VW T-Roc 1.5 TSI DSG 150 PS: Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις και εγγυήσεις;
8/11/2023
Στις παρακάτω στήλες φαίνεται πως διαμορφώνεται η βαθμολογία του VW T-Roc 1.5 TSI στην κατανάλωση, στους χώρους, στις επιδόσεις και στις εγγυήσεις, καθώς και πως τα πάει συγκριτικά με το καλύτερο και το χειρότερο της κατηγορίας του.
Μάρκα/Μοντέλο | Volkswagen T-roc | Καλύτερα | Χειρότερα | |||
---|---|---|---|---|---|---|
Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) | 8,8 | 8,1 | NISSAN JUKE 1.0 114 PS DCT 114ps | 11,1 | DS DS 3 1.2 PureTech 130 EAT8 130ps | |
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΚατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ./ώρα) | 5,5 | 5,1 | VOLKSWAGEN T-CROSS 1,5 TSI DSG7 150 PS 150ps | 6,2 | DS DS 3 1.2 PureTech 130 EAT8 130ps | |
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 7,8 | 7,2 | NISSAN JUKE 1.0 114 PS DCT 114ps | 8,8 | AUDI Q2 35 TFSI S tronic 150ps | |
Μέγιστη πραγματική αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρΑυτονομία (χλμ.) | 909 | 909 | SKODA KAMIQ 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps | 678 | AUDI A1 ALLSTREET 35 TFSI S tronic 150ps | |
Κατανάλωση | 84% | |||||
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματοςΓια Γόνατα πίσω επιβατών (εκ.) | 11,4 | 18,8 | SKODA KAMIQ 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps | 8 | HYUNDAI BAYON 1.0T 100 PS 7DCT 100ps | |
Πόσος χώρος υπάρχει από το κεφάλι του πίσω επιβάτη (ύψους 1,75) μέχρι την οροφήΓια Κεφάλι πίσω επιβατών (εκ.) | 6 | 7,8 | SKODA KAMIQ 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps | 1,4 | AUDI A1 ALLSTREET 35 TFSI S tronic 150ps | |
Πόσο φαρδιά είναι η καμπίνα πίσω, στο ύψος των ώμωνΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα) | 1,37 | 1,38 | HYUNDAI BAYON 1.0T 100 PS 7DCT 100ps | 1,27 | NISSAN JUKE 1.0 114 PS DCT 114ps | |
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 445 | 455 | VOLKSWAGEN T-CROSS 1,5 TSI DSG7 150 PS 150ps | 335 | AUDI A1 ALLSTREET 35 TFSI S tronic 150ps | |
Χώροι | 83% | |||||
Είδος | Βενζίνη | |||||
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.) | 1498 | |||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 150 | 150 | AUDI A1 ALLSTREET 35 TFSI S tronic 150ps | 100 | HYUNDAI BAYON 1.0T 100 PS 7DCT 100ps | |
Πόσο γρήγορα μπορεί να επιταχύνει ο κινητήρας το αυτοκίνητο. Όσο περισσότερη ροπή, τόσα περισσότερα άλογα έχουμε σε αυτές τις στροφέςΜέγιστη ροπή (Nm) | 250 | 250 | AUDI A1 ALLSTREET 35 TFSI S tronic 150ps | 175 | HYUNDAI BAYON 1.0T 100 PS 7DCT 100ps | |
Πόσο γρήγορα πιάνει τα 100 χλμ./ώραΕπιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 8,6 | 8,38 | SKODA KAMIQ 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps | 11,21 | VOLKSWAGEN TAIGO 1.0 TSI 110 PS DSG 110ps | |
Όσο μικρότερος ο χρόνος, τόσο ευκολότερη η προσπέραση. Η μέτρηση γίνεται πατώντας τέρμα το γκάζι με την τελευταία ταχύτητα. Δείχνει το εύρος στροφών και εξαρτάται από την ροπή του κινητήρα.Προσπέρασμα 80-120 (δλ.) | 5,7 | 5,4 | AUDI A1 ALLSTREET 35 TFSI S tronic 150ps | 8,3 | HYUNDAI BAYON 1.0T 100 PS 7DCT 100ps | |
Κινητήρας - Επιδόσεις | 88% | |||||
Εγγύηση για τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου, όπως π.χ. κινητήρας, κιβώτιοΕγγύηση αντιπροσωπείας - Μηχανικα μέρη (χρόνια) | 2 | 5 | CITROEN C3 AIRCROSS 1.2 PureTech 130 PS EAT6 130ps | 2 | AUDI A1 ALLSTREET 35 TFSI S tronic 150ps | |
Εγγύηση για σκουριές στο αμάξωμαΔιάτρηση από σκουριά (χρόνια) | 12 | |||||
Εγγύηση για τη βαφή του αυτοκινήτουΧρώμα (χρόνια) | 3 | |||||
Εγγύηση αντιπροσωπείας | 60% | |||||
Διαστάσεις αμαξώματος (χλστ.) | ||||||
Μήκος (μέτρα) | 4,23 | |||||
Πλάτος (μέτρα) | 1,82 | |||||
Ύψος (μέτρα) | 1,57 | |||||
Είναι η απόσταση μεταξύ των δύο τροχών. Συνήθως, όσο μεγαλύτερο, τόσο πιο άνετο στο εσωτερικό το αυτοκίνητοΜεταξόνιο (μέτρα) | 2,59 | |||||
Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 50 | 50 | AUDI Q2 35 TFSI S tronic 150ps | 40 | AUDI A1 ALLSTREET 35 TFSI S tronic 150ps | |
Είναι η μικρότερη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος. 20 εκατοστά είναι τιμή που συγκαταλέγεται στις καλές για SUVΑπόσταση από το έδαφος (εκ.) | 16 | 18,8 | SKODA KAMIQ 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps | 14,2 | AUDI Q2 35 TFSI S tronic 150ps | |
Βάρος, με οδηγό 75 κιλών (κιλά) | 1350 | 1120 | HYUNDAI BAYON 1.0T 100 PS 7DCT 100ps | 1380 | AUDI Q2 35 TFSI S tronic 150ps | |
Κινητήρας (στοιχεία κατασκευαστή) | ||||||
Κυβικά εκατοστά | 1498 | |||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 150 | 150 | AUDI A1 ALLSTREET 35 TFSI S tronic 150ps | 100 | HYUNDAI BAYON 1.0T 100 PS 7DCT 100ps | |
Στροφές μέγιστης ισχύος (σ.α.λ.) | 5000 | |||||
Ροπή (Nm) | 250 | 250 | AUDI A1 ALLSTREET 35 TFSI S tronic 150ps | 175 | HYUNDAI BAYON 1.0T 100 PS 7DCT 100ps | |
Στροφές μέγιστης ροπής (σ.α.λ.) | 1500 | |||||
Κατανάλωση κατασκευαστή (λίτρα/100χλμ) | ||||||
Προδιαγραφή για τις εκπομπές ρύπων του αυτοκινήτου. Τα καινούρια αυτοκίνητα πληρούν τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές EU6. Τα παλαιότερης τεχνολογίας αυτοκίνητα επηρεάζονται ως προς τα τέλη κυκλοφορίας και την είσοδο στο δακτύλιο της Αθήνας.Νόρμα EU | EU6 | |||||
Κατανάλωση Κατασκευαστή (λίτρα/100 χλμ.) | 6,7 | 5,5 | HYUNDAI BAYON 1.0T 100 PS 7DCT 100ps | 6,7 | VOLKSWAGEN T-ROC 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps | |
Εκπομπές ρύπων CO2 σύμφωνα με τον κατασκευαστή. Από αυτές εξαρτώνται τα τέλη κυκλοφορίας, η είσοδος στομ δακτύλιο μέχρι και το τέλος ταξινόμησης κάθε οχήματος.Εκπομπές ρύπων CO2 (γρ./χλμ) | 152 | 121 | HYUNDAI BAYON 1.0T 100 PS 7DCT 100ps | 152 | VOLKSWAGEN T-ROC 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps |
Με τον κινητήρα των 150 ίππων να έχει ένα πιο φλογερό ταπεραμέντο, θα ξεκινήσουμε από το κομμάτι των επιδόσεων, όπου το VW T-Roc της δοκιμής μας δίνει ένα mini ρεσιτάλ. Για το 0-100 χλμ./ώρα χρειάζεται 8,5 δευτερόλεπτα, η οποία είναι η δεύτερη καλύτερη τιμή στην κατηγορία, όπως είναι άλλωστε και τα 5,7 δλ. για το 80-120 χ.α.ω., με την τελική ταχύτητα να διαμορφώνεται στα 205 χλμ./ώρα, ενώ όπως προαναφέραμε τα 37 μ. που χρειάζεται για να ακινητοποιηθεί από τα 100 χ.α.ω είναι εντός των πράσινων ορίων.
Όμως η αυξημένη ιπποδύναμη φαίνεται και στο κομμάτι της κατανάλωσης, μιας και τα 7,8 λτ./100 χλμ. που ζητάει σε μεικτές συνθήκες βρίσκονται στην κόκκινη περιοχή και πάνω από το μέσο όρο. Το ίδιο υψηλά κρίνονται και τα 8,8 λτ. που θα κάψει μέσα στην πόλη, όπου είναι και το κυρίως πεδίο βολής του αυτοκίνητου, με την κατάσταση να σώζεται ελαφρώς από τα 5,5 λτ. του ταξιδιού και το ρεζερβουάρ των 50 λίτρων που δίνει μέγιστη αυτονομία 909 χλμ. Στα αρνητικά βάζουμε και τις εκπομπές ρύπων CO2 που φτάνουν στα 152 γρ./χλμ. και είναι οι χειρότερες στην κατηγορία.
Αν για κάτι δεν μπορείς να παραπονεθείς στο VW T-Roc είναι η ευρυχωρία του. Οι πίσω έχουν 6 ολόκληρα εκατοστά αέρα για το κεφάλι και 1,37 εκ. πλάτος καθίσματος, το οποίο χάνει μόλις για 1 εκ. την πρωτιά, ενώ τα 11,4 εκ. για τα γόνατα τους κρίνονται ικανοποιητικά και βρίσκονται μέσα στο μέσο όρο. Στο πορτμπαγκάζ τα πάει ακόμα καλύτερα, αφού με 445 λτ. πιάνει πρωτιά στην κατηγορία των καθαρόαιμων SUV βενζίνης.
Σελ. 1 | Πόσο καλό είναι το Volkswagen T-roc σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, ασφάλεια, εξοπλισμό, εγγυήσεις και τιμές. |
Σελ. 2 | VW T-Roc 1.5 TSI DSG 150 PS: Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις και εγγυήσεις; |
Σελ. 3 | VW T-Roc 1.5 TSI DSG 150 PS: Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφάλεια; |