Παρά το μέγεθός του, είναι στιβαρό στο δρόμο, με σπορτίφ συμπεριφορά
Από τα πρώτα μέτρα που θα οδηγήσεις το Hyundai i10 N-Line διαπιστώνεις πως η δυναμική εμφάνιση του αυτοκινήτου υποστηρίζεται από τη συμπεριφορά του στο δρόμο.
Η ανάρτηση είναι ευχάριστα πιο σφικτή σε σχέση με την απλή έκδοση, περιορίζοντας τις κλίσεις του αμαξώματος και εμπνέοντας αυτοπεποίθηση στον οδηγό. Παρόλα αυτά δεν θα κουράσει τον οδηγό και τους επιβάτες στην καθημερινότητα, αφού οι κακοτεχνίες του δρόμου απορροφώνται σωστά.
Οι μικρές διαστάσεις σε συνδυασμό με τον μικρό κύκλο στροφής (10 μέτρα) δημιουργούν την ιδανική συνταγή για να τρυπώνεις απροβλημάτιστα ακόμα και στα μικρότερα στενά στο κέντρο της πόλης, κάτι που σε κάνει να εκτιμήσεις ακόμα περισσότερο το λιλιπούτειο μοντέλο. Η camera οπισθοπορείας (standard από τη βασική έκδοση) διευκολύνει επιπλέον την διαδικασία στάθμευσης, ειδικά σε θέσεις περιορισμένου μήκους όπου –όντας συνηθισμένος σε μεγαλύτερα οχήματα- στοιχημάτιζες πως δεν χωράς.
Βγαίνοντας έξω από τον αστικό ιστό, το σφιχτό setup της ανάρτησης γίνεται προκλητικό, ωθώντας σε να κινηθείς με σβέλτους ρυθμούς σε στριφτερές διαδρομές, δημιουργώντας χαμόγελο στο πρόσωπό σου. Το χαμηλό βάρος είναι ευχάριστα αντιληπτό και κάνει το i10 μανιτζέβελο και ανάλαφρο.
Οι ακροβολισμένοι τροχοί αυξάνουν τη σταθερότητα του κορεάτικου mini, επιτρέποντάς του να ταξιδέψει απροβλημάτιστα και σταθερά σε αυτοκινητόδρομο. Τα φρένα είναι αποτελεσματικά, με την έκδοση N-Line να εφοδιάζεται με δισκόφρενα και για τον πίσω άξονα, ενώ οι τροχοί είναι διάστασης 195/45 R16.
To Hyundai i10 είναι διαθέσιμο από την έκδοση «Style», η οποία κρίνεται πλούσια, μιας και διαθέτει 6 αερόσακους, σύστημα διατήρησης στη λωρίδα κυκλοφορίας, προειδοποίηση απόσπασης προσοχής του οδηγού, αυτόματο φρενάρισμα με αναγνώριση πεζών και δικύκλων, cruise control, υποβοήθηση εκκίνησης σε ανηφόρα, αισθητήρες φωτός, θερμαινόμενους εξωτερικούς καθρέπτες, δερμάτινο πολυλειτουργικό τιμόνι, εμπρός ηλεκτρικά παράθυρα, air condition, εργοστασιακό συναγερμό, ψηφιακό πίνακα οργάνων, έγχρωμη οθόνη αφής 8 ιντσών για το σύστημα infotainment με σύνδεση Bluetooth, Android Auto και Apple CarPlay, σύστημα πλοήγησης, αισθητήρες παρκαρίσματος, camera οπισθοπορείας και αισθητήρα πίεσης ελαστικών.
Η έκδοση N-Line είναι ακόμα καλύτερα εξοπλισμένη, αφού εκτός από την πιο «επιθετική» εμφάνιση, τα δισκόφρενα πίσω και τις ζάντες 16 ιντσών, εφοδιάζεται επιπλέον με προβολείς ομίχλης, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους εξωτερικούς καθρέπτες, σκούρα πίσω κρύσταλλα, πίσω ηλεκτρικά παράθυρα και αυτόματο κλιματισμό.
Εν κατακλείδι, το Hyundai i10 N-Line είναι ένα σπορτίφ mini που έρχεται να ντύσει με κόκκινο χρώμα τις καθημερινές μετακινήσεις στο γκρίζο του αστικού ιστού, προσθέτοντας μπόλικο από το fun to drive συστατικό στη «συνταγή» που το έκανε επιτυχημένο ως όχημα πόλης.
Αν πρέπει να «γκρινιάξουμε» για κάτι, αυτό είναι η τιμή του αυτοκινήτου, η οποία είναι 19.290 ευρώ και μπαίνει στα χωράφια των μικρών, ακόμα και των μικρών SUV μοντέλων. Παρόλα αυτά, η ευρυχωρία είναι μεγάλη για τα δεδομένα της κατηγορίας, ο κινητήρας οικονομικός και η οδική συμπεριφορά απολαυστική, καθιστώντας το μοντέλο έναν άξιο σύμμαχο, τόσο στο κέντρο της πόλης όσο και σε επαρχιακές διαδρομές.
Τεχνικά χαρακτηριστικά | Hyundai i10 1.2 79 PS N-Line |
---|---|
Κινητήρας | |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 1.197 |
Κύλινδροι/Βαλβίδες | 4 σε σειρά/16 |
Τροφοδοσία | Βενζίνη, Πολλαπλός ψεκασμός |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) | 79/6.000 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 115/4.200 |
Σχέσεις/κιβώτιο/μετάδοση | 5/χειροκίνητο/μπροστά |
Start/Stop | NAI |
Eπιδόσεις | |
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 13,2 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 158 |
Βάρος με οδηγό (κιλά) | 1.045 |
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | |
Μέση εργοστασιακή WLTP | 5,5 |
Μέση Δοκιμής | 5,8 |
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) WLTP | 117-132 |
Ρεζερβουάρ (λτ.) | 36 |
Πορτμπαγκάζ (λτ.) | 252-1.050 |
Σελ. 1 | Hyundai i10 N-Line 79 PS: Αστικός ήρωας |
Σελ. 2 | Έχει «φρέσκο» design και διαστάσεις για να ελίσσεσαι στα στενά της πόλης |
Σελ. 3 | Το εσωτερικό είναι μοντέρνο και εργονομικό, θα χωρέσουν και 4 ενήλικες |
Σελ. 4 | Ο κινητήρας των 79 ίππων είναι «ζωντανός» και καίει 5,8 λτ/100 χλμ |
Σελ. 5 | Παρά το μέγεθός του, είναι στιβαρό στο δρόμο, με σπορτίφ συμπεριφορά |