Στο κομμάτι των μηχανικών συνόλων το i20, η βασική έκδοση προσφέρεται με τον 1,2 λίτρων ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης που αποδίδει 84 ίππους και συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο πέντε ταχυτήτων. Στην κορυφή των εκδόσεων βρίσκεται ο τούρμπο T-GDi 1,0 λίτρου που έρχεται σε δύο εκδόσεις, με 100 ή 120 ίππους, ο οποίος για πρώτη φορά μπορεί να συνδυαστεί με ήπια υβριδικό σύστημα 48 βολτ, που στην πρώτη έκδοση είναι προαιρετικό, ενώ στη δεύτερη στάνταρ. Αμφότερες οι εκδόσεις μπορούν να συνδυαστούν είτε με ένα νέο εξάρι μηχανικό κιβώτιο ή με εφτάρι αυτόματο DCT διπλού συμπλέκτη.
Το νέο εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο iMT (Intelligent Manual Transmission) με ηλεκτρονικό συμπλέκτη, είναι σχεδιασμένο για μειωμένες εκπομπές ρύπων και πιο οικονομική κατανάλωση, αφού αποσυνδέει τον κινητήρα από τη μετάδοση μόλις ο οδηγός αφήσει το γκάζι, επιτρέποντας και ολική εξοικονόμηση καυσίμου ενώ το όχημα κινείται με ταχύτητα (coasting mode).