autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
74
σχόλια
Γιατί πουλάει το Peugeot 3008;

Γιατί πουλάει το Peugeot 3008;

Διαβάστηκε από 60343 αναγνώστες - 24/12/2023

Το Peugeot 3008 βρίσκεται στην κορυφή των πωλήσεων της κατηγορίας του για το 2023 μέχρι τώρα. Οι λόγοι που το κάνουν δημοφιλές είναι η εντυπωσιακή του σχεδίαση και η premium πολυτέλεια που έχει, η προσιτή τιμή και ο καλός εξοπλισμός άνεσης και ασφαλείας, η χαμηλή κατανάλωση και η ευρύχωρη καμπίνα, η οποία είναι ήσυχη στο ταξίδι.

Τι κάνει το Peugeot 3008 να είναι best seller;

Το Peugeot 3008 είναι το best seller της κατηγορίας του, με 2.063 πωλήσεις για τη φετινή χρονιά μέχρι τώρα. Ας σκεφτούμε λίγο σαν αγοραστές, και ας αναρωτηθούμε ποια είναι τα σημαντικότερα κριτήρια στα οποία πρέπει να είναι καλό ένα οικογενειακό SUV. Σίγουρα πρέπει να έχει χώρους, καθώς και προηγμένο τεχνολογικό εξοπλισμό ασφαλείας. Το design παίζει πάντα ρόλο στην επιλογή ενός αυτοκινήτου, επομένως θα πρέπει και αυτό να είναι μοντέρνο και να ικανοποιεί, ενώ τέλος, το συνολικό «πακέτο» θα πρέπει να προσφέρεται σε μια προσιτή για τα δεδομένα της κατηγορίας τιμή.

Ας μη χάσουμε άλλο χρόνο και ας δούμε ποια είναι τα θετικά στοιχεία του Peugeot 3008, τα οποία το έχουν φέρει στην κορυφή των πωλήσεων.

ΘετικάΤα πράσινα σημεία του Peugeot 3008

Θετικά Έχει premium πολυτέλεια και εντυπωσιακή σχεδίαση μέσα και έξω

Το Peugeot 3008 έχει αποκτήσει premium χαρακτήρα, τόσο από την ποιότητα και το φινίρισμα των υλικών που έχουν χρησιμοποιηθεί, όσο και από τη σχεδίαση του εξωτερικού αλλά και του εσωτερικού, η οποία μάλιστα έχει βραβευθεί.
 

Θετικά Κοστίζει 27.900 ευρώ και έχει πολύ καλό εξοπλισμό

Η βασική έκδοση του Peugeot 3008, που εφοδιάζεται με κινητήρα 1,2 λίτρων 130 ίππων και χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων κοστίζει 27.200 ευρώ, μια τιμή που είναι χαμηλότερη από το μέσο όρο της κατηγορίας και η 6η πιο προσιτή. Το εισαγωγικό πακέτο εξοπλισμού διαθέτει αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, οθόνη 10 ιντσών για το σύστημα infotainment, camera οπισθοπορείας, αισθητήρες παρκαρίσματος, LED φανάρια, αισθητήρες φωτός και βροχής, αυτόματο φρενάρισμα και σύστημα διατήρησης στη λωρίδα κυκλοφορίας.
 

Θετικά Είναι καλό στον τομέα της ασφάλειας

Η Peugeot δεν έχει μεριμνήσει μόνο για τον εξοπλισμό άνεσης, αλλά έχει εφοδιάσει το αυτοκίνητο με αρκετά συστήματα ασφαλείας από τη βασική έκδοση. Πιο αναλυτικά, το 3008 της έκδοσης Active Pack διαθέτει αυτόματο φρενάρισμα με αναγνώριση πεζών και σύστημα διατήρησης στη λωρίδα κυκλοφορίας, ενώ το αυτοκίνητο είχε πάρει 5 αστέρια στο Crash Test του EuroNCAP, δηλαδή την κορυφαία βαθμολογία.
 

Θετικά Έχει χαμηλή κατανάλωση

Ο PureTech κινητήρας 1,2 λίτρων έχει χαμηλή κατανάλωση, η οποία σύμφωνα με τις μετρήσεις μας σε μικτό κύκλο είναι 6,8 λτ/100 χλμ. Επιπλέον, στο ταξίδι το γαλλικό SUV είναι το τρίτο πιο οικονομικό σε καύσιμο μοντέλο της κατηγορίας, με κατανάλωση 5,3 λτ/100 χλμ.
 

ΘετικάΈχει φαρδιά καμπίνα και καλή ηχομόνωση

Το Peugeot 3008 έχει το πιο φαρδύ πίσω κάθισμα της κατηγορίας, το οποίο έχει πλάτος 1,43 μέτρα, κάτι που σημαίνει πως θα ταξιδέψουν με περισσότερη άνεση 5 ενήλικες επιβάτες. Εκτός από φαρδιά, η καμπίνα είναι καλά ηχομονωμένη, αφού στον αυτοκινητόδρομο με 120 χλμ/ώρα οι μετρήσεις μας έδειξαν πως παράγεται θόρυβος 67,8 dB, αριθμός μικρότερος από τον μέσο όρο της κατηγορίας.  

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε

  • Spiros Savvas

    Leonidas Plakoutsis Εχω το 5008 απο το Μαρτιο του 2023.Μεταχειρισμενο του 19. Το λατρευω το αμαξι.Αλλα η αληθεια ειναι οτι θεση οδηγησης δεν βρισκω λογω σωματοτυπου(170 και ευσωμος).Το τιμονι αν εβγαινε λιγο παραεξω θα ηταν καλυτερα.Ειμαι πολυ ψηλα αναγκαστικα. κοντα στα πενταλ και μακρια απο το τιμονι και εξαιτιας αυτου με ποναει ολη η δεξια πλευρα του σωματος και συνεχεια η δεξια φτερνα,αστραγαλος και η πατουσα γενικοτερα.Ειχα το ιδιο ακριβως θεμα σε ενα μερσεντες E class 212.Οσο περισσοτερο πρεπει να σηκωσεις το καθισμα,τοσο περισσοτερο ερχεται η πατουσα πιο καθετη στο πενταλ γκαζιου.Οποτε πρεπει να παω την πλατη πιο ξαπλα.Ελα ομως που το τιμονι δεν βγαινει αρκετα προς τα εξω.Μονη λυση απο οτι βλεπω ειναι να χασω 8 κιλα οπωσδηποτε.Το αμαξι παντως ειναι οικόνομικο diesel στα καυσιμα με παρα πολυ καλες επιδοσεις.Σερβις καθε 30.000 χιλιομετρα ή χρονος.Πανακριβο σερβις ομως.Επισης εχει θεματα απο κατασκευης στη καδενα, που κοστιζει ακριβα και θα χρειαστει να την αλλαξετε, και θεματα με το δοχειο ουριας adblue.Η ποιοτητα κυλισης ειναι επισης καταπληκτικη.εξαιρεση ο αεροδυναμικος ηχος απο τους καθρεφτες που ενοχλει.

    Προβολή περισσότερων σχολίων