Honda Civic 1,5 VTEC Turbo 182PS. Έρωτας με τη πρώτη ματιά
Διαβάστηκε από 16988 αναγνώστες - 28/3/2018
Καλές επιδόσεις, sport οδική συμπεριφορά και τεράστιοι χώροι, χαρακτηρίζουν την 10η γενιά του Honda Civic. Πήραμε στα χέρια μας την δεύτερη κορυφαία έκδοση (πίσω από το Type-R) με τον 1,5 VTEC Turbo κινητήρα των 182 ίππων και σας μεταφέρουμε τη παραμικρή λεπτομέρεια.
Οι οπαδοί της Honda φαίνεται πως έχουν έναν ακόμη λόγο να είναι περήφανοι για την επιλογή τους, και κάτι μας λέει πως το συγκεκριμένο μοντέλο θα τους πολλαπλασιάσει. Ένας πραγματικά δυνατός κινητήρας, μία εξωτική εμφάνιση και μοναδική sport συμπεριφορά ενώνονται στο νέο Civic, δίνοντας ένα σύνολο που αξίζει σίγουρα τη προσοχή σας.
Σχεδίαση: Εξωτικό παρουσιαστικό με πολλές έντονες γραμμές που θυμίζουν supercar
Η εμφάνιση του ταιριάζει απόλυτα με τον χαρακτήρα του, σπορτίφ, δυναμική και σίγουρα μοναδική. Θα απορήσουμε πραγματικά εάν δεν κάνει όλα τα κεφάλια να γυρίσουν στο πέρασμα του, χωρίς φυσικά να υπάρξουν και εκείνοι που πιθανόν να το χαρακτηρίσουν κραυγαλέο. Οι ανάγλυφες (εμπρός και πίσω) εισαγωγές αέρα, τα «αγριεμένα» φωτιστικά σώματα και οι μεγαλύτεροι και φαρδύτεροι τροχοί, κλέβουν αμέσως τη παράσταση. Αεροδυναμικό πακέτο, σε ένα φανερά μεγαλωμένο αμάξωμα( σχεδόν 136mm μακρύτερο, 30mm φαρδύτερο) με εντυπωσιακή κεντρική διπλή απόληξη εξάτμισης, η οποία θυμίζει πολύ το Type-R. Παραδόξως δεν είναι τόσο θορυβώδες όσο θα περιμέναμε. Πάντως εάν ψάχνετε ένα αυτοκίνητο με το οποίο θέλετε να περνάτε απαρατήρητοι, δεν σας το προτείνουμε.
Κινητήρας-επιδόσεις: Έξυπνη χαρτογράφηση για τα 182 άλογα
Ανοίγοντας το καπό, αντικρίζουμε τον νέο 1.500άρη VTEC τούρμπο κινητήρα της Ιαπωνικής φίρμας. Τα 182 άλογα είναι διαθέσιμα και..στα πόδια σας, στις 5.500 σ.α.λ ενώ η αντίστοιχη ροπή ανέρχεται στα 240 Nm. Οι μηχανικοί της Honda έχουν καταφέρει το εξής φοβερό. Στις χαμηλές στροφές το αυτοκίνητο έχει τόση δύναμη ώστε να κινείται οικονομικά και να μην ζορίζεται από τις πιέσεις σε συνθήκες κίνησης, ενώ από τη μέση των στροφών και πάνω, ανεβαίνει εντυπωσιακά ομαλά και ρυθμικά, χωρίς εκρήξεις και ξεσπάσματα. Αυτή η μοναδική γραμμικότητα του κινητήρα μπορεί να σας ξεγελάσει στην αρχή, σε τέτοιο βαθμό που να νομίζετε πως τα 182 άλογα ίσως να μην είναι αρκετά, αλλά όταν χρειαστεί να κινηθείτε σε δρόμο που απαιτεί γκάζι, ετοιμαστείτε να κολλήσετε στο κάθισμα. Τα νούμερα επιβεβαιώνουν καλύτερα από τον καθένα, την έξυπνη χαρτογράφηση, καθώς το 0-100χλμ. έρχεται στα 7,7 δευτ. με την κατανάλωση (όσο το κουμπί Eco είναι πατημένο) να σταματάει στα 6,9λτ./100χλμ.