4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Ford Puma: Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις;
29/8/2024
Ας δούμε πως διαμορφώθηκε η βαθμολογία του ήπια υβριδικού Ford Puma των 125 ίππων σύμφωνα με την κατανάλωση, τους χώρους, τις επιδόσεις και την εγγύηση, αλλά και πως τα πάει συγκριτικά με το καλύτερο και το χειρότερο της κατηγορίας του.
Μάρκα/Μοντέλο | Ford Puma | Καλύτερα | Χειρότερα | |||
---|---|---|---|---|---|---|
Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) | 8 | 6,3 | JEEP RENEGADE 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps | 11,1 | DS DS 3 1.2 PureTech 130 EAT8 130ps | |
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΚατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ./ώρα) | 5,4 | 5,1 | VOLKSWAGEN T-CROSS 1.5 TSI DSG 150 PS 150ps | 6,2 | DS DS 3 1.2 PureTech 130 EAT8 130ps | |
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 7,2 | 7,2 | FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 7DCT 125ps | 8,8 | AUDI Q2 35 TFSI S tronic 150ps | |
Μέγιστη πραγματική αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρΑυτονομία σε ταξίδι (χλμ.) | 778 | 909 | SKODA KAMIQ 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps | 678 | AUDI A1 ALLSTREET 35 TFSI S tronic 150ps | |
Κατανάλωση | 78% | |||||
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματοςΓια Γόνατα πίσω επιβατών (εκ.) | 11,2 | 18,8 | SKODA KAMIQ 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps | 8 | HYUNDAI BAYON 1.0T 100 PS 7DCT 100ps | |
Πόσος χώρος υπάρχει από το κεφάλι του πίσω επιβάτη (ύψους 1,75) μέχρι την οροφήΓια Κεφάλι πίσω επιβατών (εκ.) | 3,1 | 7,8 | SKODA KAMIQ 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps | 1,4 | AUDI A1 ALLSTREET 35 TFSI S tronic 150ps | |
Πόσο φαρδιά είναι η καμπίνα πίσω, στο ύψος των ώμωνΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα) | 1,3 | 1,38 | HYUNDAI BAYON 1.0T 100 PS 7DCT 100ps | 1,27 | NISSAN JUKE 1.0 114 PS DCT 114ps | |
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 536 | 536 | FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 7DCT 125ps | 335 | AUDI A1 ALLSTREET 35 TFSI S tronic 150ps | |
Χώροι | 79% | |||||
Είδος | Mild hybrid | |||||
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.) | 999 | |||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 125 | 155 | FORD PUMA 1.0 155 PS mHEV 7DCT 155ps | 100 | HYUNDAI BAYON 1.0T 100 PS 7DCT 100ps | |
Πόσο γρήγορα μπορεί να επιταχύνει ο κινητήρας το αυτοκίνητο. Όσο περισσότερη ροπή, τόσα περισσότερα άλογα έχουμε σε αυτές τις στροφέςΜέγιστη ροπή (Nm) | 210 | 260 | RENAULT CAPTUR 1.3 TCe mhev 140 PS EDC 140ps | 160 | MG ZS 1.0T AUTO 111ps | |
Πόσο γρήγορα πιάνει τα 100 χλμ./ώραΕπιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 9,86 | 8,38 | SKODA KAMIQ 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps | 11,21 | VOLKSWAGEN TAIGO 1.0 TSI 110 PS DSG 110ps | |
Όσο μικρότερος ο χρόνος, τόσο ευκολότερη η προσπέραση. Η μέτρηση γίνεται πατώντας τέρμα το γκάζι με την τελευταία ταχύτητα. Δείχνει το εύρος στροφών και εξαρτάται από την ροπή του κινητήρα.Προσπέρασμα 80-120 (δλ.) | 7 | 5,3 | FORD PUMA 1.0 155 PS mHEV 7DCT 155ps | 8,3 | HYUNDAI BAYON 1.0T 100 PS 7DCT 100ps | |
Κινητήρας - Επιδόσεις | 74% | |||||
Εγγύηση για τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου, όπως π.χ. κινητήρας, κιβώτιοΕγγύηση αντιπροσωπείας - Μηχανικα μέρη (χρόνια) | 8 | 8 | FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 7DCT 125ps | 3 | NISSAN JUKE 1.0 114 PS DCT 114ps | |
Εγγύηση για σκουριές στο αμάξωμαΔιάτρηση από σκουριά (χρόνια) | 12 | |||||
Εγγύηση για τη βαφή του αυτοκινήτουΧρώμα (χρόνια) | 2 | |||||
Εγγύηση αντιπροσωπείας | 90% | |||||
Διαστάσεις αμαξώματος (χλστ.) | ||||||
Μήκος (μέτρα) | 4,19 | |||||
Πλάτος (μέτρα) | 1,8 | |||||
Ύψος (μέτρα) | 1,55 | |||||
Είναι η απόσταση μεταξύ των δύο τροχών. Συνήθως, όσο μεγαλύτερο, τόσο πιο άνετο στο εσωτερικό το αυτοκίνητοΜεταξόνιο (μέτρα) | 2,59 | |||||
Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 42 | 50 | AUDI Q2 35 TFSI S tronic 150ps | 40 | AUDI A1 ALLSTREET 35 TFSI S tronic 150ps | |
Είναι η μικρότερη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος. 20 εκατοστά είναι τιμή που συγκαταλέγεται στις καλές για SUVΑπόσταση από το έδαφος (εκ.) | 16,4 | 18,8 | SKODA KAMIQ 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps | 14,2 | AUDI Q2 35 TFSI S tronic 150ps | |
Βάρος, με οδηγό 75 κιλών (κιλά) | 1280 | 1120 | HYUNDAI BAYON 1.0T 100 PS 7DCT 100ps | 1420 | JEEP RENEGADE 1.5 GSE 130 PS e-HYBRID DCT 130ps | |
Κινητήρας (στοιχεία κατασκευαστή) | ||||||
Κυβικά εκατοστά | 999 | |||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 125 | 155 | FORD PUMA 1.0 155 PS mHEV 7DCT 155ps | 100 | HYUNDAI BAYON 1.0T 100 PS 7DCT 100ps | |
Στροφές μέγιστης ισχύος (σ.α.λ.) | 6000 | |||||
Ροπή (Nm) | 210 | 260 | RENAULT CAPTUR 1.3 TCe mhev 140 PS EDC 140ps | 160 | MG ZS 1.0T AUTO 111ps | |
Στροφές μέγιστης ροπής (σ.α.λ.) | 1750 | |||||
Κατανάλωση κατασκευαστή (λίτρα/100χλμ) | ||||||
Προδιαγραφή για τις εκπομπές ρύπων του αυτοκινήτου. Τα καινούρια αυτοκίνητα πληρούν τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές EU6. Τα παλαιότερης τεχνολογίας αυτοκίνητα επηρεάζονται ως προς τα τέλη κυκλοφορίας και την είσοδο στο δακτύλιο της Αθήνας.Νόρμα EU | EU6 | |||||
Κατανάλωση Κατασκευαστή (λίτρα/100 χλμ.) | 5,7 | 4,9 | PEUGEOT 2008 Hybrid e-DCS6 136ps | 7,2 | MG ZS 1.0T AUTO 111ps | |
Εκπομπές ρύπων CO2 σύμφωνα με τον κατασκευαστή. Από αυτές εξαρτώνται τα τέλη κυκλοφορίας, η είσοδος στομ δακτύλιο μέχρι και το τέλος ταξινόμησης κάθε οχήματος.Εκπομπές ρύπων CO2 (γρ./χλμ) | 129 | 110 | PEUGEOT 2008 Hybrid e-DCS6 136ps | 163 | MG ZS 1.0T AUTO 111ps |
Ξεκινώντας από την κατανάλωση, οι μετρήσεις μας έδειξαν πως το ήπια υβριδικό Ford Puma με τα 125 άλογα καίει το λιγότερο καύσιμο στην κατηγορία του σε μεικτές συνθήκες (7,2 λτ./100 χλμ.), ενώ η κατανάλωσή του στην πόλη το κατατάσσει πολύ κοντά στην κορυφή (8 λτ./100 χλμ.). Το ίδιο ισχύει και στο ταξίδι, που το Puma καίει 5,4 λτ./100 χλμ.. Υπενθυμίζουμε πως η σύγκριση γίνεται μεταξύ ήπια υβριδικών και «απλών» βενζινοκίνητων μοντέλων με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.
Περνώντας στην ευρυχωρία, το Ford Puma έχει το μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ στην κλάση, με ωφέλιμο όγκο 536 λίτρα. Στο πίσω κάθισμα πλάτους 1,3 μέτρων χωράνε άνετα 2 ενήλικες επιβάτες, ενώ υπολογίσαμε τον «αέρα» για το κεφάλι τους στα 3,1 εκατοστά, και τον διαθέσιμο χώρο για τα γόνατά τους στα 11,2 εκατοστά. Και οι δύο τελευταίες μετρήσεις κατατάσσουν το Puma στον μέσο όρο της κατηγορίας.
Για την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα χρειάζονται 9,86 δευτερόλεπτα, ενώ η διαδικασία των ρεπρίζ 80-120 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 7 δευτερόλεπτα, επίδοση που είναι από τις γρηγορότερες της κλάσης. Για τη διαδικασία ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα, το Puma χρειάζεται 37,8 μέτρα, τοποθετείται επομένως κοντά στον μέσο όρο σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό.
Σελ. 1 | Πόσο καλό είναι το Ford Puma σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, ασφάλεια, εξοπλισμό, εγγυήσεις και τιμές. |
Σελ. 2 | Ford Puma: Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις; |
Σελ. 3 | Ford Puma: Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας; |