Η νέα Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid ήρθε με 782 άλογα
Ντεμπούτο για την Porsche του ρεκόρ στο Ring.
Plug-in υβριδική με 782 άλογα και 1.000 Nm ροπής.
Ηλεκτρική αυτονομία για 88 χιλιόμετρα.
Ξεκινούν το φθινόπωρο οι πρώτες παραδόσεις.
Ντεμπούτο για την Porsche του ρεκόρ στο Ring
Πριν λίγες ημέρες η Porsche ανακοίνωσε πως η νέα Turbo S E-Hybrid έκανε χρόνο ρεκόρ στην πίστα του Nürburgring (7:24.17). Πλέον η γερμανική μάρκα προχώρησε στην επίσημη αποκάλυψή της, σημειώνοντας πως είναι η ταχύτερη και πιο ισχυρή Panamera που έχει κατασκευαστεί ποτέ.
Plug-in υβριδική με 782 άλογα και 1.000 Nm ροπής
Η Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid εξοπλίζεται με ένα plug-in υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης. Αποτελείται από έναν twin-turbo 4,0 λίτρων V8 κινητήρα 600 ίππων συνδυαστικά με ένα ηλεκτρικό μοτέρ απόδοσης 190 ίππων και ένα αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων διπλού συμπλέκτη (PDK). Η συνολική ισχύς ανέρχεται στα 782 άλογα και τα 1.000 Nm ροπής. Η ισχύς αυτή είναι κατά 82 άλογα και 130 Nm ροπή μεγαλύτερη από το μοντέλο που αντικαθιστά. Ως αποτέλεσμα, η Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid χρειάζεται 2,9 δευτερόλεπτα για να κάνει το 0-100 χλμ.ώρα, πριν φτάσει τα 325 χλμ./ώρα, που είναι και η τελική ταχύτητα.
Ηλεκτρική αυτονομία για 88 χιλιόμετρα
Η νέα Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid διαθέτει μπαταρία 25,9 kWh. Αυτή επιτρέπει την αμιγώς ηλεκτρική της αυτονομία να φτάσει ακόμα και τα 88 χιλιόμετρα. Όταν συνδεθεί με πρίζα, ο ενσωματωμένος φορτιστής AC 11 kW φορτίζει την μπαταρία από το μηδέν έως το 100 τοις εκατό σε περίπου δύο ώρες και 39 λεπτά.
Προαιρετικά εξοπλίζεται και με τον Carbon Aerokit
Αναφορικά με τη σχεδίαση, η νέα Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid ακολουθεί την τάση που ξέρουμε από την Turbo E-Hybrid. Διαθέσιμο ως προαιρετικό είναι και το κιτ αμαξώματος «Aerokit», που προσθέτει μία σειρά από ανθρακονημάτινα αεροδυναμικά εξαρτήματα. Η Panamera Turbo S E-Hybrid είναι στάνταρ εξοπλισμένη με ενεργό σύστημα ανάρτησης Porsche Active Ride, σύστημα τετραδιεύθυνσης και κεραμικά φρένα με δίσκους 440 χιλιοστών μπροστά και 410 χιλιοστών πίσω.
...>>>Συνεχίστε το άρθρο