
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Honda HR-V e:HEV: Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις;
7/4/2025
Πόσο καίει το υβριδικό Honda HR-V e:HEV με τα 131 άλογα στην πόλη και στον αυτοκινητόδρομο; Πόσο άνετα χωράνε 5 επιβάτες στην καμπίνα του; Ποιος είναι ο χρόνος επιτάχυνσης 0-100 και 80-120 χλμ/ώρα; Οι απαντήσεις βρίσκονται στους παρακάτω πίνακες.
Μάρκα/Μοντέλο | Honda HR-V | Καλύτερα | Χειρότερα | |||
---|---|---|---|---|---|---|
Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) | 3,5 | 3,5 | HONDA HR-V e:HEV 131 PS 131ps | 6,5 | RENAULT AUSTRAL E-Tech Full Hybrid 200 PS 200ps | |
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΚατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ./ώρα) | 6,3 | 5,5 | DACIA DUSTER Hybrid 140ps | 7,3 | RENAULT ARKANA HYBRID E-TECH 145 145ps | |
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 5,5 | 5 | TOYOTA C-HR 1.8L HEV 140ps | 7,2 | RENAULT AUSTRAL E-Tech Full Hybrid 200 PS 200ps | |
Μέγιστη πραγματική αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρΑυτονομία σε ταξίδι (χλμ.) | 635 | 982 | FORD KUGA 2.5 Duratec FHEV 180 PS 180ps | 613 | HYUNDAI KONA 1.6 Hybrid 6-DCT MY25 129ps | |
Κατανάλωση | 75% | |||||
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματοςΓια Γόνατα πίσω επιβατών (εκ.) | 18,5 | 21 | HONDA ZR-V e:HEV 184ps | 14,5 | TOYOTA C-HR 1.8L HEV 140ps | |
Πόσος χώρος υπάρχει από το κεφάλι του πίσω επιβάτη (ύψους 1,75) μέχρι την οροφήΓια Κεφάλι πίσω επιβατών (εκ.) | 2,5 | 8,2 | DACIA DUSTER Hybrid 140ps | 2,5 | HONDA HR-V e:HEV 131 PS 131ps | |
Πόσο φαρδιά είναι η καμπίνα πίσω, στο ύψος των ώμωνΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα) | 1,36 | 1,41 | FORD KUGA 2.5 Duratec FHEV 180 PS 180ps | 1,34 | DACIA DUSTER Hybrid 140ps | |
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 335 | 555 | RENAULT AUSTRAL E-Tech Full Hybrid 200 PS 200ps | 335 | HONDA HR-V e:HEV 131 PS 131ps | |
Χώροι | 68% | |||||
Είδος | Hybrid | |||||
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.) | 1498 | |||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 131 | 200 | RENAULT AUSTRAL E-Tech Full Hybrid 200 PS 200ps | 129 | HYUNDAI KONA 1.6 Hybrid 6-DCT MY25 129ps | |
Πόσο γρήγορα μπορεί να επιταχύνει ο κινητήρας το αυτοκίνητο. Όσο περισσότερη ροπή, τόσα περισσότερα άλογα έχουμε σε αυτές τις στροφέςΜέγιστη ροπή (Nm) | 253 | 330 | NISSAN QASHQAI E-POWER 190 PS 190ps | 148 | DACIA DUSTER Hybrid 140ps | |
Πόσο γρήγορα πιάνει τα 100 χλμ./ώραΕπιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 9,7 | 7,6 | HONDA ZR-V e:HEV 184ps | 11,1 | RENAULT ARKANA HYBRID E-TECH 145 145ps | |
Όσο μικρότερος ο χρόνος, τόσο ευκολότερη η προσπέραση. Η μέτρηση γίνεται πατώντας τέρμα το γκάζι με την τελευταία ταχύτητα. Δείχνει το εύρος στροφών και εξαρτάται από την ροπή του κινητήρα.Προσπέρασμα 80-120 (δλ.) | 7,5 | 4,7 | RENAULT AUSTRAL E-Tech Full Hybrid 200 PS 200ps | 7,9 | RENAULT ARKANA HYBRID E-TECH 145 145ps | |
Κινητήρας - Επιδόσεις | 66% | |||||
Εγγύηση για τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου, όπως π.χ. κινητήρας, κιβώτιοΕγγύηση αντιπροσωπείας - Μηχανικά μέρη (χρόνια) | 5 | 8 | FORD KUGA 2.5 Duratec FHEV 180 PS 180ps | 3 | NISSAN QASHQAI E-POWER 190 PS 190ps | |
Εγγύηση για σκουριές στο αμάξωμαΔιάτρηση από σκουριά (χρόνια) | 12 | |||||
Εγγύηση για τη βαφή του αυτοκινήτουΧρώμα (χρόνια) | 5 | |||||
Εγγύηση αντιπροσωπείας | 72% | |||||
Διαστάσεις αμαξώματος (χλστ.) | ||||||
Μήκος (μέτρα) | 4,34 | |||||
Πλάτος (μέτρα) | 1,79 | |||||
Ύψος (μέτρα) | 1,58 | |||||
Είναι η απόσταση μεταξύ των δύο τροχών. Συνήθως, όσο μεγαλύτερο, τόσο πιο άνετο στο εσωτερικό το αυτοκίνητοΜεταξόνιο (μέτρα) | 2,61 | |||||
Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 40 | 57 | HONDA ZR-V e:HEV 184ps | 38 | HYUNDAI KONA 1.6 Hybrid 6-DCT MY25 129ps | |
Είναι η μικρότερη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος. 20 εκατοστά είναι τιμή που συγκαταλέγεται στις καλές για SUVΑπόσταση από το έδαφος (εκ.) | 18,8 | 21,7 | DACIA DUSTER Hybrid 140ps | 15,2 | FORD KUGA 2.5 Duratec FHEV 180 PS 180ps | |
Βάρος, με οδηγό 75 κιλών (κιλά) | 1455 | 1380 | MG ZS MAX HYBRID+ 197ps | 1689 | FORD KUGA 2.5 Duratec FHEV 180 PS 180ps | |
Κινητήρας (στοιχεία κατασκευαστή) | ||||||
Κυβικά εκατοστά | 1498 | |||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 131 | 200 | RENAULT AUSTRAL E-Tech Full Hybrid 200 PS 200ps | 129 | HYUNDAI KONA 1.6 Hybrid 6-DCT MY25 129ps | |
Στροφές μέγιστης ισχύος (σ.α.λ.) | ||||||
Ροπή (Nm) | 253 | 330 | NISSAN QASHQAI E-POWER 190 PS 190ps | 148 | DACIA DUSTER Hybrid 140ps | |
Στροφές μέγιστης ροπής (σ.α.λ.) | ||||||
Κατανάλωση κατασκευαστή (λίτρα/100χλμ) | ||||||
Προδιαγραφή για τις εκπομπές ρύπων του αυτοκινήτου. Τα καινούρια αυτοκίνητα πληρούν τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές EU6. Τα παλαιότερης τεχνολογίας αυτοκίνητα επηρεάζονται ως προς τα τέλη κυκλοφορίας και την είσοδο στο δακτύλιο της Αθήνας.Νόρμα EU | EU6 | |||||
Κατανάλωση Κατασκευαστή (λίτρα/100 χλμ.) | 5,4 | 4,5 | HYUNDAI KONA 1.6 Hybrid 6-DCT MY25 129ps | 5,7 | HONDA ZR-V e:HEV 184ps | |
Εκπομπές ρύπων CO2 σύμφωνα με τον κατασκευαστή. Από αυτές εξαρτώνται τα τέλη κυκλοφορίας, η είσοδος στομ δακτύλιο μέχρι και το τέλος ταξινόμησης κάθε οχήματος.Εκπομπές ρύπων CO2 (γρ./χλμ) | 122 | 103 | HYUNDAI KONA 1.6 Hybrid 6-DCT MY25 129ps | 130 | HONDA ZR-V e:HEV 184ps |
Ξεκινώντας από την κατανάλωση, το υβριδικό κινητήριο σύνολο του Honda HR-V e:HEV πέτυχε τη χαμηλότερη επίδοση εντός πόλης, μιας και καίει 3,5 λτ/100 χλμ. Το μόνο που ξεπερνά αυτή την κατανάλωση είναι τα plug-in υβριδικά μοντέλα, τα οποία όμως χρειάζονται φόρτιση σε πρίζα προκειμένου να μπορούν να επιτυγχάνουν χαμηλά νούμερα, σε αντίθεση με το HR-V e:HEV που είναι αυτοφορτιζόμενο.
Σε ταξίδι σε αυτοκινητόδρομο η κατανάλωση αυξάνεται στα 6,3 λτ/100 χλμ, ενώ σε μικτό κύκλο οι μετρήσεις μας έδειξαν 5,5 λτ/100 χλμ, ένα νούμερο που είναι επίσης χαμηλότερο από τον μέσο όρο της κατηγορίας.
Στον τομέα της ευρυχωρίας, ο «αέρας» για τα γόνατα των πίσω επιβατών είναι ανώτερος από τον μέσο όρο της κλάσης, και πιο συγκεκριμένα μετρήθηκε στα 18,5 εκατοστά. Ωστόσο, ο χώρος για τα κεφάλια των πίσω είναι ο μικρότερος ανάμεσα από τα υβριδικά μικρομεσαία SUV (2,5 εκατοστά), κάτι που ισχύει και για τον ωφέλιμο όγκο του πορτ-μπαγκάζ (335 λίτρα). Παρόλα αυτά, σύμφωνα με τους υπολογισμούς μας, στο πίσω κάθισμα του Honda HR-V θα φιλοξενηθούν απροβλημάτιστα 3 ενήλικες επιβάτες ύψους 1,80 μέτρων, μιας και αφενός ο χώρος για τα πόδια είναι μπόλικος και αφετέρου το πλάτος του πίσω καθίσματος είναι 1,36 μέτρα.

Το υβριδικό σύνολο του Honda HR-V βασίζεται σε έναν ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων που αποδίδει 105 άλογα. Η συνδυαστική ισχύς είναι 131 ίπποι και 253 Nm ροπής, νούμερα που αρκούν για να επιταχύνουν το βάρους 1.455 κιλών αμάξωμα από στάση στα 100 χλμ/ώρα μέσα σε 9,7 δευτερόλεπτα. Οι ρεπρίζ 80-120 χλμ/ώρα, δηλαδή η προσπέραση σε αυτοκινητόδρομο, ολοκληρώνονται σε 7,5 δευτερόλεπτα.
Όπως αναφέραμε και νωρίτερα, η απόσταση ακινητοποίησης 100-0 χλμ/ώρα είναι η καλύτερη στην κατηγορία των υβριδικών μικρομεσαίων SUV και επιτυγχάνεται μέσα σε 36,4 μέτρα.
Το Honda HR-V e:HEV απέχει 18,8 εκατοστά από το έδαφος, ένα νούμερο που είναι καλύτερο από τον μέσο όρο και επιτρέπει στον οδηγό να κινηθεί εκτός δρόμου.
Σελ. 1 | Πόσο καλό είναι το Honda HR-V σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, ασφάλεια, εξοπλισμό, εγγυήσεις και τιμές. |
Σελ. 2 | Honda HR-V e:HEV: Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις; |
Σελ. 3 | Honda HR-V e:HEV: Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφαλείας; |