Το γαλλικό μοντέλο είναι μόνιμος πρωταγωνιστής σε οποιαδήποτε συζήτηση γίνεται γύρω από την κατηγορία των μικρομεσαίων. Συνδυάζει μοναδικά την κομψότητα με την αγριάδα, έχει τους απαιτούμενους χώρους, ενώ οδηγικά είναι από τα καλύτερα. Η τεχνολογική αναβάθμιση που έχει δεχθεί το τελευταίο διάστημα το ξαναφέρνει στο προσκήνιο και όχι άδικα. Ποια έκδοση του όμως είναι η πιο συμφέρουσα;
Η συγκεκριμένη έκδοση με τον πολυβραβευμένο 1.200άρη PureTech κινητήρα συναντάται σε δύο εξοπλιστικά πακέτα, τα Access και Active με την αναμεταξύ τους διαφορά να ορίζεται στα 2.500 ευρώ. Τι δικαιολογεί αυτή την διαφορά και τι αλλάζει σε ουσιώδη στοιχεία; Η βασική λοιπόν έκδοση του γαλλικού μικρομεσαίου Access στην τιμή των 16.900 ευρώ φέρνει ένα πραγματικά πλήρες πακέτο εξοπλισμού, δίνοντας σε οδηγό και επιβάτες λύσεις και ευκολίες σε ότι μπορεί αν χρειαστούν.
Για να γίνουμε πιο συγκεκριμένοι φέρνει προβολείς ομίχλης, Brake Assist, φώτα LED τόσο εμπρός όσο και πίσω, σύστημα επαγρύπνησης οδηγού και cruise control με ρυθμιστή και περιοριστή ταχύτητας. Κλείνοντας το κομμάτι της ασφάλειας και περνώντας σε αυτόν την άνεσης και της ψυχαγωγίας, ξεχωρίζουν τα comfort καθίσματα, το a/c, το καντράν με την πασίγνωστη πλέον φιλοσοφία i-cockpit (υπερυψωμένος πίνακας οργάνων με κεντρική οθόνη LCD 3,5 ιντσών – τιμόνι μικρής διαμέτρου) και το ηχοσύστημα με ραδιόφωνο, BT, 4 ηχεία και 2 tweeter. Το πακέτο ολοκληρώνεται με ατσάλινες ζάντες 16 ιντσών και διακοσμητικό τάσι Corail.
Η πιο πλούσια και επόμενη έκδοση Active, μπορεί να απαιτεί το επιπλέον σεβαστό ποσό των 2.500 ευρώ, όμως πραγματικά διπλασιάζει την λίστα του εξοπλισμού με ουσιώδη στοιχεία. Στην τιμή των 19.500 ευρώ συναντάμε, υποβοήθηση εκκίνησης σε δρόμο με κλίση, προγραμματιζόμενο ρυθμιστή και περιοριστή ταχύτητας, παιδική ασφάλεια πίσω παραθύρων και τους εξαιρετικά χρήσιμους πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, μαζί με αυτόματη λειτουργία προβολέων και φωτισμό συνοδείας follow me home.
Εκτός από αυτά, αλλάζει άρδην και το τμήμα της ψυχαγωγίας, όπου πλέον προστίθεται οθόνη αφής 9.7 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό, με σύστημα navigation και πλήρη συνδεσιμότητα με όλα τα smartphones. Το κερασάκι στην τούρτα βάζει η μετατροπή του a/c σε αυτόματο διζωνικό κλιματισμό. Δεν τα λες και λίγα.
Η ζυγαριά γέρνει με μεγάλη ευκολία προς την έκδοση Active, η οποία δίνει το πλήρες πακέτο ορατότητας, ασφάλειας και ψυχαγωγίας, διατηρώντας την τιμή σε καλά επίπεδα.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr