autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Suzuki S-Cross: Εναλλακτική πρόταση στην κατηγορία!
15 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Suzuki S-Cross: Εναλλακτική πρόταση στην κατηγορία!

16/11/2023

Το νέο τετρακίνητο ήπια υβριδικό Suzuki S-Cross είναι μια εναλλακτική πρόταση στην κατηγορία των μικρομεσαίων SUV, αφού η τιμή του είναι άκρως ελκυστική και η κατανάλωση του δεν «σκάει» τον οικογενειακό προϋπολογισμό, με τους μόνους περιορισμούς να βρίσκονται στους χώρους και στο χειροκίνητο κιβώτιο.

Δοκιμάζουμε το Suzuki S-Cross Αll Grip Mid Hybrid των 129 ίππων

Το Suzuki S-Cross είναι η πρόταση της ιαπωνικής εταιρείας στα οικογενειακά SUV, ακολουθώντας κατά γράμμα τα σημεία των καιρών και προσφέροντας το με ήπια και full υβριδικούς κινητήρες, ενώ είναι διαθέσιμο και σαν τετρακίνητο για τα πιο «ελεύθερα» πνεύματα, φέρνοντας μια αίγλη από τα παλιότερα Vitara. Στη νέα γενιά είναι ακόμα πιο ισορροπημένο και ολοκληρωμένο, δείχνοντας να έχει τα φόντα για να γίνει άκρως ανταγωνιστικό. Εμείς βρεθήκαμε πίσω από το τιμόνι του ήπια υβριδικό Suzuki S-Cross Αll Grip και σας το παρουσιάζουμε.

Επιβλητική εμφάνιση με έντονες ακμές για το Suzuki S-Cross

Δεν είναι τυχαίο ότι οι Ιάπωνες θεωρούν το άσπρο χρώμα στα αυτοκίνητα, ότι εμείς εδώ το μαύρο, αφού καταφέρνει να αναδείξει όλη την επιβλητικότητα του οχήματος. Έτσι το Suzuki S-Cross της δοκιμής μας, βαμμένο σε Solid White, με τα 4,3 μέτρα μήκος, τα 1,8 μ. πλάτος και τα 1,6 μ. ύψος, γέμιζε τη λωρίδα και το μάτι, αναβλύζοντας ένα δυναμισμό, που εκτός από τις διαστάσεις και τις έντονες ακμές, τονίζονταν από την μεγάλη, σχεδόν κάθετη, γυαλιστερή μαύρη μάσκα και τους αιχμηρούς προβολείς.



Το προφίλ του είναι πιο ήσυχο, όπως και το πίσω μέρος που ξεχωρίζει κυρίως για την μικρή αεροτομή του, τα φώτα που ενώνονται μεταξύ με μια λωρίδα και τα αρκετά σηματάκια, ενώ τα περιμετρικά πλαστικά δίνουν ένα περιπετειώδη αέρα στο όχημα.

Βελτιωμένο στα σημεία το εσωτερικό του Suzuki S-Cross

Η καμπίνα έχει δεχτεί επίσης σοβαρές περιποιήσεις από την εταιρεία, έχοντας σαν κύριο στόχο την πρακτικότητα και την εργονομία παρά τους φαντεζί εντυπωσιασμούς. Τα πλαστικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι καλής ποιότητας, με τα μαλακά πλαστικά στο πάνω τμήμα του ταμπλό να «καλύπτουν» τα σκληρότερα που είναι και η πλειοψηφία στο εσωτερικό, ενώ καλή φαίνεται και η συναρμογή, που είναι απαραίτητη σε ένα όχημα που έχει off-road DNA.

Τα μπροστά καθίσματα είναι αρκετά ψηλά και ίσως κάνει τους πιο ψηλούς οδηγούς να νιώσουν έξω από τα νερά του, αφού θα χρειαστούν λίγο παραπάνω χρόνο προσαρμογής, ενώ θα ήθελαν λίγο παραπάνω χώρο για το δεξί πόδι ώστε να μην ακουμπάει στην κεντρική κονσόλα.
 

...>>>Συνεχίστε το άρθρο
Σελ.
2
Οικονομικός και σβέλτος ο ήπια υβριδικός κινητήρας
Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε