4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
DS DS 3. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις;
26/10/2024
Στους πίνακες που ακολουθούν θα δούμε πώς τα πηγαίνει το ηλεκτρικό DS 3 στους τομείς αυτονομίας, ευρυχωρίας, επιδόσεων και εγγυήσεων.
Μάρκα/Μοντέλο | DS DS 3 | Καλύτερα | Χειρότερα | |||
---|---|---|---|---|---|---|
Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) | 14,8 | 11,2 | DACIA SPRING ELECTRIC 65 PS 27,4 KWh | 17,8 | OPEL MOKKA E 136 PS 50 kWh 136ps 50 KWh | |
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΚατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ./ώρα) | 21,9 | 15 | PEUGEOT 2008 e FL 156ps 48,1 KWh | 23,4 | OPEL MOKKA E 136 PS 50 kWh 136ps 50 KWh | |
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 17 | 15 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | 20,9 | OPEL MOKKA E 136 PS 50 kWh 136ps 50 KWh | |
Μέγιστη πραγματική αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρΑυτονομία σε ταξίδι (χλμ.) | 247 | 321 | PEUGEOT 2008 e FL 156ps 48,1 KWh | 154 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | |
Κατανάλωση | 72% | |||||
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματοςΓια Γόνατα πίσω επιβατών (εκ.) | 10,5 | 16 | MG ZS EV LR 156ps 70 KWh | 3,1 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | |
Πόσος χώρος υπάρχει από το κεφάλι του πίσω επιβάτη (ύψους 1,75) μέχρι την οροφήΓια Κεφάλι πίσω επιβατών (εκ.) | 2,9 | 7 | MG ZS EV LR 156ps 70 KWh | 2,8 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | |
Πόσο φαρδιά είναι η καμπίνα πίσω, στο ύψος των ώμωνΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα) | 1,32 | 1,35 | PEUGEOT 2008 e FL 156ps 48,1 KWh | 1,21 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | |
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 350 | 448 | MG ZS EV LR 156ps 70 KWh | 270 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | |
Χώροι | 77% | |||||
Είδος | Ηλεκτρικό | |||||
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.) | ||||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 154 | 156 | JEEP AVENGER BEV 156 PS 156ps 54 KWh | 65 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | |
Πόσο γρήγορα μπορεί να επιταχύνει ο κινητήρας το αυτοκίνητο. Όσο περισσότερη ροπή, τόσα περισσότερα άλογα έχουμε σε αυτές τις στροφέςΜέγιστη ροπή (Nm) | 260 | 500 | PEUGEOT 2008 e FL 156ps 48,1 KWh | 113 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | |
Πόσο γρήγορα πιάνει τα 100 χλμ./ώραΕπιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 8,7 | 8 | MG ZS EV LR 156ps 70 KWh | 15,3 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | |
Όσο μικρότερος ο χρόνος, τόσο ευκολότερη η προσπέραση. Η μέτρηση γίνεται πατώντας τέρμα το γκάζι με την τελευταία ταχύτητα. Δείχνει το εύρος στροφών και εξαρτάται από την ροπή του κινητήρα.Προσπέρασμα 80-120 (δλ.) | 5,4 | 5,4 | DS DS 3 E-TENSE FL 154ps 54 KWh | 17,6 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | |
Κινητήρας - Επιδόσεις | 90% | |||||
Εγγύηση για τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου, όπως π.χ. κινητήρας, κιβώτιοΕγγύηση αντιπροσωπείας - Μηχανικα μέρη (χρόνια) | 5 | 7 | MG ZS EV LR 156ps 70 KWh | 4 | JEEP AVENGER BEV 156 PS 156ps 54 KWh | |
Εγγύηση για σκουριές στο αμάξωμαΔιάτρηση από σκουριά (χρόνια) | 8 | |||||
Εγγύηση για τη βαφή του αυτοκινήτουΧρώμα (χρόνια) | 3 | |||||
Εγγύηση αντιπροσωπείας | 70% | |||||
Διαστάσεις αμαξώματος (χλστ.) | ||||||
Μήκος (μέτρα) | 4,12 | |||||
Πλάτος (μέτρα) | 1,8 | |||||
Ύψος (μέτρα) | 1,53 | |||||
Είναι η απόσταση μεταξύ των δύο τροχών. Συνήθως, όσο μεγαλύτερο, τόσο πιο άνετο στο εσωτερικό το αυτοκίνητοΜεταξόνιο (μέτρα) | 2,56 | |||||
Ρεζερβουάρ (λίτρα) | ||||||
Είναι η μικρότερη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος. 20 εκατοστά είναι τιμή που συγκαταλέγεται στις καλές για SUVΑπόσταση από το έδαφος (εκ.) | 17 | 20 | JEEP AVENGER BEV 156 PS 156ps 54 KWh | 15,1 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | |
Βάρος, με οδηγό 75 κιλών (κιλά) | 1550 | 1050 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | 1625 | PEUGEOT 2008 e FL 156ps 48,1 KWh | |
Κινητήρας (στοιχεία κατασκευαστή) | ||||||
Κυβικά εκατοστά | ||||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 154 | 156 | JEEP AVENGER BEV 156 PS 156ps 54 KWh | 65 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | |
Στροφές μέγιστης ισχύος (σ.α.λ.) | ||||||
Ροπή (Nm) | 260 | 500 | PEUGEOT 2008 e FL 156ps 48,1 KWh | 113 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | |
Στροφές μέγιστης ροπής (σ.α.λ.) | 500 | |||||
Φρένα | ||||||
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 37,5 | 34,6 | PEUGEOT 2008 e FL 156ps 48,1 KWh | 41,1 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | |
Για Ηλεκτρικά | ||||||
Αν ήταν βενζίνη, θα λέγαμε πως είναι το ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου. Όσο μεγαλύτερη χωρητικότητα μπαταρίας, τόσο μεγαλύτερη αυτονομία με μια φόρτισηΧωρητικότητα μπαταρίας (kWh) | 54 | |||||
Κατανάλωση στην πόλη (KWh/100 χλμ.) | 14,8 | 11,2 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | 17,8 | OPEL MOKKA E 136 PS 50 kWh 136ps 50 KWh | |
Κατανάλωση σε ταξίδι (KWh/100 χλμ.) | 21,9 | 15 | PEUGEOT 2008 e FL 156ps 48,1 KWh | 23,4 | OPEL MOKKA E 136 PS 50 kWh 136ps 50 KWh | |
Πραγματική μέση κατανάλωση (KWh/100χλμ.) | 17 | 15 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | 20,9 | OPEL MOKKA E 136 PS 50 kWh 136ps 50 KWh | |
Αυτονομία σε ταξίδι (χλμ.) | 247 | 321 | PEUGEOT 2008 e FL 156ps 48,1 KWh | 154 | DACIA SPRING ELECTRIC 65ps 27,4 KWh | |
Αυτονομία που ανακοινώνει ο κατασκευαστής | 400 | |||||
Οι περισσότεροι κατασκευαστές δίνουν εγγύηση τέτοια ώστε στο τέλος της εγγύησης η υγεία της μπαταρίας να είναι τουλάχιστον στο 70%Εγγύηση μπαταρίας (χρόνια) | 8 | 7 | MG ZS EV LR 156ps 70 KWh | 8 | DS DS 3 E-TENSE 50 kWh (OLD) 136ps 50 KWh |
Το ανανεωμένο DS 3 E-TENSE είναι πιο ισχυρό από την προκάτοχο της και πλέον αποδίδει 156 ίππους και 260 Nm ροπής. Αυτή η αύξηση των 20 ίππων γίνεται αισθητή από τα πρώτα μέτρα, με τη «διάθεση» του μοντέλου να είναι πιο τονισμένη σε όλα τα σημεία, όπως αποδεικνύουν και οι μετρήσεις μας. Συγκεκριμένα χρειάζεται 8,7 δλ. για να ολοκληρώσει το κλασικό σπριντ 0-100 χλμ./ώρα, 4,1 δλ. για το 60-100 χ.α.ώ. και 5,4 για το 80-120, νούμερα που φτάνουν έως και 1,5 δλ. κάτω σε σχέση με πριν.
Η τελική ταχύτητα παραμένει περιορισμένη στα 150 χλμ./ώρα, κάτι που ωστόσο δεν θα ενοχλήσει τον οδηγό σε καμία περίπτωση, τουλάχιστον εντός αστικού περιβάλλοντος. Επιπλέον έρχεται με μπαταρία χωρητικότητας 54 kWh, 4 kWh μεγαλύτερη από πριν, που του δίνει σχεδόν 80 χλμ. περισσότερη αυτονομία σε μεικτές συνθήκες, φτάνοντας συνολικά τα 350, με τη μέση κατανάλωση να κυμαίνεται στις 17 kWh/100 χλμ., που είναι στον μέσο όρο της κατηγορίας. Ωστόσο στο ταξίδι, η κατανάλωση ανέρχεται στις 21,9 kWh/100 χλμ., που «μεταφράζεται» σε αυτονομία 247 χιλιομέτρων. Όσον αφορά στη φόρτιση της μπαταρίας, το DS 3 E-TENSE χρειάζεται 5 ώρες από wallbox ισχύος 11 kW, ενώ σε ταχυφορτιστή 100 kW χρειάζεται 30 λεπτά για το 80% της φόρτισης.
Τέλος, στον τομέα της ευρυχωρίας, το DS 3 βρίσκεται χαμηλότερα του μέσου όρου. Έχει 10,5 εκατοστά διαθέσιμα για τα γόνατα των πίσω επιβατών, και 2,9 εκατοστά απόσταση από την κορυφή του κεφαλιού τους ως την οροφή (μετρήσεις για επιβάτη ύψους 1,75 μ.). Το πορτ-μπαγκάζ έχει χωρητικότητα 350 λίτρων.
Σελ. 1 | Πόσο καλό είναι το DS DS 3 σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, ασφάλεια, εξοπλισμό, εγγυήσεις και τιμές. |
Σελ. 2 | DS DS 3. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις; |
Σελ. 3 | DS DS 3. Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας; |