HySE-X1: Αγωνιστικό για οff-road με μοτέρ που «καίει» υδρογόνο
18/10/2023
To HySE-X1 είναι το αποτέλεσμα της συνεργασίας των Toyota, Honda, Suzuki, Yamaha και Kawasaki, εξοπλίζεται με κινητήρα εσωτερικής καύσης που «καίει» υδρογόνο και αναμένεται να αγωνιστεί τον Ιανουάριο στο Ράλι Ντακάρ του 2024.
Toyota, Honda, Suzuki, Yamaha και Kawasaki ένωσαν τις δυνάμεις τους
Οι επενδύσεις στην τεχνολογία υδρογόνου αυξάνονται συνεχώς καθώς οι εταιρείες επιδιώκουν να επεκτείνουν τις βιώσιμες λύσεις κινητικότητας. Σε αυτό το πλαίσιο, η Toyota συνεργάστηκε με άλλες ιαπωνικές εταιρείες, όπως η Honda, Suzuki, Yamaha και Kawasaki, προκειμένου να αναπτύξουν υδρογονοκίνητους εσωτερικής καύσης κινητήρες. Το αποτέλεσμα αυτής της συνεργασίας θα παρουσιαστεί για πρώτη φορά την επόμενη εβδομάδα στην έκθεση Japan Mobility Show 2023 μέσω του off-road οχήματος, που ονομάζεται HySE-X1.
...>>>Συνεχίστε το άρθρο
Δεν έγινε γνωστή η ιπποδύναμη του υδρογονοκινητήρα
Το HySE-X1 τροφοδοτείται από έναν 4κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα με χωρητικότητα 1,0 λίτρου. Η ισχύς αυτού του νέου κινητήρα δεν έχει ανακοινωθεί ακόμη. Όσον αφορά τις διαστάσεις του HySE-X1, αυτές είναι: μήκος 3.530 χιλιοστά, πλάτος 2.070 χιλιοστά και ύψος 1.700 χιλιοστά. Το βάρος του ανέρχεται στα 1.500 κιλά. Η Toyota και η Honda, στην ανακοίνωσή τους, εξηγούν ότι το όνομα «HySE» πηγάζει από το «Hydrogen Small Mobility & Engine» και πως το όχημα βασίζεται σε ένα πλαίσιο που αναπτύχθηκε από την Overdrive Racing, μια εταιρεία με έδρα το Βέλγιο. Αυτό το πλαίσιο έχει υποστεί αρκετές τροποποιήσεις για να ενσωματώσει τη δεξαμενή καυσίμου υδρογόνου και το αντίστοιχο σύστημα παροχής καυσίμου.
Θα συμμετάσχει στο «Mission 1000» του Ντακάρ 2024
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί πως το HySE-X1 είναι προγραμματισμένο να συμμετάσχει στο «Mission 1000» που θα διεξαχθεί στη Σαουδική Αραβία από τις 5 έως τις 19 Ιανουαρίου 2024, στο πλαίσιο του Ράλι Ντακάρ. Αυτό το γεγονός διαφημίζεται ως ένας αγώνας όπου θα πραγματοποιηθεί προώθηση και δοκιμή κινητήρων με χρήση υδρογόνου, ηλεκτρισμού ή βιοκαυσίμων με στόχο την ενίσχυση της ενεργειακής απόδοσης σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον, όπως το Ράλι Ντακάρ.