Κάτω από το καπό της Mercedes CLA 180 CDI βρίσκεται ένας 1.500άρης 4κύλινδρος, 8βάλβιδος πετρελαιοκινητήρας που χρησιμοποιεί τεχνολογία άμεσου ψεκασμού common rail, διαθέτει τούρμπο με φτερωτή μεταβλητής γεωμετρίας, αποδίδει 109 ίππους και το σημαντικότερο 260 Nm ροπής από τις 1.750 έως τις 2.500 σ.α.λ. Στην πράξη δεν χαρίζει εκρηκτικές επιδόσεις και η ιπποδύναμη κρίνεται οριακή σε συνθήκες μιας γρήγορης προσπέρασης, ωστόσο τα 260 Nm σε συνδυασμό με το 7άρι αυτόματο κιβώτιο 7G-Tronic που είναι γρήγορο και smooth στις αλλαγές δεν τον αφήνουν να «κρεμάσει». Από πλευράς λειτουργίας ακούγεται στο ρελαντί και στις υψηλές στροφές, ωστόσο δεν δείχνει υστέρηση χαμηλά. Το ανταγωνιστικό του πλεονέκτημα, λοιπόν είναι η κατανάλωση καυσίμου, με την εργοστασιακή μέση να ανέρχεται στα 3,9 λτ./100 χλμ., ενώ στην πράξη η κατανάλωση κυμαίνεται στα 5,2 λτ./100χλμ., τιμή δηλαδή πολύ καλή δεδομένου του όγκου και βάρους του οχήματος. Ταυτόχρονα, οι εκπομπές CO2 είναι μόλις 102 γρ./χλμ. κάτι που μεταφράζεται σε 92 ευρώ ετήσια τέλη.
Copyright © 2024 - autoagora.gr