Volkswagen T-roc 1.5 TSI 150 PS DSG, Τιμή 23/11/2024: 28 900€
VW T-Roc 1.5 TSI: Γρήγορο, αλλά πως τα πάει συνολικά;
Δοκιμάζουμε το αυτόματο VW T-Roc των 150 ίππων και το βαθμολογούμε, συγκρίνοντάς το με το καλύτερο και το χειρότερο της κατηγορίας του όσον αφορά την τιμή, την κατανάλωση, τις επιδόσεις, τις εγγυήσεις, την ευρυχωρία και τον εξοπλισμό. Τελικά πόσο καλό είναι το γρήγορο μικρό SUV της VW;
Δοκιμάζουμε και βαθμολογούμε το VW T-Roc 1.5 TSI των 150 ίππων
Το VW T-Roc είναι ένα από τα 3 μικρά SUV της γερμανικής εταιρείας που απευθύνονται στο καταναλωτικό κοινό που επιθυμεί ένα αυτοκίνητο με μαζεμένες διαστάσεις αλλά και περιπετειώδη στοιχεία. Αν και είναι από τα πιο καλοπουλημένα μοντέλα της VW, διαγράφοντας υψηλές πτήσεις στις πωλήσεις, η εταιρεία προχώρησε στην ανανέωση του ώστε να συνεχίζει να πρωταγωνιστεί στην κατηγορία του.
Στα χέρια μας βρέθηκε το γρήγορο VW T-Roc με τον 1500αρη βενζινοκινητήρα των 150 ίππων και του αυτόματου DSG κιβωτίου, το οποίο εκτός από ευελιξία λόγω διαστάσεων, προσφέρει και σπιρτάδα για τους πιο «ανήσυχους» οδηγούς. Το δοκιμάζουμε, το βαθμολογούμε στους τομείς της τιμής, της πραγματικής κατανάλωσης, των επιδόσεων, των χώρων, των εγγυήσεων και του εξοπλισμού ασφαλείας και άνεσης και ταυτόχρονα το συγκρίνουμε με τον καλύτερο και το χειρότερο της κατηγορία του, ώστε να δούμε που βρίσκεται σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
Πως να καταλάβετε ποια είναι καλή επίδοση
Πράσινο - Μία από τις καλύτερες επιδόσεις της κατηγορίας
Κίτρινο - Στο μέσο όρο της κατηγορίας
Κόκκινο - Μία από τις χειρότερες επιδόσεις της κατηγορίας
Βαθμολογία 82 στα 100 για το VW T-Roc 1.5 TSI DSG 150 PS
Μάρκα/Μοντέλο | Volkswagen T-roc | Καλύτερα | Χειρότερα | ||
---|---|---|---|---|---|
Έκδοση μοντέλου | Volkswagen T-roc 1.5 Tsi 150 Ps Dsg 150ps | ||||
Βαθμολογία | 82% | ||||
Κατηγορία μοντέλου | Μικρά SUV Βενζίνη AUTO | ||||
Ποια χρονιά βγήκε/άλλαξε το μοντέλοModel Year
|
2019 | ||||
Τι τεχνολογίας είναι ο κινητήραςΕίδος Κινητήρα
|
Βενζίνη | ||||
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.)
|
1498 | ||||
Η ισχύς του κινητήρα, τα άλογά τουΙπποδύναμη (PS)
|
150 | 150 | AUDI A1 ALLSTREET 35 TFSI S tronic 150ps | 100 | HYUNDAI BAYON 1.0T 100 PS 7DCT 100ps |
Χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιοΚιβώτιο
|
Automatic | ||||
Πόσες ταχύτητες έχειΑριθμός σχέσεων
|
7 | ||||
Ποιοι τροχοί κινούν το αμάξωμαΚίνηση
|
ΕΜΠΡΟΣ | ||||
Με βαση τις μετρήσεις μαςΠραγματική μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)
|
7,8 | 7,2 | NISSAN JUKE 1.0 114 PS DCT 114ps | 8,8 | AUDI Q2 35 TFSI S tronic 150ps |
Πόσα χιλιόμετρα διανύεις με ένα γεμάτο ρεζερβουάρ - Με βαση τις μετρήσεις μαςΑυτονομία σε ταξίδι (χλμ.)
|
909 | 909 | SKODA KAMIQ 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps | 678 | AUDI A1 ALLSTREET 35 TFSI S tronic 150ps |
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματος (για επιβάτη με 1,75 ύψος και 75 κιλά)Χώροι για γόνατα πίσω επιβατών (εκατοστά)
|
11,4 | 18,8 | SKODA KAMIQ 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps | Ας δούμε τα στοιχεία πιο αναλυτικά. |
|
Χρειάζονται 45 εκατ. Για κάθε ενήλικο και 35 για κάθε παιδίΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα)
|
1,37 | 1,38 | HYUNDAI BAYON 1.0T 100 PS 7DCT 100ps | 1,27 | NISSAN JUKE 1.0 114 PS DCT 114ps |
Εργοστασιακή χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 445 | 455 | VOLKSWAGEN T-CROSS 1,5 TSI DSG7 150 PS 150ps | 335 | AUDI A1 ALLSTREET 35 TFSI S tronic 150ps |
Πόσα δλ. χρειάζονται για τα 100 χλμ./ώρα από στάσηΕπιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα (δλ.)
|
8,6 | 8,38 | SKODA KAMIQ 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps | 11,21 | VOLKSWAGEN TAIGO 1.0 TSI 110 PS DSG 110ps |
Η μέγιστη ταχύτητα του αυτοκινήτουΤελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
|
205 | 220 | AUDI A1 ALLSTREET 35 TFSI S tronic 150ps | 180 | HYUNDAI BAYON 1.0T 100 PS 7DCT 100ps |
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 37 | 35,2 | NISSAN JUKE 1.0 114 PS DCT 114ps | ||
Εργοστασιακή εγγύησηΕγγύηση (χρόνια)
|
2 | 5 | CITROEN C3 AIRCROSS 1.2 PureTech 130 PS EAT6 130ps | 2 | AUDI A1 ALLSTREET 35 TFSI S tronic 150ps |
Τιμή καταλόγου αντιπροσωπείαςΤιμή
|
29.800 | 21.240 | KIA STONIC 1.0 100 PS 7 DCT 100ps | 39.300 | DS DS 3 1.2 PureTech 130 EAT8 130ps |
Το VW T-Roc 1.5 TSI DSG 150 PS μετά τις μετρήσεις μας έλαβε βαθμολογία 82%, μια τιμή που δεν το αφήνει να ξεφύγει από τις τελευταίες θέσεις σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
Παρά το γεγονός ότι είναι αρκετά γρήγορο στο 0-100, διαθέτει καλά φρένα και έχει υψηλή τελική ταχύτητα, η αυξημένη μέση κατανάλωση, η μικρή εγγύηση και η τιμή των 30.000 ευρώ δεν το αφήνουν να μαζέψει περισσότερους βαθμούς.
Στα θετικά του βάζουμε και το πλάτος του πίσω καθίσματος που είναι το δεύτερο καλύτερο στην κατηγορία, καθώς και το πορτμπαγκάζ, το οποίο πιάνει κορυφή μεταξύ των μονομάχων.
Σελ. 2 | VW T-Roc 1.5 TSI DSG 150 PS: Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις και εγγυήσεις; |
Σελ. 3 | VW T-Roc 1.5 TSI DSG 150 PS: Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφάλεια; |
Σχολιάστε |