Το εσωτερικό είναι τεχνολογικά αναβαθμισμένο με standard διπλή κοίλη οθόνη
Οι πινελιές ανανέωσης είναι περισσότερες στο εσωτερικό του facelifted Hyundai Tucson. Την προσοχή τραβά αμέσως η νέα κοίλη οθόνη (standard στο βασικό εξοπλισμό) που ξεκινά από τη θέση του οδηγού και φτάνει μέχρι τη μέση του cockpit και ενσωματώνει δύο οθόνες 12,3 ιντσών έκαστη, με τη μία να παίζει το ρόλο του πίνακα οργάνων και τη δεύτερη να χρησιμοποιείται για τη λειτουργία του συστήματος infotainment. Το τελευταίο έχει αναβαθμισμένο λογισμικό, που είναι ταχύτερο και προσφέρει πιο «ζωντανά» χρώματα και περισσότερη ευκρίνεια.
Το ταμπλό χωρίζεται στα δύο μέσω των οριζόντιων αεραγωγών για το σύστημα κλιματισμού. Ακριβώς από κάτω τους βρίσκονται φυσικοί διακόπτες που αυξάνουν κατά πολύ την εργονομία και την ευκολία χρήσης και λειτουργούν ως συντομεύσεις για τις λειτουργίες πλοήγησης και ηχοσυστήματος, ενώ χαμηλότερα βρίσκουμε ένα συνδυασμό περιστροφικών διακοπτών και πλήκτρων αφής για το χειρισμό του συστήματος κλιματισμού.
Τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι μαλακά στην υφή και έχουν προσεγμένο φινίρισμα και στιβαρή συναρμογή, κάτι που προσδίδει στο κορεάτικο SUV μπόλικη «αύρα» πολυτέλειας, αντάξια πιο premium ονομάτων.
Όσον αφορά στους χώρους, το Hyundai Tucson παραμένει από τα καλύτερα μοντέλα της κατηγορίας του στο συγκεκριμένο τομέα. Ο «αέρας» για τα γόνατα και τα κεφάλια των πίσω επιβατών είναι 18,8 και 7,5 εκατοστά αντίστοιχα, κάτι που σημαίνει πως στο πίσω κάθισμα (του οποίου η κλίση της πλάτης ρυθμίζεται) θα ταξιδέψουν άνετα ακόμα και ενήλικες ύψους 1,90 μέτρων. Το πλάτος της δεύτερης σειράς καθισμάτων μετρήθηκε στα 1,41 μέτρα, επομένως θα φιλοξενήσει με άνεση 3 ενήλικες επιβάτες. Ο χώρος αποσκευών του τετρακίνητου Tucson έχει ωφέλιμο όγκο 546 λίτρα.
Σελ. 1 | Hyundai Tucson 1,6D 4WD 7DCT: Ακόμα πιο μοντέρνο, καίει 7,5 λτ/100 χλμ |
Σελ. 2 | Μικρές αλλά ορατές αλλαγές στην εμφάνιση, έγινε ακόμα πιο μοντέρνο |
Σελ. 3 | Το εσωτερικό είναι τεχνολογικά αναβαθμισμένο με standard διπλή κοίλη οθόνη |
Σελ. 4 | Ο ήπια υβριδικός diesel κινητήρας καίει 7,5 λτ/100 χλμ (6 στο ταξίδι) |
Σελ. 5 | Στο δρόμο έχει υψηλή ποιότητα κύλισης και πολύ καλή ηχομόνωση |