3.Πληθώρα κινητήρων και με αμιγώς ηλεκτρική έκδοση
Ο ερχομός του νέου Peugeot 208 συνδυάστηκε και με την για πρώτη φορά αμιγώς ηλεκτρική του έκδοση. Ένα σημαντικό στοιχείο που έρχεται να δείξει τον δρόμο της ηλεκτροκίνησης σε μία κατηγορία που έως τώρα είχε απλά ακουμπήσει την υβριδική τεχνολογία. Το e-208 που διατηρεί τα κύρια χαρακτηριστικά του μοντέλου, εφοδιάζεται με ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 136 ίππων και μπαταρίες χωρητικότητας 50kWh. Για τη φόρτισή του απαιτεί 8 ώρες από wallbox και προσφέρει αυτονομία σύμφωνα με το πρότυπο WLTP, 340 χλμ.. Δείτε με λεπτομέρειες τόσο την ηλεκτρική όσο και τις συμβατικές εκδόσεις εδώ, ενώ ανακαλύψτε και τις λεπτομέρειες του νέου 8τάχυτου κιβωτίου της γαλλικής φίρμας.
4.Κορυφαία ποιότητα κύλισης και ξυραφένιο τιμόνι
Μεγάλος υπεύθυνος για τη νέα οδηγική εμπειρία που παρέχει το Peugeot 208 είναι η κατά 30 κιλά ελαφρύτερη πλατφόρμα CMP. Η συγκεκριμένη εκτός από το γεγονός πως μπορεί να υποστηρίξει όλων των ειδών κινητήρες, μπορεί να εξοπλιστεί και με όλα τα συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης. Κερδίζει ήδη λοιπόν πολλούς πόντους σε ακαμψία, αεροδυναμική σχεδίαση, μειωμένο βάρος – θόρυβο αλλά και καλύτερη οδηγική συμπεριφορά. Η ανάρτηση με τη σειρά της φιλτράρει πολύ καλά τις όποιες λακκούβες συναντήσει ενώ οι αντιδράσεις του είναι περισσότερο μικρομεσαίου, ειδικά σε ανοικτά ταξίδια. Ιδιαίτερα εύχρηστο το μικρό τιμόνι, που ενώ μπορεί αρχικά να δείχνει ελαφρύ, στην πράξη μεταφέρει αστραπιαία και στο 100% τις όποιες εντολές του οδηγού. Η εξαιρετική ποιότητα κύλισης που το συνοδεύει σε όλες τις εκδόσεις, είναι ίσως το κυριότερο στοιχείο του νέου 208 που δείχνει τις δυνατότητες του από τα πρώτα μέτρα.
Πού θα μπορούσε να είναι καλύτερο;
Οι ογκώδεις πίσω κολώνες περιορίζουν μερικώς την ορατότητα του οδηγού, ενώ οι χώροι δεν είναι και οι καλύτεροι της κατηγορίας. Πιο συγκεκριμένα ο χώρος φόρτωσης συρρικνώθηκε σε σχέση με την απερχόμενη έκδοση κατά 20 λίτρα και, με την πλάτη της πίσω σειράς καθισμάτων όρθια, έχει πλέον όγκο 265 λίτρων. Βέβαια, για περισσότερο χώρο είναι δυνατή η αναδίπλωση της πίσω σειράς θέσεων.
Επίσης, μερικοί θα μπορούσαν να υποστηρίξουν πως η τιμή αγοράς του δεν είναι και από τις χαμηλότερες της κατηγορίας (εδώ μπορείτε να δείτε και τον τιμοκατάλογο), όμως οφείλουμε να παραδεχθούμε πως αυτά που προσφέρει δείχνουν να αξίζουν μέχρι και το τελευταίο ευρώ, καθώς ο εξοπλισμός ήδη από την βασική έκδοση είναι ιδιαίτερα πλούσιος.
Το συμέρασμα όμως είναι πως η νέα γενιά του Peugeot 208 είναι εντελώς φουτουριστική, άκρως hi-tech και με οδηγική συμπεριφορά – ωδή στην ποιότητα κύλισης. Του αξίζει η πρώτη θέση.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr