Από τις μικρότερες εκδοχές του ο πετρελαιοκινητήρας των 1,5 λίτρων της Ford είχε δείξει πολύ θετικά λειτουργικά χαρακτηριστικά. Η εκδοχή των 120 ίππων δεν διαταράσσει την εικόνα αυτή και μας εντυπωσίασε με τον γραμμικό ήχο της και την πλήρη απουσία της κλασσικής τραχύτητας των κινητήρων diesel. Ο ήχος δεν ακούγεται ιδιαίτερα, αλλά και όταν αυτό φυσιολογικά συμβεί, η χροιά του είναι σαν ένα ομαλό κελάρισμα και δεν θα ενοχλήσει. Από πλευράς απόδοσης, το ωφέλιμο παράθυρο λειτουργίας είναι ιδιαίτερα μεγάλο και ο εν λόγω κινητήρας μπορεί να δεχτεί πίεση μέχρι το άνω άκρο του στροφόμετρου θυμίζοντας μάλιστα...μοτέρ βενζίνης, αφού συνεχίζει να είναι αποδοτικός ακόμα και σε εκείνο το σημείο. Στη βάση του στροφόμετρου ο κινητήρας γεμίζει καλά εκεί περίπου 200 σ.α.λ. πριν τις 2.000 σ.α.λ.. Συνολικά βέβαια, ο κινητήρας παραμένει ένας ντίζελ, ο οποίος φορτώνει ωραία τις έξι ταχύτητες του πολύ θετικού σασμάν και μπορεί να δώσει απτή σπορτίφ αίσθηση στον οδηγό. Στα συν και η Eco λειτουργία (μέσω μπουτόν) η οποία βοηθά στο να μένει η μέση κατανάλωση στα 6,0 λίτρα, τιμή ιδιαίτερα καλή.
Copyright © 2024 - autoagora.gr