Επιβεβαιώνεται η έλευση του smart #2
Το smart #2 θα είναι ηλεκτρικό
Τα σχέδια κατασκευής είναι σε πλήρη εξέλιξη
Η γκάμα της smart θα επεκταθεί
Αναζητείται εταιρεία-συνεργάτης για να μοιραστούν τα έξοδα
Το smart #2 θα είναι ηλεκτρικό
Μετά από την έλευση των #1, #3 και #5, η smart δουλεύει πάνω στην εξέλιξη του τέταρτου μοντέλου της νέας εποχής στην οποία πέρασε πριν από μερικά χρόνια. Το μοντέλο αυτό είναι το smart #2, το οποίο αναμένεται να αποτελέσει τον ηλεκτρικό αντικαταστάτη του Fortwo. Μάλιστα, ο επικεφαλής της εταιρείας, μίλησε για το επερχόμενο αυτοκίνητο πόλης.
Τα σχέδια κατασκευής είναι σε πλήρη εξέλιξη
Το πλέον εμβληματικό μοντέλο της εταιρείας, Fortwo, αποσύρθηκε μετά από 26 χρόνια παραγωγής, δίχως όμως να έχει δώσει σε κάποιο άλλο μοντέλο τα ηνία. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της smart Europe, Dirk Adelmann, έκανε δηλώσεις στην ιστοσελίδα Autocar και επιβεβαίωσε πως τα σχέδια κατασκευής ενός ηλεκτρικού μοντέλου που θα αντικαταστήσει το Fortwo, είναι σε πλήρη εξέλιξη: «Θα ήταν υπέροχο να έχουμε έναν άμεσο διάδοχο του Fortwo. Δεν έχουμε, αλλά εργαζόμαστε πάνω σε αυτό. Ένα αυτοκίνητο πόλης θα ήταν ιδανικό, όχι μόνο για την Ευρώπη, αλλά κυρίως για τη Γηραιά Ήπειρο, επομένως θα ήταν λογικό να το φέρουμε προς πώληση».
Η γκάμα της smart θα επεκταθεί
Υπάρχουν ήδη προτάσεις για το ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης, το οποίο εσωτερικά ονομάζεται «Project 2» και αναμένεται να φέρει το όνομα #2 όταν αυτό εξελιχθεί σε μοντέλο παραγωγής. Μάλιστα, παρόλο που το #2 θα είναι αρκετά μικρότερο σε μέγεθος από το #1, κάτι που έρχεται σε αντίθεση με την υπόλοιπη ονομαστική ιεραρχία των νέων ηλεκτρικών smart, o Adelmann αποσαφήνησε πως η ονομασία #2 έχει κρατηθεί επίτηδες για να παραπέμπει στο Fortwo. Παράλληλα, ο Adelmann γνωστοποίησε πως όσο η γκάμα της smart επεκτείνεται, θα υιοθετηθεί ένα μοτίβο όπου οι μονοί αριθμοί θα χρησιμοποιούνται σε SUV και Coupe SUV, ενώ οι ζυγοί αριθμοί σε αυτοκίνητα με άλλο στυλ αμαξώματος.
Αναζητείται εταιρεία-συνεργάτης για να μοιραστούν τα έξοδα
Παρά τις σκέψεις που υπάρχουν για το smart #2, το μοντέλο απέχει ακόμα από το να πάρει έγκριση κατασκευής. Σύμφωνα με τον Dirk Adelmann, ο λόγος είναι πως η εταιρεία πρέπει να διασφαλίσει ότι το αυτοκίνητο θα είναι επικερδές. Έτσι, η εταιρεία αναζητά μια εταιρεία συνεργάτη με την οποία μπορεί να μοιραστεί το κόστος ανάπτυξης και παραγωγής. Ας δούμε όμως τι δήλωσε ο ίδιος ο Adelmann:
«Η κατηγορία αυτοκίνητα πόλης δεν είναι τεράστια στην Ευρώπη. Η καλύτερη χρονιά για το Fortwo ήταν περίπου 100.000 μονάδες και αυτό δεν αρκεί για να δικαιολογήσει μια πλατφόρμα. Εάν μοιράζεστε αυτήν την πλατφόρμα με κάποιον συνεργάτη, είμαστε ακόμα σε αξιολόγηση, τότε μπορείτε επίσης να μοιραστείτε το κόστος επένδυσης και το εργοστάσιο παραγωγής. Τότε αρχίζει να βγάζει νόημα. Το τελευταίο πράγμα που θέλουμε να κάνουμε είναι να παράγουμε ένα όχημα όπου κανείς δεν κερδίζει χρήματα, γιατί αυτό το όχημα δεν θα διαρκέσει για πολύ. Θέλουμε να έχουμε ένα θετικό πλάνο εξέλιξης του μοντέλου για εμάς, για τους λιανοπωλητές μας και στο τέλος για τους πελάτες μας».
Σχολιάστε |