Αυτονομία 400 χλμ. στην πόλη και φόρτιση σε 30 λεπτά (10-80%)
Ο ηλεκτροκινητήρας του Opel Astra είναι τοποθετημένος μπροστά και μας είναι γνωστός από τη χρήση του και σε άλλα ηλεκτρικά μοντέλα του ομίλου Stellantis. Παίρνει ενέργεια από μία μπαταρία ιόντων λιθίου που έχει εκμεταλλεύσιμη χωρητικότητα 50,4 kWh (54 kWh ονομαστική). Στην πράξη, οι 156 ίπποι αποδίδονται γραμμικά, ενώ προσφέρουν ικανοποιητικές επιδόσεις. Σύμφωνα με τις μετρήσεις μας, το κλασικό σπριντ 0-100 χλμ./ώρα πραγματοποιείται σε 9,1 δλ., ενώ οι ρεπρίζ 60-100 χλμ./ώρα και 80-120 χλμ./ώρα σε 4,5 και 5,9 δλ. αντίστοιχα. Η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 170 χλμ./ώρα.
Όσον αφορά στην αυτονομία, κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας διαπιστώσαμε πως η κατανάλωση σε μεικτές συνθήκες παραμένει χαμηλά, γύρω στις 15 kWh/100 χλμ., που εξασφαλίζει 340 χλμ. με μία φόρτιση (η Opel υπόσχεται 419). Σε αστικό κύκλο, μετρήσαμε 12,8 kWh/100 χλμ., που σημαίνει ότι η αυτονομία ανέρχεται στα 400 χλμ., καθώς παράγεται ρεύμα όποτε φρενάρεις ή σηκώνεις το πόδι σου από το γκάζι. Στον επιλογέα της κίνησης υπάρχει ένα κουμπί με την ένδειξη «Β». Αν το πατήσεις, το Astra επιβραδύνει πιο άμεσα όταν σηκώνεις το πόδι από το γκάζι. Ωστόσο δεν μπορεί να συγκριθεί με την ανάκτηση ενέργειας και το πιο άμεσο φρενάρισμα που προσφέρουν τα συστήματα one-pedal.
Χάρη στη στάνταρ υποδοχή των 11 kW, η φόρτιση στο σπίτι διαρκεί λίγο λιγότερο από 6 ώρες. Με 100 kW, η ταχυφόρτιση μπορεί να μην έχει ισχυρή υποδοχή, όμως επειδή η μπαταρία είναι μικρή, φορτίζει από το 10% στο 80% σε 30 λεπτά. Με 120 χλμ./ώρα στο ταξίδι, η αυτονομία αγγίζει τα 280 χλμ. (στο Normal πρόγραμμα λειτουργίας).
Σελ. 1 | Δοκιμή ηλεκτρικό Opel Astra: Βγάζει 400 χλμ. με μία φόρτιση στην πόλη |
Σελ. 2 | Αυτονομία 400 χλμ. στην πόλη και φόρτιση σε 30 λεπτά (10-80%) |
Σελ. 3 | Ποιοτικά υλικά στο εσωτερικό, πλήρης ο στάνταρ εξοπλισμός |
Σελ. 4 | Εύκολο στον χειρισμό, με καλή οδηγική συμπεριφορά |
Σελ. 5 | Η γνώμη μας & τα τεχνικά χαρακτηριστικά |