνη σε ίντσες)
8"
Κρυφός φωτισμός σε πόρτες και ταμπλό που ενισχύει την αίσθηση πολυτέλειας και βοηθάει κατά τη νυκερινή οδήγησηAmbient φωτισμός καμπίνας
Ναι
Εργοστασιακό σύστημα πλοήγησηςNavigation
ΟΧΙ
 
Εξοπλισμός Ασφάλειας
Φρενάρει τροχούς και κινητήρα όταν διαγνώσει ότι αποκλίνεις επικίνδυνα από την πορεία σου. ESP
Ναι
Αερόσακοι σύνολο 6
Αερόσακος οδηγού 1
Αερόσακος συνοδηγού 1
Αερόσακοι πλευρικοί 2
Αερόσακος κεφαλής 2
Δεν επιτρέπει σπινάρισμα των τροχών. Συνδυάζεται με το ESPΣύστημα ελέγχου πρόσφυσης (Αντισπίν)
Ναι
Απαραίτητο, ώστε τα παιδικά καθίσματα να κουμπώνουν γερά και σε περίπτωση σύγκρουσης το παιδικό κάθισμα δεν μετακινείται. Βάσεις Isofix για παιδικό κάθισμα
Ναι
Συναγερμός Ναι
Βοηθάει να ανέβεις ή κατέβεις δρόμο με έντονη κλίση. Π.χ. δεν τσουλάει προς τα πίσω το αυτοκίνητο στην ανηφόρα.Hill Assist
Ναι
Προειδοποιεί ηχητικά και οπτικά αν παρεκλίνεις από τη λωρίδα κυκλοφορίας σουΣύστημα Lane assist
ΟΧΙ
Φρενάρει αυτόματα το όχημα αν πας να τρακάρεις με αυτοκίνητο, δικυκλο ή και πεζό.Σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος
Ναι
Ειδοποιεί όταν κάποιο όχημα πλησιάσει σε σημείο που δεν έχεις ορατότητα ("τυφλό" σημείο)Προειδοποίηση τυφλού σημείου
ΟΧΙ
Διαβάζει και σου δείχνει στον πίνακα οργάνων, τα όρια ταχύτηταςΣύστημα αναγνώριση σημάτων Κ.Ο.Κ.
ΟΧΙ
Αναγνωρίζει από την οδήγηση, πότε ο οδηγός είναι κουρασμένος και προτείνει μια σύντομη στάση για ξεκούρασηΠροειδοποίηση κόπωσης οδηγού
Ναι
 
Μιας και ουσιαστικά δεν πρόκειται για κάποιο εισαγωγικό μοντέλο, αλλά για την κορυφαία έκδοση, διαθέτει μια πιο γεμάτη λίστα εξοπλισμού, που όμως λείπουν κάποια βασικά στοιχεία όπως οι αισθητήρες παρκαρίσματος. Έτσι λοιπόν στο τομέα της άνεσης συναντάμε κλιματισμό, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός-πίσω, θερμαινόμενους καθρέφτες, κεντρικό κλείδωμα, εκκίνηση χωρίς κλειδί, κάμερα οπισθοπορείας, προβολείς LED με αισθητήρα φωτός, cruise control, σπορ καθίσματα, ζάντες ελαφρού κράματος 17 ιντσών, οθόνη infotainment 8 ιντσών κι ambient φωτισμό καμπίνας. 
 
Στο τομέα της ασφάλειας εφοδιάζεται με 6 αερόσακους, hill assist, συναγερμό, σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος και προειδοποίηση κόπωσης οδηγού.


 
Κλείνοντας έχουμε να πούμε ότι η Skoda Fabia Monte Carlo των 150 ίππων και του αυτόματου κιβωτίου έχει ποτισμένο στο DNA της την αίγλη των παλιών RS εκδόσεων, όντας ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης που περισσότερο θα μιλήσει στην ψυχή του οδηγού, παρά στην τσέπη του. Η ευρυχωρία της επιτρέπει να γίνει και το βασικό όχημα της οικογενείας, έχοντας την δυνατότητα να κάνει κι άνετα ταξίδια λόγω της αυξημένης ισχύς. Τώρα αν τα 27.000 ευρώ αξίζουν για ένα μικρό hatchback, ενώ στα ίδια λεφτά παίζουν μικρομεσαία και SUV έχει να κάνει καθαρά με το τι αναζητά ο εν δυνάμει ιδιοκτήτης.   

Σελ.
1
Πόσο καλό είναι το Skoda Fabia σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, ασφάλεια, εξοπλισμό, εγγυήσεις και τιμές.
Σελ.
2
Skoda Fabia 1,5 TSI 150 PS DSG7: Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις και εγγυήσεις;
Σελ.
3
Skoda Fabia 1,5 TSI 150 PS DSG7: Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφαλείας;