Hyundai I10 1.2 79 PS MY 2025, Τιμή 22/11/2024: 18 890€
Hyundai i10 N-Line 79 PS: Αστικός ήρωας
Έχει «φρέσκο» design και διαστάσεις για να ελίσσεσαι στα στενά της πόλης.
Το εσωτερικό είναι μοντέρνο και εργονομικό, θα χωρέσουν 4 ενήλικες.
Ο κινητήρας των 79 ίππων είναι «ζωντανός» και καίει 5,8 λτ/100 χλμ.
Παρά το μέγεθός του, είναι στιβαρό στο δρόμο, με σπορτίφ συμπεριφορά.
Έχει «φρέσκο» design και διαστάσεις για να ελίσσεσαι στα στενά της πόλης
Το Hyundai i10 δεν χρειάζεται πολλές συστάσεις. Έκανε το ντεμπούτο του το 2007, αντικαθιστώντας το Atos, και πλέον βρίσκεται στην τρίτη γενιά του, αποτελώντας έναν μόνιμο κάτοικο των αστικών κέντρων.
Η Hyundai ανανέωσε πρόσφατα το i10. Ο σχεδιασμός έγινε ακόμα πιο «φρέσκος», ενώ αυξήθηκαν τα τεχνολογικά συστήματα ασφαλείας. Η έκδοση N-Line έρχεται να προσφέρει επιπλέον σπορτίφ στοιχεία, κάνοντας το i10 να διαφέρει από τη μάζα και περνώντας το μήνυμα πως ένα mini πόλης δεν χρειάζεται να είναι «βαρετό».
Μέχρι πρότινος, το Hyundai i10 στο πακέτο N-Line ήταν διαθέσιμο αποκλειστικά με τον χιλιάρη turbo κινητήρα που βρισκόταν στην κορυφή της γκάμας των μηχανικών συνόλων. Πλέον, η συγκεκριμένη έκδοση προσφέρεται και με το ατμοσφαιρικό μοτέρ 1,2 λίτρων, το οποίο έχει νέες ρυθμίσεις προκειμένου να συμμορφώνεται με αυστηρότερες προδιαγραφές ρύπων και αποδίδει 79 άλογα, 3 λιγότερα από ότι στο παρελθόν.
Αυτή είναι και η έκδοση που έχουμε στη διάθεσή μας για δοκιμή. Ας δούμε πόσο καλή είναι.
Εξωτερικά, το Hyundai i10 στην πιο σπορτίφ έκδοση N-Line κερδίζει την προσοχή από τον δυναμικό σχεδιασμό του, με τον μεγάλο αεραγωγό εμπρός, τις κόκκινες λεπτομέρειες περιμετρικά του αμαξώματος, τη διπλή απόληξη της εξάτμισης και την αεροτομή στην κορυφή του παρμπρίζ να υποδεικνύουν την «πικάντικη» φύση του κορεάτικου mini.
Το εσωτερικό είναι μοντέρνο και εργονομικό, θα χωρέσουν 4 ενήλικες
Η καμπίνα του ανανεωμένου Hyundai i10 είναι εργονομική, με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και την οθόνη του συστήματος infotainment (αμφότερα διαθέσιμα από τη βασική έκδοση εξοπλισμού) να εντείνουν το τεχνολογικό στοιχείο. Το αυτοκίνητο είναι από τα πιο ευρύχωρα της κατηγορίας του, και συνολικά μπορεί να φιλοξενήσει 4 ενήλικες επιβάτες και 1 παιδί, με το χώρο του πίσω καθίσματος να είναι επαρκές ακόμα και για άτομα ύψους 1,82 μέτρων.
Ο κινητήρας των 79 ίππων είναι «ζωντανός» και καίει 5,8 λτ/100 χλμ
Ώθηση στο Hyundai i10 της δοκιμής μας δίνει ο 16βάλβιδος κινητήρας βενζίνης 1,2 λίτρων, που αποδίδει 79 άλογα και 115 Nm ροπής. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι χειροκίνητο 5 σχέσεων, με την κλιμάκωσή του να είναι κοντή και να συνεργάζεται πολύ καλά με το μοτέρ. Αυτό, σε συνδυασμό με το χαμηλό βάρος του αμαξώματος, κάνει τον κινητήρα να είναι «ζωηρός» και να επιταχύνει απροβλημάτιστα το i10, όχι μόνο μέσα στην πόλη αλλά και εκτός αυτής.
Κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας, η μέση κατανάλωση σε κανονικές συνθήκες δεν ξεπέρασε τα 5,8 λτ/100 χλμ.
Παρά το μέγεθός του, είναι στιβαρό στο δρόμο, με σπορτίφ συμπεριφορά
Η ανάρτηση της έκδοσης N-Line του Hyundai i10 έχει πιο σφικτές ρυθμίσεις, ενώ στον πίσω άξονα βρίσκουμε πλέον δισκόφρενα αντί για ταμπούρα. Η σπορτίφ ρύθμιση του πλαισίου μαζί με το χαμηλό βάρος δημιουργεί ένα απολαυστικό οδηγικά σύνολο, ικανό να προσφέρει χαμόγελο στον άνθρωπο που θα βρεθεί πίσω από το τιμόνι.
Παρόλα αυτά, οι ανωμαλίες του δρόμου απορροφώνται αποτελεσματικά, με την ανάρτηση να μην κουράζει στην καθημερινότητα. Εντός πόλης το Hyundai i10 διατηρεί τη μεγάλη του ευελιξία, αποτελώντας έναν εξαιρετικό σύμμαχο για κίνηση στον αστικό ιστό.
Στις σελίδες που ακολουθούν θα διαβάσετε αναλυτικά τη δοκιμή του Hyundai i10 N-Line των 79 ίππων.
Σελ. 2 | Έχει «φρέσκο» design και διαστάσεις για να ελίσσεσαι στα στενά της πόλης |
Σελ. 3 | Το εσωτερικό είναι μοντέρνο και εργονομικό, θα χωρέσουν και 4 ενήλικες |
Σελ. 4 | Ο κινητήρας των 79 ίππων είναι «ζωντανός» και καίει 5,8 λτ/100 χλμ |
Σελ. 5 | Παρά το μέγεθός του, είναι στιβαρό στο δρόμο, με σπορτίφ συμπεριφορά |
Σχολιάστε |