Δοκιμή Hyundai Bayon
Hyundai Bayon 100PS 7DCT: Ο Κορεάτης έπιασε κορυφή
Δοκιμάζουμε το Hyundai Bayon στην έκδοση των 100 ίππων με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη και το βαθμολογούμε, λαμβάνοντας υπόψη μας την πραγματική κατανάλωση, την ευρυχωρία της καμπίνας και του πορτ-μπαγκάζ, τις επιδόσεις, τον εξοπλισμό, τις εγγυήσεις και την τιμή. Παράλληλα θα συγκρίνουμε το κορεάτικο μικρό SUV με το καλύτερο και το χειρότερο μοντέλο της κατηγορίας του.
Δοκιμάζουμε και βαθμολογούμε το Hyundai Bayon των 100 ίππων με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων
Το Hyundai Bayon είναι ο εκπρόσωπος της κορεάτικης εταιρείας στην κατηγορία των μικρών SUV, μιας και το Kona πλέον μεγάλωσε και μπήκε στα «χωράφια» των μικρομεσαίων (C) SUV. Το Bayon έχει προσιτή τιμή και άκρως ξεχωριστό design, γεγονός που το κάνει να διαφέρει από οποιοδήποτε άλλο μοντέλο κυκλοφορεί στο δρόμο.
Πόσο καλό είναι το Hyundai Bayon σε σχέση με τον ανταγωνισμό; Θα καταφέρει να τοποθετηθεί στην κορυφή της κατηγορίας; Για να το ανακαλύψουμε δοκιμάζουμε το Hyundai Bayon στην έκδοση των 100 ίππων με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και το βαθμολογούμε με κριτήρια την κατανάλωση, την ευρυχωρία, τις επιδόσεις, τον εξοπλισμό, την εγγύηση και την τιμή. Δίπλα από τις μετρήσεις μας θα παραθέσουμε τις αντίστοιχες τιμές του καλύτερου και του χειρότερου μοντέλου της κατηγορίας, προκειμένου να έχουμε μια αντικειμενική εικόνα από το πόσο ανταγωνιστικό είναι το κορεάτικο μικρό SUV.
Η επίδοση στον κάθε τομέα θα έχει ένα συγκεκριμένο χρώμα, προκειμένου να φανεί πόσο καλή είναι σε σχέση με τον υπόλοιπο ανταγωνισμό.
Πως να καταλάβετε ποια είναι καλή επίδοση
Πράσινο - Μία από τις καλύτερες επιδόσεις της κατηγορίας
Κίτρινο - Στο μέσο όρο της κατηγορίας
Κόκκινο - Μία από τις χειρότερες επιδόσεις της κατηγορίας
Το Hyundai Bayon με τον χιλιάρη turbo κινητήρα 100 ίππων και αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων είναι διαθέσιμο από την έκδοση Premium, που είναι η εισαγωγική για το συγκεκριμένο σασμάν (με χειροκίνητο κιβώτιο, το Hyundai Bayon είναι διαθέσιμο από τη βασική έκδοση Exclusive).
Ας δούμε με μια ματιά τη συνολική βαθμολογία που απέσπασε το κορεάτικο μικρό SUV και τους κυριότερους τομείς αξιολόγησης!
Το Hyundai Bayon με 100 άλογα και αυτόματο κιβώτιο βαθμολογείται με 88 στα 100
Μάρκα/Μοντέλο | Hyundai Bayon | Καλύτερα | Χειρότερα | ||
---|---|---|---|---|---|
Έκδοση μοντέλου | Hyundai Bayon 1.0t 100 Ps 7dct 100ps | 88% | HYUNDAI BAYON 1.0T 100 PS 7DCT 100ps | 82% | VOLKSWAGEN T-ROC 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps |
Βαθμολογία | 88% | ||||
Κατηγορία μοντέλου | Μικρά SUV Βενζίνη AUTO | ||||
Ποια χρονιά βγήκε/άλλαξε το μοντέλοModel Year
|
2021 | ||||
Τι τεχνολογίας είναι ο κινητήραςΕίδος Κινητήρα
|
Βενζίνη | ||||
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.)
