Σε...δεύτερη ανάγνωση! Όταν διαβάζεις ένα βιβλίο, η δεύτερη φορά συνήθως είναι καλύτερη από την πρώτη, καθώς το καταλαβαίνεις διαφορετικά.
Μετά τις πολύ θετικές εντυπώσεις που μας άφησε το βενζινοκίνητο Fiesta μερικές εβδομάδες νωρίτερα, ήρθε η στιγμή να γνωρίσουμε σε βάθος και μια έκδοση diesel. Το ενδιαφέρον είναι αυξημένο διότι για πρώτη φορά ο γνώριμος 1,5 TDCi περνά στο Fiesta αποδίδοντας 120 ίππους. Είναι κάτι που έλειπε από τη γκάμα του Fiesta, ένα μοτέρ diesel το οποίο να ξεπερνά τους 100 ίππους για να δίνει αυτό το κάτι παραπάνω σε όσους το επιθυμούν.
Σαν λοιπόν να διαβάζεις για δεύτερη φορά ένα καλό βιβλίο, η δεύτερη επαφή μας και συμβίωση με το νέο «μικρό» της Ford επιβεβαιώνει εκ νέου ορισμένα στοιχεία. Η εμφάνιση, όσο κι αν ακολουθεί ήπιους τόνους, είναι σημαντικά πιο κομψή από την απελθούσα γενιά και στηρίζει πολύ καλά όλη την αίσθηση ανώτερης κατηγορίας που θέλει να παρουσιάσει η Ford ως βασικό θέλγητρο του νέου μοντέλου.
Το Fiesta σε αυτή την έκδοση κοστίζει 17.169 ευρώ, μια τιμή που μπορεί να φανεί «αλμυρή» για κάποιους, δικαιολογείται όμως από το ότι δεν βρίσκεις συχνά μικρό και ισχυρό diesel –και μάλιστα σε τόσο καλή υλοποίηση-, αλλά και από την πληρότητα του εξοπλισμού, καθώς αυτό το μοτέρ ξεκινά να συνδυάζεται με το επίπεδο Titanium, διατίθεται δε και σε ST-Line και σε Vignale.