Δοκιμή ανανεωμένου Ford Puma 125 PS: Παραμένει κορυφαίο
Έχει τη χαμηλότερη μέση κατανάλωση στην κατηγορία (7,2 λτ./100 χλμ.).
Έχει ακόμα το μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ, με 536 λίτρα.
Επιδόσεις και ευρυχωρία πίσω καθίσματος στον μέσο όρο της κατηγορίας.
Με εγγύηση 8 ετών και πολύ πλούσιο εξοπλισμό.
Δοκιμάζουμε και βαθμολογούμε το ανανεωμένο Ford Puma των 125 ίππων
Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο, ήπια υβριδικό Ford Puma με τα 125 άλογα και το αυτόματο σασμάν. Σύμφωνα με τις μετρήσεις μας, παίρνει την υψηλότερη βαθμολογία μεταξύ όλων των βενζινοκίνητων και ήπια υβριδικών μικρών SUV με αυτόματο σασμάν που έχουμε δοκιμάσει ως τώρα. Πλέον υπάρχουν τρεις διαθέσιμες εκδόσεις εξοπλισμού, ενώ το ήπια υβριδικό κινητήριο σύνολο παραμένει ίδιο: Αποτελείται από τον γνωστό 1.000άρη EcoBoost κινητήρα, με την ήπια υβριδική τεχνολογία 48V. Είναι διαθέσιμος σε δύο εκδοχές, με ισχύ 125 και 155 ίππων.
Το μικρό SUV της Ford διακρίνεται από τον ανταγωνισμό για τη χαμηλότερη κατανάλωση σε μεικτές συνθήκες, ενώ παρά το γεγονός ότι ένα ήπια υβριδικό σύστημα πλεονεκτεί κυρίως εντός πόλης, το Puma έχει μία από τις χαμηλότερες καταναλώσεις της κατηγορίας και στο ταξίδι. Επίσης, το ανανεωμένο Puma διατηρεί την πρωτιά σε χωρητικότητα πορτ-μπαγκάζ, ενώ έχει και τη μεγαλύτερη εγγύηση στην κατηγορία. Μεγάλο «ατού» και ο πολύ πλούσιος εξοπλισμός.
Η τιμή του διατηρείται σε πολύ ανταγωνιστικό επίπεδο, σε συνάρτηση πάντα με όσα παρέχονται από την εισαγωγική κιόλας έκδοση, ενώ η επίδοση στα φρένα κατατάσσεται στον μέσο όρο. Η ευρυχωρία για τους πίσω επιβάτες βρίσκεται επίσης στον μέσο όρο της κατηγορίας, ενώ και οι επιδόσεις του μικρού SUV της Ford κατατάσσονται στο ίδιο επίπεδο.
Ας δούμε συνοπτικά τους κυριότερους τομείς αξιολόγησης και την τελική βαθμολογία του ήπια υβριδικού Ford Puma με τα 125 άλογα και το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.
Το ήπια υβριδικό Ford Puma 125 PS βαθμολογείται με 90 στα 100
Μάρκα/Μοντέλο | Ford Puma | Καλύτερα | Χειρότερα | ||
---|---|---|---|---|---|
Έκδοση μοντέλου | Ford Puma 1.0 MHEV 125PS 7DCT | ||||
Βαθμολογία | 90% | ||||
Κατηγορία μοντέλου | Μικρά SUV Βενζίνη | ||||
Ποια χρονιά βγήκε/άλλαξε το μοντέλοModel Year
|
2020 | ||||
Τι τεχνολογίας είναι ο κινητήραςΕίδος Κινητήρα
|
Mild hybrid | ||||
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.)
|
999 | ||||
Η ισχύς του κινητήρα, τα άλογά τουΙπποδύναμη (PS)
|
125 | 155 | FORD PUMA 1.0 155 PS mHEV 7DCT 155ps | 100 | HYUNDAI BAYON 1.0T 100 PS 7DCT 100ps |
Χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιοΚιβώτιο
|
Automatic | ||||
Πόσες ταχύτητες έχειΑριθμός σχέσεων
|
7 | ||||
Ποιοι τροχοί κινούν το αμάξωμαΚίνηση
|
ΕΜΠΡΟΣ | ||||
Με βαση τις μετρήσεις μαςΠραγματική μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)
|
7,2 | 7,2 | FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 7DCT 125ps | 8,8 | AUDI Q2 35 TFSI S tronic 150ps |
Πόσα χιλιόμετρα διανύεις με ένα γεμάτο ρεζερβουάρ - Με βαση τις μετρήσεις μαςΑυτονομία σε ταξίδι (χλμ.)
