Volkswagen Taigo 150PS DSG: Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις και εγγυήσεις;
17/3/2024
Ας δούμε πως διαμορφώθηκε η τελική βαθμολογία του Volkswagen Taigo των 150 ίππων και του αυτόματου DSG κιβωτίου στους τομείς της κατανάλωσης, των χώρων, των επιδόσεων και των εγγυήσεων, καθώς και που βρίσκεται σε σχέση με τους ανταγωνιστές τους.
Μάρκα/Μοντέλο | Volkswagen Taigo | Καλύτερα | Χειρότερα | |||
---|---|---|---|---|---|---|
Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) | 8,2 | 8,1 | NISSAN JUKE 1.0 114 PS DCT 114ps | 11,1 | DS DS 3 1.2 PureTech 130 EAT8 130ps | |
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΚατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ./ώρα) | 5,2 | 5,1 | VOLKSWAGEN T-CROSS 1,5 TSI DSG7 150 PS 150ps | 6,2 | DS DS 3 1.2 PureTech 130 EAT8 130ps | |
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 7,5 | 7,2 | NISSAN JUKE 1.0 114 PS DCT 114ps | 8,8 | AUDI Q2 35 TFSI S tronic 150ps | |
Μέγιστη πραγματική αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρΑυτονομία (χλμ.) | 769 | 909 | SKODA KAMIQ 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps | 678 | AUDI A1 ALLSTREET 35 TFSI S tronic 150ps | |
Κατανάλωση | 83% | |||||
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματοςΓια Γόνατα πίσω επιβατών (εκ.) | 14,4 | 18,8 | SKODA KAMIQ 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps | 8 | HYUNDAI BAYON 1.0T 100 PS 7DCT 100ps | |
Πόσος χώρος υπάρχει από το κεφάλι του πίσω επιβάτη (ύψους 1,75) μέχρι την οροφήΓια Κεφάλι πίσω επιβατών (εκ.) | 3,5 | 7,8 | SKODA KAMIQ 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps | 1,4 | AUDI A1 ALLSTREET 35 TFSI S tronic 150ps | |
Πόσο φαρδιά είναι η καμπίνα πίσω, στο ύψος των ώμωνΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα) | 1,34 | 1,38 | HYUNDAI BAYON 1.0T 100 PS 7DCT 100ps | 1,27 | NISSAN JUKE 1.0 114 PS DCT 114ps | |
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 440 | 455 | VOLKSWAGEN T-CROSS 1,5 TSI DSG7 150 PS 150ps | 335 | AUDI A1 ALLSTREET 35 TFSI S tronic 150ps | |
Χώροι | 82% | |||||
Είδος | Βενζίνη | |||||
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.) | 1498 | |||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 150 | 150 | AUDI A1 ALLSTREET 35 TFSI S tronic 150ps | 100 | HYUNDAI BAYON 1.0T 100 PS 7DCT 100ps | |
Πόσο γρήγορα μπορεί να επιταχύνει ο κινητήρας το αυτοκίνητο. Όσο περισσότερη ροπή, τόσα περισσότερα άλογα έχουμε σε αυτές τις στροφέςΜέγιστη ροπή (Nm) | 250 | 250 | AUDI A1 ALLSTREET 35 TFSI S tronic 150ps | 160 | MG ZS 1.0 T-GDI 111ps | |
Πόσο γρήγορα πιάνει τα 100 χλμ./ώραΕπιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 8,5 | 8,38 | SKODA KAMIQ 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps | 11,21 | VOLKSWAGEN TAIGO 1.0 TSI 110 PS DSG 110ps | |
Όσο μικρότερος ο χρόνος, τόσο ευκολότερη η προσπέραση. Η μέτρηση γίνεται πατώντας τέρμα το γκάζι με την τελευταία ταχύτητα. Δείχνει το εύρος στροφών και εξαρτάται από την ροπή του κινητήρα.Προσπέρασμα 80-120 (δλ.) | 5,6 | 5,4 | AUDI A1 ALLSTREET 35 TFSI S tronic 150ps | 8,3 | HYUNDAI BAYON 1.0T 100 PS 7DCT 100ps | |
Κινητήρας - Επιδόσεις | 89% | |||||
Εγγύηση για τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου, όπως π.χ. κινητήρας, κιβώτιοΕγγύηση αντιπροσωπείας - Μηχανικα μέρη (χρόνια) | 4 | 7 | MG ZS 1.0 T-GDI 111ps | 2 | AUDI A1 ALLSTREET 35 TFSI S tronic 150ps | |
Εγγύηση για σκουριές στο αμάξωμαΔιάτρηση από σκουριά (χρόνια) | 12 | |||||
Εγγύηση για τη βαφή του αυτοκινήτουΧρώμα (χρόνια) | 3 | |||||
