Στην γκάμα του νέου Ibiza, συναντάμε τον μοναδικό πετρελαιοκινητήρα των 1.600 κυβικών σε 3 διαφορετικές εκδοχές ισχύος. Στους 80, στους 95 και στους 115 ίππους, με την μεσαία να είναι αυτή της δοκιμής μας. Το κιβώτιο των ταχυτήτων διαθέτει 5 σχέσεις (6 μόνο στην πιο ισχυρή έκδοση) ενώ ο κινητήρας χαρακτηρίζεται εξαιρετικά ελαστικός από πολύ χαμηλά. Τα 1.253 κιλά του θα κινηθούν με περίσσια ευκολία και σβέλτα, χάρη στην αυξημένη ροπή του αλλά και το θετικό κούμπωμα του κιβωτίου. Με πολιτισμένη λειτουργία, αν και 4κύλινδρος, παράγει αρκετό κροτάλισμα, το οποίο όμως ευτυχώς δεν θα χαλάσει στιγμή την όμορφη ησυχία της καμπίνας. Μπορεί τα 95 άλογα να μην ακούγονται και τόσο πολλά, μα δεν θα αγχωθείτε λεπτό σε προσπέραση, ενώ η οικονομία είναι ένα ακόμα θετικό. Εάν οδηγείτε ομαλά και χωρίς νευρικές αντιδράσεις, τα 3.9 λτ./100χλμ. που υπόσχεται η ισπανική εταιρία δεν είναι πολύ μακριά από την πραγματικότητα. Βέβαια μην το παρακάνετε και ζορίσετε το πεντάλ καθώς το νούμερο θα μεταμορφωθεί μαγικά.
Copyright © 2024 - autoagora.gr