autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

    Οδηγώντας

    Διαβάστηκε από 9736 αναγνώστες - 23/12/2014

    Το Ford Fiesta είναι ένα από μικρά μοντέλα, που ξεχωρίζουν για τον οδηγοκεντρικό τους προσανατολισμό και το 140άρι Fiesta δεν αποτελεί εξαίρεση. Αντίθετα, είναι ακόμη καλύτερο, βασισμένο στο σπορ σετάρισμα της ανάρτησης, με πιο σφιχτά ελατήρια και αμορτισέρ, με πιο σκληρό πίσω ημιάκαμπτο άξονα και νέα ρύθμιση του ηλεκτρικού τιμονιού. Το τελικό αποτέλεσμα στην πράξη είναι ιδανικό για κάποιον που απολαμβάνει τη γρήγορη οδήγηση, αλλά δεν θέλει να κοπανιέται πάνω από τις πολλές ανωμαλίες και τις κακοτεχνίες των ελληνικών δρόμων. Είναι πολύ σταθερό στις ευθείες και στις ανοιχτές καμπές και δείχνει υπέροχα ζυγισμένο καθώς πλησιάζεις τα όρια της πρόσφυσής του σε πιο κλειστές στροφές. Το τιμόνι είναι ακριβές και παρά την ηλεκτρική του βάση, στέλνει συνεχώς πλούσια πληροφόρηση στον οδηγό του για τις προθέσεις και την κατάσταση των μπροστινών τροχών, χωρίς να γέρνει, χωρίς να πλέει ή να αποκλίνει στο ελάχιστο από την ιδανική γραμμή. Δεν είναι το ίδιο συμμετοχικό, όσο το «καυτό» ST, ούτε έχει το ίδιο παιχνιδιάρικη ουρά, αλλά είναι δελεαστικά ισορροπημένο και ικανό για τα πάντα. Με ευχάριστο πάτημα, τιμόνι φτιαγμένο για οδήγηση και ψυχωμένο κινητήρα, δεν έχει πρόβλημα να κρατάει υψηλές μέσες ταχύτητες από σημείο σε σημείο ανεξάρτητα από την καμπυλότητα των στροφών. Μάλιστα όσο πιο κλειστή είναι η διαδρομή, τόσο καλύτερα, όντας ευέλικτο και άμεσο στις εντολές του οδηγού. Και πάντα με αξιόλογη άνεση και καθημερινή ευχρηστία. Ακόμα και αν ξεπεράσεις τα όριο δεν χάνει την αυτοκυριαρχία του αντιδρώντας γλυκά και ελεγχόμενα. 

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