Μπορεί να μην συναγωνίζεται ευθέως turbατους ανταγωνιστές, όμως ο μεταβλητός χρονισμός MIVEC αμβλύνει αυτή τη διαφορά. Βενζινοκινητήρας λοιπόν, 1,6 λτ. με απόδοση 117 ίππους στις 4.000 σ.α.λ. και 154 Nm ροπής στις 4.000 σ.α.λ. Η λειτουργία του χαρακτηρίζεται πολιτισμένη και ελαστική κυρίως στις χαμηλομεσαίες στροφές με πολύ καλή απόκριση και λογικές επιδόσεις. Το μόνο που θα επισημάνουμε είναι πως λόγω έλλειψης ροπής μα και αραιού κιβωτίου, στις προσπεράσεις ετοιμαστείτε να κατεβάσετε νωρίς ταχύτητα.
Η χρήση του συστήματος Start/Stop μαζί με το πρόγραμμα ανάρτησης ενέργειας στο φρενάρισμα, διατηρούν την πραγματική κατανάλωση στα 7,0 λτ./100χλμ. Αξίζει να σημειώσουμε πω το ιδιαίτερα μεγάλο ντεπόζιτο των 63 λίτρων θα σας παρέχει τεράστια αυτονομία.
Copyright © 2024 - autoagora.gr