|
778 | 909 | SKODA KAMIQ 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps | 678 | AUDI A1 ALLSTREET 35 TFSI S tronic 150ps |
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματος (για επιβάτη με 1,75 ύψος και 75 κιλά)Χώροι για γόνατα πίσω επιβατών (εκατοστά)
|
11,2 | 18,8 | SKODA KAMIQ 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps | 8 | HYUNDAI BAYON 1.0T 100 PS 7DCT 100ps |
Χρειάζονται 45 εκατ. Για κάθε ενήλικο και 35 για κάθε παιδίΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα)
|
1,3 | 1,38 | HYUNDAI BAYON 1.0T 100 PS 7DCT 100ps | 1,27 | NISSAN JUKE 1.0 114 PS DCT 114ps |
Εργοστασιακή χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 536 | 536 | FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 7DCT 125ps | 335 | AUDI A1 ALLSTREET 35 TFSI S tronic 150ps |
Πόσα δλ. χρειάζονται για τα 100 χλμ./ώρα από στάσηΕπιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα (δλ.)
|
9,86 | 8,38 | SKODA KAMIQ 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps | 11,21 | VOLKSWAGEN TAIGO 1.0 TSI 110 PS DSG 110ps |
Η μέγιστη ταχύτητα του αυτοκινήτουΤελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
|
187 | 220 | AUDI A1 ALLSTREET 35 TFSI S tronic 150ps | 180 | HYUNDAI BAYON 1.0T 100 PS 7DCT 100ps |
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 37,8 | 35,2 | NISSAN JUKE 1.0 114 PS DCT 114ps | 38,8 | JEEP RENEGADE 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps |
Εργοστασιακή εγγύησηΕγγύηση (χρόνια)
|
8 | 8 | FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 7DCT 125ps | 3 | NISSAN JUKE 1.0 114 PS DCT 114ps |
Τιμή καταλόγου αντιπροσωπείαςΤιμή
|
21.230 | DACIA SANDERO STEPWAY 1.0 TCe 90 PS CVT 91ps | 44.100 | VOLKSWAGEN T-ROC 2.0 TSI 190 PS DSG 4MOTION 190ps |
Πώς να καταλάβετε ποια είναι καλή επίδοση:
Πράσινο - Μία από τις καλύτερες επιδόσεις της κατηγορίας
Κίτρινο - Στο μέσο όρο της κατηγορίας
Κόκκινο - Μία από τις χειρότερες επιδόσεις της κατηγορίας
Το ήπια υβριδικό Ford Puma με τους 125 ίππους βαθμολογείται με 90 στα 100. Έχει το μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ της κλάσης του, με 536 λίτρα, αλλά και τη χαμηλότερη κατανάλωση σε μεικτές συνθήκες. Η κατανάλωση στην πόλη και στο ταξίδι συγκαταλέγονται μεταξύ των κορυφαίων της κατηγορίας, ενώ επιπλέον δυνατά στοιχεία του αυτοκινήτου είναι ο πλούσιος εξοπλισμός και η εγγύηση των 8 ετών.
Στον τομέα της ευρυχωρίας, οι θέσεις για τους πίσω επιβάτες του Puma προσφέρουν «αέρα» για τα γόνατα και το κεφάλι τους που βρίσκεται στον μέσο όρο της κατηγορίας, ενώ το πίσω κάθισμα θα μπορούσε να είναι λίγο πιο πλατύ.
Η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα, και ο χρόνος που απαιτείται για προσπέραση με επιτάχυνση από τα 80 στα 120 χλμ., καθώς και η επίδοση των φρένων βρίσκονται στον μέσο όρο της κατηγορίας.
Στις επόμενες σελίδες θα περάσουμε στις αναλυτικές μετρήσεις του Ford Puma και στη βαθμολογία του στους τομείς των επιδόσεων, της πραγματικής κατανάλωσης, της ευρυχωρίας και των εγγυήσεων.
Σελ. 2 | Ford Puma: Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις; |
Σελ. 3 | Ford Puma: Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας; |
Σχολιάστε |