|
998 | ||||
Η ισχύς του κινητήρα, τα άλογά τουΙπποδύναμη (PS)
|
100 | 150 | AUDI A1 ALLSTREET 35 TFSI S tronic 150ps | ||
Χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιοΚιβώτιο
|
Automatic | ||||
Πόσες ταχύτητες έχειΑριθμός σχέσεων
|
7 | ||||
Ποιοι τροχοί κινούν το αμάξωμαΚίνηση
|
ΕΜΠΡΟΣ | ||||
Με βαση τις μετρήσεις μαςΠραγματική μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)
|
7,9 | 7,2 | NISSAN JUKE 1.0 114 PS DCT 114ps | 8,8 | AUDI Q2 35 TFSI S tronic 150ps |
Πόσα χιλιόμετρα διανύεις με ένα γεμάτο ρεζερβουάρ - Με βαση τις μετρήσεις μαςΑυτονομία σε ταξίδι (χλμ.)
|
755 | 926 | HYUNDAI KONA 1.0T 120 PS DCT 120ps | 678 | AUDI A1 ALLSTREET 35 TFSI S tronic 150ps |
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματος (για επιβάτη με 1,75 ύψος και 75 κιλά)Χώροι για γόνατα πίσω επιβατών (εκατοστά)
|
8 | 18,8 | SKODA KAMIQ 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps | ||
Χρειάζονται 45 εκατ. Για κάθε ενήλικο και 35 για κάθε παιδίΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα)
|
1,38 | 1,38 | HYUNDAI BAYON 1.0T 100 PS 7DCT 100ps | 1,27 | NISSAN JUKE 1.0 114 PS DCT 114ps |
Εργοστασιακή χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 411 | 455 | VOLKSWAGEN T-CROSS 1,5 TSI DSG7 150 PS 150ps | 335 | AUDI A1 ALLSTREET 35 TFSI S tronic 150ps |
Πόσα δλ. χρειάζονται για τα 100 χλμ./ώρα από στάσηΕπιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα (δλ.)
|
11 | 8,38 | SKODA KAMIQ 1.5 TSI 150 PS DSG 150ps | 11,21 | VOLKSWAGEN TAIGO 1.0 TSI 110 PS DSG 110ps |
Η μέγιστη ταχύτητα του αυτοκινήτουΤελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
|
180 | 220 | AUDI A1 ALLSTREET 35 TFSI S tronic 150ps | 180 | NISSAN JUKE 1.0 114 PS DCT 114ps |
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 35,6 | 35,2 | NISSAN JUKE 1.0 114 PS DCT 114ps | 38,5 | CITROEN C3 AIRCROSS 1.2 PureTech 130 PS EAT6 130ps |
Εργοστασιακή εγγύησηΕγγύηση (χρόνια)
|
5 | 5 | CITROEN C3 AIRCROSS 1.2 PureTech 130 PS EAT6 130ps | 2 | AUDI A1 ALLSTREET 35 TFSI S tronic 150ps |
Τιμή καταλόγου αντιπροσωπείαςΤιμή
|
22.540 | 21.240 | KIA STONIC 1.0 100 PS 7 DCT 100ps | 39.300 | DS DS 3 1.2 PureTech 130 EAT8 130ps |
Σύμφωνα με τις αξιολογήσεις των μετρήσεών μας, το Hyundai Bayon παίρνει βαθμό 88 στα 100, κάτι που το τοποθετεί στην κορυφή των αμιγώς βενζινοκίνητων αυτόματων μικρών SUV.
Το μοντέλο έχει το φαρδύτερο πίσω κάθισμα, που έχει πλάτος 1,38 εκατοστά, ενώ το πορτ-μπαγκάζ των 411 λίτρων κυμαίνεται στα ανώτερα επίπεδα της κατηγορίας.
Μεγάλη είναι και η πενταετής εγγύηση, ενώ αντιθέτως η τιμή είναι αρκετά χαμηλή εν συγκρίσει με το μέσο όρο του ανταγωνισμού. Τέλος, ένα ακόμα δυνατό σημείο του Hyundai Bayon είναι τα φρένα, με την απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ/ώρα να είναι 35,6 μέτρα, μόλις 40 εκατοστά παραπάνω από το κορυφαίο μοντέλο της κατηγορίας στο συγκεκριμένο τομέα.
Ας περάσουμε στις αναλυτικές μετρήσεις κατανάλωσης σε πόλη και ταξίδι, στην ευρυχωρία για επιβάτες και αποσκευές, στην επιτάχυνση από στάση και εν κινήσει, καθώς και στις εγγυήσεις. Πώς θα τα πάει το Hyundai Bayon σε σχέση με τον ανταγωνισμό;
Σελ. 2 | Hyundai Bayon 100PS 7DCT: Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις και εγγυήσεις; |
Σελ. 3 | Hyundai Bayon 100 PS 7DCT: Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφαλείας; |
Σχολιάστε |