Η Citroën σπάει το σχεδιαστικό κατεστημένο των μοντέλων της κατηγορίας Β της Ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας, με την αποκάλυψη της τέταρτης και πιο εντυπωσιακής γενιάς του C3. Διαθέσιμο την ελληνική αγορά από το 2ο εξάμηνο του 2024
Κορυφαίο για την κατηγορία, επίπεδο άνεσης
Ουσιαστικά, το νέο ë-C3 σηματοδοτεί το άνοιγμα ενός νέου κεφαλαίου για τη Citroën. Η δημοφιλής και τολμηρή μάρκα επανεφευρίσκει τον εαυτό της, αντιμετωπίζοντας επιθετικά τις προκλήσεις, καθιστώντας την ηλεκτροκίνηση, προσιτή σε όλους. Και αυτό χάρη στο πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο B-hatchback το οποίο είναι σχεδιασμένο και κατασκευασμένο στην Ευρώπη, προσφέροντας στους πελάτες της όλα τα πλεονεκτήματα της μετακίνησης μηδενικών εκπομπών, σε μία λογική και ιδιαίτερα προσιτή τιμή.
Για πρώτη φορά στην ιστορία του C3 hatchback, η Citroën τοποθετεί στον βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων του αμιγώς ηλεκτρικού ë-C3, το αποκλειστικό και καινοτόμο σύστημα ανάρτησης Citroën Advanced Comfort® με Progressive Hydraulic Cushions, μια αποκλειστική τεχνολογία της Citroën με 20 πατέντες ευρεσιτεχνίας.
Η ανάρτηση Citroën Advanced Comfort προσφέρει ασύγκριτη οδηγική άνεση και ελευθερία κίνησης κάτω από όλες τις συνθήκες, απορροφώντας τους κραδασμούς και εξαλείφοντας τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, δίνοντας την αίσθηση ότι το αυτοκίνητο κινείται πάνω σε ένα μαγικό χαλί.
Η αρχή λειτουργίας της ανάρτησης είναι απλή. Το σύστημα των Progressive Hydraulic Cushions® προσθέτει δύο υδραυλικά στοπ σε κάθε πλευρά των αμορτισέρ: ένα για τη συμπίεση και ένα για την εκτόνωση. Επομένως, η ανάρτηση λειτουργεί σε δύο στάδια. Σε ελαφρά συμπίεση και σταμάτημα, το ελατήριο και το αμορτισέρ ελέγχουν από κοινού τις κάθετες δυνάμεις χωρίς να φορτίζουν τα υδραυλικά στοπ. Αυτό δίνει την εντύπωση ότι το αυτοκίνητο «πετάει» από πάνω τις ανωμαλίες του οδοστρώματος: αυτό είναι το φαινόμενο του μαγικού χαλιού. Σε έντονη συμπίεση και βίαια φρεναρίσματα, το ελατήριο και το αμορτισέρ λειτουργούν σε συνδυασμό με τα υδραυλικά στοπ που επιβραδύνουν σταδιακά την κίνηση, αποφεύγοντας έτσι το απότομο σταμάτημα στο τέλος της διαδρομής τους. Το υδραυλικό στοπ απορροφά την αποθηκευμένη ενέργεια. Δεν υπάρχει επομένως φαινόμενο εκτόνωσης, και οι επιβάτες αισθάνονται εντελώς απομονωμένοι από τις ανωμαλίες του οδοστρώματος.
«Η άνεση αποτελεί βασικό συστατικό του DNA της Citroën. Είναι πολύ σημαντικό για εμάς γιατί είναι σημαντικό και για τους πελάτες μας. Για αυτό και προχωρήσαμε σε δραστικές παρεμβάσεις ώστε να κάνουμε το νέο ë-C3 το πιο άνετο αυτοκίνητο στη κατηγορίαB-hatch, γεγονός που αποδεικνύεται από την ενσωμάτωση αρκετών καινοτομιών όπως οι νέες εκδόσεις των καθισμάτων τύπου Citroën Advanced Comfort® και – για πρώτη φορά σε C3 – του συστήματος ανάρτησης Citroën Advanced Comfort® », όπως δηλώνει η Laurence Hansen, Επικεφαλής Προϊόντων & Στρατηγικής της Citroën.
