Με στάνταρ 10άρα οθόνη και LED μπάρα το ανανεωμένο Hyundai Bayon!
Το μικρό SUV της Hyundai ανανεώθηκε.
Μεγαλύτερη LED μπάρα μπροστά, νέα χρώματα και ζάντες.
Στάνταρ η οθόνη αφής 10,25 ιντσών για το infotainment.
Πιθανότατα με τους ίδιους κινητήρες.
Το μικρό SUV της Hyundai ανανεώθηκε
Επίσημη πρεμιέρα έκανε το ανανεωμένο Hyundai Bayon. To μικρό SUV της κορεατικής μάρκας μεγάλωσε τη LED φωτιζόμενη μπάρα μπροστά, διαφοροποίησε ελαφρώς τη μάσκα, ενώ προχώρησε σε αλλαγές και στην καμπίνα, όπου πλέον η οθόνη αφής 10,25 ιντσών για το infotainment είναι μέρος του στάνταρ εξοπλισμού.
Μεγαλύτερη LED μπάρα μπροστά, νέα χρώματα και ζάντες
Το ανανεωμένο Hyundai Bayon διακρίνεται από τη LED φωτιζόμενη μπάρα στο μπροστινό μέρος, όπου «τρέχει» σε όλο το πλάτος του αμαξώματος. Κάποιες μικρές στιλιστικές αλλαγές στους δύο προφυλακτήρες αλλά και τη μάσκα, κάνουν πιο στιβαρή την εμφάνιση του κορεατικού B-SUV. Από κει και μετά η Hyundai έχει εμπλουτίσει την γκάμα των τροχών 16 και 17 ιντσών με νέα σχέδια, ενώ διατίθενται συνολικά εννέα εξωτερικά χρώματα, συμπεριλαμβανομένων τεσσάρων νέων χρωμάτων (Lumen Grey Pearl, Meta Blue Pearl, Lucid Lime Metallic και Vibrant Blue Pearl). Προαιρετικά είναι διαθέσιμη και η δυνατότητα διχρωμίας με μαύρη οροφή.
Στάνταρ η οθόνη αφής 10,25 ιντσών για το infotainment
Η καμπίνα του ανανεωμένου Hyundai Bayon έρχεται αναβαθμισμένη. Η οθόνη αφής 10,25 ιντσών για το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης, είναι πλέον μέρος του στάνταρ εξοπλισμού σε όλη την γκάμα των εκδόσεων. Από την άλλη, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,25 ιντσών παραμένει παρών, ωστόσο σε αντίθεση με την οθόνη του infotainment είναι προαιρετικός. Να σημειωθεί πως το σύστημα πλοήγησης του Bayon μπορεί επίσης να δέχεται ασύρματες ενημερώσεις (Over-the-Air). Οι αναβαθμίσεις στην καμπίνα ολοκληρώνονται με τον ατμοσφαιρικό φωτισμό, για τις ανάγκες του οποίου πλέον χρησιμοποιούνται LED λάμπες.
Πιθανότατα με τους ίδιους κινητήρες
Στην επίσημη ενημέρωσή της η Hyundai δεν έκανε καμία αναφορά στα κινητήρια σύνολα με τα οποία θα εξοπλίζεται το ανανεωμένο, Bayon. Αν η γκάμα των κινητήρων παραμείνει ως έχει τότε το μοντέλο στην βασική του έκδοση θα προσφέρεται με τον 1,2 λτ. ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης που προσφέρει 84 ίππους και συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο πέντε ταχυτήτων. Πρώτη τούρμπο επιλογή θα είναι ο 1,0 T-GDi κινητήρας που αποδίδει 100 ίππους και μπορεί να συνδυαστεί τόσο με χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων, όσο και με το αυτόματο διπλού συμπλέκτη 7DCT. Στην κορυφή της γκάμας θα βρίσκεται ο ήπια υβριδικός κινητήρας 1,0 λτ.T-GDi 48V σε δύο εκδοχές, 100 ή 120 ίππων, o οποίος μπορεί να συνδυαστεί με το έξυπνο 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων (6 iMT) ή με το αυτόματο 7-τάχυτο διπλού συμπλέκτη (7DCT).
...>>>Συνεχίστε το άρθρο