Honda e:Ny1: Ξεσκονίζουμε το πρώτο ηλεκτρικό SUV της εταιρείας
Έχει 204 άλογα, κάνει το 0-100 σε 7,6 δλ και πιάνει 160 χ.α.ω.
Με 15,1 ίντσες οθόνη στο εσωτερικό που χωρίζεται σε 3 επίπεδα!
Ανετο για τους πίσω επιβάτες, αλλά μόλις 361 λτ. πορτ-μπαγκάζ!
Μέγιστη αυτονομία τα 340 χλμ. ξεκινάει από τις 45.900 με επιδότηση!
Έχει 204 άλογα, κάνει το 0-100 σε 7,6 δλ και πιάνει 160 χ.α.ω.
To πρώτο ηλεκτρικό SUV της Honda ακούει στο όνομα e:Ny1 κι εφοδιάζεται με ένα ηλεκτροκινητήρα 204 ίππων και 310Nm ροπής, που ζυγίζει μόλις 77,4 κιλά (μαζί με το σύστημα μετάδοσης) και στέλνει την ισχύ αποκλειστικά στους μπροστινούς τροχούς. Η σχετικά υψηλή ιπποδύναμη του μεταφράζεται και σε επιδόσεις, αφού θέλει 7,6 δλ. για να ολοκληρώσει τη διαδικασία 0-100 χ.α.ω., 3,9 δλ. για το 60-100 και 5,2 δλ. για το 80-120, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται προς χάρη της αυτονομίας στα 160 χ.α.ω.
Με 15,1 ίντσες οθόνη στο εσωτερικό που χωρίζεται σε 3 επίπεδα
Στο εσωτερικό, το ταμπλό ακολουθεί τη φιλοσοφία σχεδίασης του Civic, με τα βλέμματα να κλέβει η κεντρική οθόνη 15,1 ιντσών που χωρίζεται σε 3 επίπεδα (navigation, κλιματισμός, γενικές λειτουργίες), προσφέροντας ένα ιδιαίτερο οπτικό θέαμα και πλήρη πληροφόρηση στο οδηγό. Βέβαια θα χρειαστεί λίγο συνήθεια ως προς την λειτουργία της, αλλά στη συνέχεια θα εκτιμηθεί δέοντος.
¶νετο για τους πίσω επιβάτες, αλλά μόλις 361 λτ. πορτ-μπαγκάζ!
Χωροταξικά η καμπίνα του Honda e:Ny1 μπορεί να θεωρηθεί ευρύχωρη, με τα πίσω καθίσματα να μπορούν να φιλοξενήσουν τρεις ενήλικες λόγω έλλειψης και κεντρικού τούνελ, ενώ ο αέρας σε γόνατα και κεφάλι είναι πλούσιος και δεν θα επιτρέψει να νιώσεις κάποιο κλειστοφοβία. Το ίδιο δεν ισχύει όμως για το πορτ-μπαγκάζ, όπου με 361 λίτρα θα περιορίσει κάπως μια οικογένεια, με την εικόνα να σώζει το διπλό πάτωμα που επιτρέπει την τακτοποίηση των καλωδίων φόρτισης και το σχήμα που είναι εξαιρετικά βολικό.
Μέγιστη αυτονομία τα 340 χλμ. ξεκινάει από τις 45.900 με επιδότηση!
Η μπαταρία μεικτής χωρητικότητας 68,8 kWh προσφέρει μια ικανοποιητική αυτονομία, τουλάχιστον εντός πόλης, που μπορεί να φτάσει και τα 340 χλμ. Σε μεικτές συνθήκες δύσκολα θα ξεπεράσει τα 300 και σε συνθήκες ταξιδιού θα πέσει κάτω από 220 χλμ., ενώ αν και έχει επιλογή της έντασης ανάκτησης ενέργειας, δεν διαθέτει λειτουργία one pedal. Πάντως η δυνατότητα γρήγορης φόρτισης, έστω και 78kW, επιτρέπει στο μοντέλο σε κατάλληλο σταθμό να πάρει 100 χλμ. αυτονομίας σε μόλις 11 λεπτά. Όσον αφορά την τιμή, συνεχίζει η «τσιμπημένη» πολιτική της εταιρείας, με το Honda e:Ny1 να ξεκινάει από τις 45.900 ευρώ με επιδότηση.
Σελ. 2 | Ισορροπημένη σχεδίαση, θυμίζει κάτι από HR-V |
Σχολιάστε |