Εγγύηση αντιπροσωπείας | 60% | |||||
Διαστάσεις αμαξώματος (χλστ.) | ||||||
Μήκος (μέτρα) | 4,27 | |||||
Πλάτος (μέτρα) | 1,76 | |||||
Ύψος (μέτρα) | 1,52 | |||||
Είναι η απόσταση μεταξύ των δύο τροχών. Συνήθως, όσο μεγαλύτερο, τόσο πιο άνετο στο εσωτερικό το αυτοκίνητοΜεταξόνιο (μέτρα) | 2,55 | |||||
Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 40 | 50 | AUDI Q2 35 TFSI S tronic 150ps | 40 | AUDI A1 ALLSTREET 35 TFSI S tronic 150ps | |
Βάρος, με οδηγό 75 κιλών (κιλά) | 1304 | 1120 | HYUNDAI BAYON 1.0T 100 PS 7DCT 100ps | 1380 | AUDI Q2 35 TFSI S tronic 150ps | |
Κινητήρας (στοιχεία κατασκευαστή) | ||||||
Κυβικά εκατοστά | 1498 | |||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 150 | 150 | AUDI A1 ALLSTREET 35 TFSI S tronic 150ps | 100 | HYUNDAI BAYON 1.0T 100 PS 7DCT 100ps | |
Στροφές μέγιστης ισχύος (σ.α.λ.) | 5000 | |||||
Ροπή (Nm) | 250 | 250 | AUDI A1 ALLSTREET 35 TFSI S tronic 150ps | 160 | MG ZS 1.0 T-GDI 111ps | |
Στροφές μέγιστης ροπής (σ.α.λ.) | 1500 | |||||
Κατανάλωση κατασκευαστή (λίτρα/100χλμ) | ||||||
Προδιαγραφή για τις εκπομπές ρύπων του αυτοκινήτου. Τα καινούρια αυτοκίνητα πληρούν τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές EU6. Τα παλαιότερης τεχνολογίας αυτοκίνητα επηρεάζονται ως προς τα τέλη κυκλοφορίας και την είσοδο στο δακτύλιο της Αθήνας.Νόρμα EU | EU6 | |||||
Κατανάλωση Κατασκευαστή (λίτρα/100 χλμ.) | 6,1 | 5,5 | HYUNDAI BAYON 1.0T 100 PS 7DCT 100ps | 7,2 | MG ZS 1.0 T-GDI 111ps | |
Εκπομπές ρύπων CO2 σύμφωνα με τον κατασκευαστή. Από αυτές εξαρτώνται τα τέλη κυκλοφορίας, η είσοδος στομ δακτύλιο μέχρι και το τέλος ταξινόμησης κάθε οχήματος.Εκπομπές ρύπων CO2 (γρ./χλμ) | 138 | 121 | HYUNDAI BAYON 1.0T 100 PS 7DCT 100ps | 163 | MG ZS 1.0 T-GDI 111ps |
Οι 150 ίπποι και τα 250Nm ροπής που αποδίδει ο 1000αρης TSI κινητήρας επιτρέπουν στο μοντέλο να επιταχύνει από τα 0 στα 100 χλμ./ώρα μέσα σε 8,5 δλ., χάνοντας την κορυφή για μόλις 0,12 δλ. Το δικό του λιθαράκι βάζει και το DGS, όπου με το άμεσο kick-down προσφέρει την απαραίτητη ώθηση στο Taigo ώστε να ολοκληρώσει το 80-120 χ.α.ω σε μόλις 5,6 δλ, 0,2 περισσότερα από το κορυφαίο της κατηγορίας.
Οι καλές επιδόσεις έχουν αντίκτυπο στο κομμάτι της κατανάλωσης, αλλά όχι σε βαθμό που να γίνεται ασύμφορο. Συγκεκριμένα χρειάζεται 8,2 λτ. /100 χλμ. μέσα στην πόλη, τη στιγμή που το καλύτερο θέλει 7,5 λτ. αλλά έχει και 40 ίππους λιγότερους, ενώ σε συνθήκες ταξιδιού τα 5,2 λτ./100 χλμ. που θα ζητήσει είναι μια εξαιρετική τιμή. Σε μεικτές διαδρομές η κατανάλωση θα παραμείνει στα 7,5 λτ./100 χλμ, ένα νούμερο που κρίνεται αξιοπρεπέστατο για την ισχύ του μοντέλου, καθώς βρίσκεται μόλις ένα λίτρο μακριά από την κορυφή, όπου και πάλι βρίσκεται ένα πολύ πιο αδύναμο μοντέλο.
Χωροταξικά αφήνει μια γλυκόπικρη γεύση. Μπορεί τα 14,4 εκ. για τα γόνατα να είναι από τις καλύτερες τιμές της κατηγορίας, όμως η κεκλιμένη οροφή κρατάει τον αέρα για το κεφάλι στα 3,5 εκ., ενώ τα 1,34 μ. πλάτος του πίσω καθίσματος δεν μπορούν να ξεχωρίσουν από τον ανταγωνισμό. Την πλάστιγγα προς το θετικό πρόσημο γέρνουν τα 440 λίτρα του πορτ-μπαγκάζ που είναι μόλις 15 λίτρα μακριά από την κορυφή.
Σελ. 1 | Πόσο καλό είναι το Volkswagen Taigo σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, ασφάλεια, εξοπλισμό, εγγυήσεις και τιμές. |
Σελ. 2 | Volkswagen Taigo 150PS DSG: Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις και εγγυήσεις; |
Σελ. 3 | Volkswagen Taigo 150PS DSG: Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας; |