155 ίπποι, ήπια υβριδικό και με 7τάχυτο διπλού συμπλέκτη κιβώτιο
Το Ford Puma της δοκιμής μας παίρνει κίνηση από την δυνατή έκδοση του 1.000αρη Ecoboost κινητήρα, με την ισχύ του να φτάνει τους 155 ίππους και τη ροπή του τα 240Nm. Η μίζα-γεννήτρια 48V και τα επιπλέον 50Νm ροπή παίζουν σημαντικό ρόλο, τόσο στη γεμάτη λειτουργία του μοτέρ σε όλο το φάσμα των στροφών, όσο και στη μείωση της κατανάλωσης, η οποία έχει σύμμαχο και το σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων. Το αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων συνεργάζεται άψογα με το κινητήριο σύνολο, είναι αρκετά πολιτισμένο και οι αλλαγές του είναι σωστές και σχετικά γρήγορες, βοηθώντας ιδιαίτερα στην επίτευξη επιδόσεων. Το αμάξωμα των 1.280 κιλών πιάνει τα πρώτα 100χλμ/ώρα από στάση σε 8,8 δλ, με τις ρεπρίζ να φανερώνουν καλύτερα τη δύναμη του SUV, μιας και χρειάζεται μόλις 4,1 δλ για το 60-100χλμ/ώρα και 5,3 δλ για το 80-120χλμ/ώρα. Η μέση κατανάλωση κυμαίνεται στα 7,7λτ/100 χλμ, τιμή που είναι εύκολο να πιάσεις αν δεν «κυνηγάς» συνέχεια το γκάζι.
Εύχρηστο στην πόλη, δυναμικό στις στροφές
Την κορυφαία οδική συμπεριφορά που χαρακτηρίζει ευρύτερα τη μάρκα της Ford, τη συναντάμε και στο Puma της δοκιμής μας. Το σύστημα αναρτήσεων της ST-Line X έκδοσης επιτρέπει στο μοντέλο να κινηθεί σβέλτα σε σφιχτές διαδρομές, με μειωμένες κλίσεις και καλή απορρόφηση των ανωμαλιών του οδοστρώματος. Το σύστημα διεύθυνσης είναι άμεσο κι ακριβές, ενώ η καλή ηχομόνωση περιορίζει τους θορύβους στο ελάχιστο. Το αυτόματο κιβώτιο θα ακολουθήσει τις ορέξεις του οδηγού κι ανάλογα το οδηγικό mode θα διαφοροποιήσει τις στροφές που θα αλλάξει ταχύτητα. Τα paddles συμβάλουν στο παιχνίδι της γρήγορης οδήγησης, τα καταφέρνουν όμως κι εξαίσια στην κίνηση της πόλης με τις αλλαγές να είναι ομαλές. Η επιλογή trail θα δώσει ένα χέρι βοηθείας σε χωμάτινες διαδρομές, με τα φρένα να είναι ικανοποιητικά σε αίσθηση και αποτελεσματικότητα.Αξίζει η επιλογή του αυτόματου Ford Puma
Χωρίς να αλλοιώνεται ο εκπληκτικός του χαρακτήρα, το Ford Puma με το αυτόματο κιβώτιο κερδίζει πόντους στην ευκολία χρήσης κι άνεσης, που το κάνουν ακόμα πιο κατάλληλο για την κίνηση μέσα στην πόλη. Το μοντέλο καταφέρνει με την ολοκληρωμένη εικόνα του να σε πείσει ότι τα επιπλέον ευρώ από τη χειροκίνητη έκδοση αξίζουν και με το παραπάνω.Τεχνικά χαρακτηριστικά* | Ford Puma 1.0 EcoBoost 155PS Auto |
---|---|
Κινητήρας | |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 999 |
Κύλινδροι/Βαλβίδες | 3/12 |
Τροφοδοσία | ¶μεσός ψεκασμός+turbo |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) | 155/6.000 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 240/2.500 |
Σχέσεις/κιβώτιο/μετάδοση | 7/αυτόματο/μπροστά |
Start/Stop | NAI |
Eπιδόσεις | |
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 8,8 |
60-100 χλμ./ώρα | 4,1 |
80-120 χλμ./ώρα | 5,3 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 205 |
Βάρος με οδηγό (κιλά) | 1.280 |
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | |
Μέση εργοστασιακή WLTP | 5,8 |
Μέση Δοκιμής | 7,7 |
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) WLTP | 131 |
Ρεζερβουάρ (λτ.) | 42 |
Πορτμπαγκάζ (λτ.) | 456 (+80 Megabox) |
Σελ. 1 | Ford Puma 155PS: Γρήγορο, εύχρηστο κι απολαυστικό |
Σελ. 2 | 155 ίπποι, ήπια υβριδικό και με 7τάχυτο διπλού συμπλέκτη κιβώτιο |