Στο δρόμο η 4θυρη έκδοση του Civic δεν διαφέρει σημαντικά από τις αντίστοιχες εκδόσεις των 5θυρων, παρουσιάζοντας πρωτίστως ένα άνετο και ασφαλές οδηγικό προφίλ. Η πλατφόρμα είναι ίδια που χρησιμοποιεί και το χάτσμπακ Civic, με την ίδια αρχιτεκτονική αναρτήσεων -γόνατα εμπρός και άξονα πολλαπλών συνδέσμων πίσω. Η ρύθμιση της ανάρτησης είναι μαλακή, με αναμενόμενο αντίκτυπο στην άνεση και στην ποιότητα κύλισης που κυμαίνονται σε υψηλότατα επίπεδα. Παρά το γεγονός αυτό, το νέο Civic και σε αυτή την έκδοση μεταφέρει πλούσια αίσθηση στον οδηγό του και πείθει με το στιβαρό και σίγουρο πάτημά του. Το μοντέλο θα στρίψει σβέλτα αλλά κυρίως με ασφάλεια, εκμεταλλευόμενο και τον ισχυρό του κινητήρα. Οι κλίσεις είναι μεν αισθητές σε δρόμο με στροφές όμως σε καμία περίπτωση δεν οδηγούν σε απώλεια πρόσφυσης, με το Civic να στρίβει έτσι ουδέτερα στις περισσότερες περιπτώσεις.
Η άποψή μας
Η σεντάν έκδοση της 10ης γενιάς του Civic, είναι ένα οικογενείακό αυτοκίνητο που φαίνεται να...τα έχει όλα, συν ένα στοιχείο «χαρακτήρα» που το διαφοροποιεί από τα κλασικά αυτοκίνητα της κατηγορίας και οφείλεται στην εμφάνισή του, αλλά και τον κινητήρα 1,5lt turbo που φέρει. Έτσι, θα λέγαμε ότι το Civic απευθύνεται κυρίως σε ένα συνειδητοποιημένο κοινό, όμως ο πλούσιος εξοπλισμός του και η καλή τιμή του μπορούν να προσελκύσουν τον καθένα!
Copyright © 2024 - autoagora.gr