Με φουτουριστικό design
Διαβάστηκε από 16536 αναγνώστες - 9/3/2024
Βέβαια δεν είναι μόνο η σφηνοειδής σχεδίαση και η coupe γραμμή της οροφής που κάνουν το C-HR να διαφέρει στο δρόμο. Μπροστά ξεχωρίζουν τα λεπτά κι αιχμηρά φωτιστικά σώματα, που σχηματίζουν έντονες γωνίες με την μάσκα και το προφυλακτήρα, αναβλύζοντας επιβλητικότητα κι ένταση, ενώ την εικόνα του εμπρός προβόλου κλείνει το πιο μυώδες καπό. Στο πίσω μέρος συναντάμε τα νέα φώτα, που ουσιαστικά πρόκειται για μια λωρίδα LED, με τις δυο μικρές αεροτομές, εκτός από την εμφάνιση, να βοηθάνε στη μείωση του αεροδυναμικού συντελεστή που αγγίζει τα 0,318 cd ( 0,34 είχε η προηγούμενη γενιά).
Με περισσότερα συστήματα ασφαλείας
Στο εσωτερικό, εκτός από το νέας σχεδίασης ταμπλό και τις δυο μεγάλες οθόνες, την παράσταση κλέβει ο ambient φωτισμός με τις 64 αποχρώσεις, ενώ οι χώροι για μικροαντικείμενα είναι σαφώς περισσότεροι από την προηγούμενη γενιά. Τα ημιbucket καθίσματα που είχε το αυτοκίνητο δοκιμής μας είχαν την τέλεια ισορροπία μεταξύ στήριξης κι άνεσης, ενώ πλέον ο οδηγός απολαμβάνει μια πιο εξελιγμένη από την εισαγωγική έκδοση σουίτα συστημάτων ασφαλείας (Toyota Safety Sense 3ης γενιάς).Όπως αναφέραμε μπορεί ο χώρος για τους πίσω να είναι περιορισμένος αλλά χάρη στα πιο μεγάλα πλαϊνά παράθυρα που δημιουργήθηκαν μετά την μετακίνηση των χειρολαβών πιο κάτω, οι επιβάτες έχουν καλύτερη ορατότητα προς τα έξω, δίνοντας τους μια μεγαλύτερη αίσθηση ελευθερίας. Δυστυχώς δεν ισχύει το ίδιο όταν ο οδηγός κοιτάει το πίσω παρμπρίζ, αφού η κεκλιμένη και μικρή επιφάνεια δεν του επιτρέπουν να έχει καλή ορατότητα, ειδικά κατά το παρκάρισμα.
Οικονομία άψογη, επιδόσεις στο μέσο όρο
Όπως είπαμε και παραπάνω το υβριδικό σύστημα του αυτοκινήτου ξεχωρίζει για την χαμηλή κατανάλωση σε όλες τις συνθήκες. Μάλιστα μπορεί εύκολα να κάνει πάνω από 750 χιλιόμετρα με ένα γέμισμα, αρκεί ο οδηγός να μην είναι υπερβολικός με το πάτημα του γκαζιού.Εξάλλου το Τoyota C-HR με το 18αρη κινητήρα βολεύεται περισσότερο στις πιο χαλαρές διαδρομές, με τους 140 ίππους να μην προσφέρουν το κάτι παραπάνω σε επιδόσεις. Συγκεκριμένα χρειάζεται 10 δλ. για να ολοκληρώσει το 0-100 χλμ./ώρα, 5,8 δλ. για το 60-100 και 7,5 για το 80-120, ενώ η τελική του αγγίζει τα 170 χ.α.ω.
Αποτελεσματικό σε όλες τις συνθήκες
Το πάτημα του νέου Τoyota C-HR θυμίζει αρκετά τον προκάτοχο του, αλλά ταυτόχρονα εμφανίζεται βελτιωμένο στα σημεία. Η σφιχτή αίσθηση της ανάρτησης σε συνδυασμό με την αυξημένη ακαμψία της πλατφόρμας δίνουν την απαραίτητη αυτοπεποίθηση στον οδηγό για να κινηθεί τόσο σε αστικό περιβάλλον, όσο και εκτός αυτού. Μέσα στην πόλη καταφέρνει να παραμένει ήσυχο, εξομαλύνοντας ικανοποιητικά τις όποιες ανωμαλίες του οδοστρώματος, με το ελαφρύ τιμόνι να βοηθάει στις μανούβρες. Στον αυτοκινητόδρομο, αν εξαιρέσεις τους αεροδυναμικούς θορύβους που εμφανίζονται στο όριο ταχύτητας, είναι ευθύβολο και προσφέρει ικανοποιητική ποιότητα κύλισης, ενώ σε επαρχιακό δρόμο οι μειωμένες κλίσεις του αμαξώματος θα εκτιμηθούν ιδιαίτερα από τους πιο «ανήσυχους» οδηγούς, όπως και τα πολύ καλά φρένα του.Έχει τα προσόντα να ξεχωρίσει
Το νέο Toyota C-HR πιάνοντας το momentum του προκατόχου του και μεγαλοποιώντας ακόμα περισσότερα τα πλεονεκτήματα του έρχεται για να συνεχίσει την πετυχημένη πορεία του. Με ακόμα πιο αιχμηρό σχεδιασμό, περισσότερη τεχνολογία και καλύτερη οικονομία μπαίνει στη μάχη των οικογενειακών SUV, αφήνοντας σε δεύτερη μοίρα τις όποιες ατασθαλίες μπορούν να του χρεωθούν.Τεχνικά χαρακτηριστικά* | Toyota C-HR |
---|---|
Κινητήρας | |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 1.798 |
Κύλινδροι/Βαλβίδες | 4/16 |
Τροφοδοσία | Έμμεσος ψεκασμός, full Hybrid |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) | 140 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 185 |
Σχέσεις/κιβώτιο/μετάδοση | CVT/αυτόματο/μπροστά |
Start/Stop | NAI |
Eπιδόσεις | |
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 10 |
60-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 5,8 |
80-120 χλμ./ώρα (δλ.) | 7,5 |
100-0 χλμ./ώρα (μ.) | 38,1 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 170 |
Βάρος με οδηγό (κιλά) | 1.430 |
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | |
Μέση εργοστασιακή WLTP | 4,7 |
Μέση Δοκιμής | 5 |
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) WLTP | 105 |
Ρεζερβουάρ (λτ.) | 43 |
Πορτμπαγκάζ (λτ.) | 388 |
Σελ. 1 | Νέο Toyota C-HR: Συνεχίζει να εντυπωσιάζει σε εμφάνιση και κατανάλωση |
Σελ. 2 | Με φουτουριστικό design |