Lounge ατμόσφαιρα στο εσωτερικό για κορυφαίο επίπεδο άνεσης
Στο ευρύχωρο εσωτερικό κυριαρχούν οι απλές αλλά και ταυτόχρονα εκλεπτυσμένες επιφάνειες που προσφέρουν στους επιβάτες μια ατμόσφαιρα παρόμοια με το σαλόνι του σπιτιού τους. Τα νέα σχεδιαστικά μοτίβα των καθισμάτων Citroën Advanced Comfort® του νέου ë-C3, έχουν σχεδιαστεί αποκλειστικά για το συγκεκριμένο μοντέλο και χρησιμοποιούν πρόσθετο αφρώδες υλικό, παρέχοντας μία απαλή και φιλόξενη αίσθηση, από την πρώτη επαφή καθώς και μοναδικό βαθμό πλευρικής στήριξης, ανεξάρτητα με την διάρκεια και την απόσταση της διαδρομής.
Χάρη στο εξωτερικό ύψος των 1,57μ. το νέο ë-C3 που προσφέρει30 χιλιοστά περισσότερο χώρο στους εμπρός επιβάτες 30 εξασφλίζονταςυψηλή θέση οδήγησης και κατά συνέπεια καλύτερο έλεγχο και περισσότερη ασφάλεια κατά την οδήγηση. Όλοι οι επιβάτες επωφελούνται εξαιρετικής ορατότητας προς τα έξω, ενισχύονταςτην αίσθηση ευεξίας στο εσωτερικό του αυτοκινήτου. Πρακτικά, το νέο ë-C3 είναι περισσότερο ευρύχωρο σε κάθε του εσωτερική διάσταση σε σχέση με τον προκάτοχό του, παρά το γεγονός ότι είναι μόλις 19χλστ. μακρύτερο, και μόλις 6χλστ. φαρδύτερο. Το εσωτερικό πλάτος στο ύψος των αγκώνων των επιβατών είναι μεγαλύτερα κατά 19χλστ. (πίσω επιβάτες) και κατά 21χλστ. (εμπρός επιβάτες) από το μέσο όρο της κατηγορίας, ενώ η απόσταση για τα γόνατα των πίσω επιβατών είναι η κορυφαία τιμή της κατηγορίας, κατά 20 τουλάχιστον χιλιοστά μεγαλύτερη από το Μ.Ο.
Πολύ εύκολη είναι επίσης και η μεταφορά αντικειμένωνκαι αποσκευών με το νέο ë-C3. Το ψηλό εσωτερικό του είναι γεμάτο με πλήθος χρήσιμων και έξυπνων αποθηκευτικών χώρων, στα πάνελ των θυρών, την κεντρική κονσόλα, και κάτω από το μεσαίο υποβραχιόνιο, ενώ (ανάλογα με την έκδοση) διατίθεται και ειδική θέση ασύρματης φόρτισης smartphone. ¶νετο και με δυνατότητα ασύμμετρης αναδίπλωσης 60-40 είναι και το πίσω κάθισμα ενώχάρη στο πλάτος μεταξύ των θόλων που φτάνει τα 1.015χλστ., το πορτμπαγκάζ των 310λίτρων εξασφαλίζει την εύκολη μεταφορά, για τα ψώνια ή τις βαλίτσες των επιβατών.
Με ύψος που φτάνει το 1,57μ., το νέο ë-C3 είναι ψηλότερο από τον προκάτοχό του, και διαθέτει αυξημένηαπόσταση από το έδαφος(σε στυλ SUV) προσφέροντας μεγαλύτερη σιγουριά στα περάσματα από τα σαμαράκια, τις λακκούβες και τις ανωμαλίες που συναντά κανείς συχνά, κινούμενος σε ένα αστικό/περιαστικό περιβάλλον. Η απόσταση από το έδαφος φτάνει την εντυπωσιακή τιμή των 163χλστ. για το αμιγώς ηλεκτρικό ë-C3, και είναι μεγαλύτερη από τα 135χλστ. του προηγούμενου μοντέλου.