Νέο Peugeot E-5008: Πρεμιέρα ως 7θέσιο και έως 322 άλογα
Με 7 θέσεις και έως 1.815 λίτρα χώρο στο πορτμπαγκάζ.
Αμιγώς ηλεκτρικό, ήπια υβριδικό και Plug-in υβριδικό.
Καμπίνα με i-Cockpit και οθονάρα 21 ιντσών.
Το φθινόπωρο του 2024 ξεκινούν οι πωλήσεις του.
Ντεμπούτο για το νέο Peugeot E-5008
Επίσημη πρεμιέρα έκανε το νέο Peugeot E-5008. Το γαλλικό SUV έρχεται έχοντας στην καμπίνα του τρεις σειρές καθισμάτων και θέσεις για επτά επιβάτες. Τρείς ηλεκτρικές εκδόσεις με ισχύ έως 322 άλογα και αυτονομία 660 χλμ. θα υπάρχουν στην γκάμα, την ώρα που θα υπάρχουν ήπια υβριδικές και Plug-in υβριδικές εκδόσεις.
Με 7 θέσεις και έως 1.815 λίτρα χώρο στο πορτμπαγκάζ
Όπως προαναφέραμε, το νέο Peugeot E-5008 θα προσφέρεται στάνταρ με τρεις σειρές καθισμάτων στο εσωτερικό και θέσεις για επτά επιβάτες. Ως αποτέλεσμα, η γαλλική μάρκα θα μπορέσει να το διαφοροποιήσει και από το μικρό αδελφό του και πενταθέσιο, E-3008, με αμφότερα να βασίζονται στη νέα πλατφόρμα της Stellantis, STLA Medium. Μιλώντας ειδικότερα, το νέο E-5008 έρχεται με μεταξόνιο 2,9 μέτρων, δηλαδή αρκετά μεγαλύτερο σε σχέση με αυτόν των 2,74 μέτρων του E-3008. Από κει και πέρα οι υπόλοιπες διαστάσεις του έχουν ως εξής: μήκος 4,79 μ. πλάτος 1,89 μ. και ύψος: 1,69 μ.. Όταν και τα επτά καθίσματα είναι στις θέσεις τους ο χώρος αποσκευών χωρά 259 λίτρα, όταν όμως η τρίτη σειρά καθισμάτων πέσει ο χώρος αυξάνεται στα 748 λίτρα, αν πάλι πέσει και η μεσαία σειρά καθισμάτων, τότε η χωρητικότητα εκτοξεύεται στα 1.815 λίτρα.
Αμιγώς ηλεκτρικό, ήπια υβριδικό και Plug-in υβριδικό
Στο κομμάτι των κινητήριων συνόλων, το E-5008 ξεκινά με την έκδοση ενός ηλεκτρικού μοτέρ απόδοσης 214 ίππων (345 Nm ροπή) και κίνηση στους μπροστά τροχούς, προσφέροντας 500 χλμ. αυτονομία χάρη σε μπαταρία 73 kWh. Το προαναφερόμενο μοτέρ προσφέρεται και σε έκδοση 231 ίππων, αλλά συνδυάζεται με μεγαλύτερη μπαταρία 98 kWh για κορυφαία αυτονομία 660 χλμ. Το παρών δίνει και μία τετρακίνητη έκδοση, που προσθέτει ένα ηλεκτρικό μοτέρ στον πίσω άξονα για συνολικά 322 ίππους και αυτονομία 500 χλμ. Και τα τρία διαθέτουν ηλεκτρικό σύστημα 400 volt, ενώ μπορούν να φορτίσουν έως 160 kW (DC). Έτσι, με 10 λεπτά φόρτισης προσθέτουν ηλεκτρική ενέργεια για 100 χιλιόμετρα αυτονομίας. Ο ενσωματωμένος φορτιστής είναι 11 kW, αλλά υπάρχει η δυνατότητα να αναβαθμιστεί στα 22 kW για ταχύτερη φόρτιση.
Εκτός από τα αμιγώς ηλεκτρικά σύνολα, το νέο Peugeot Ε-5008 θα προσφέρεται και ως ήπια υβριδικό, μέσω του 1,2 λίτρων κινητήρα βενζίνης που λειτουργεί συνδυαστικά με σύστημα 48 volt. Η ισχύς του θα είναι στα 136 άλογα. Στην συγκεκριμένη έκδοση προσφέρεται υποχρεωτικά το e-DCS6 εξατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Η μάρκα λέει πως αν και ήπια υβριδικό το 5008 Hybrid 136 e-DCS6 έχει τη δυνατότητα να κινείται και αμιγώς ηλεκτρικά σε πολύ χαμηλές ταχύτητες.
Παράλληλα η Peugeot ανακοίνωσε πως μέσα στο 2025 θα κυκλοφορήσει και το Plug-in υβριδικό 5008 (195 e-DCS7 PHEV) με 195 ίππους. Θα συνδυάζει έναν ηλεκτροκινητήρα 125 ίππων με κινητήρα εσωτερικής καύσης 150 ίππων και θα διαθέτει ηλεκτρική αυτονομία 79 χιλιομέτρων.
Καμπίνα με i-Cockpit και οθονάρα 21 ιντσών
Στην καμπίνα του E-5008 ξεχωρίζει το i-Cockpit με πανοραμική οθόνη 21 ιντσών διατίθεται στάνταρ τόσο στην εξοπλιστική έκδοση Allure όσο και στην GT, όπως και φωτισμός περιβάλλοντος, ένας ασύρματος φορτιστής τηλεφώνου, το σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί και οι προβολείς LED. Τα μοντέλα GT διαφοροποιούν το εξωτερικό μέρος με διχρωμία χάρη στη μαύρη οροφή, την ώρα που λαμβάνουν επιπλέον ζάντες 20 ιντσών, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα και θερμαινόμενα καθίσματα με Alcantara, ενώ εντάσσουν στα πολλά συστήματα υποβοήθησης και ασφάλειας το adaptive cruise control.
...>>>Συνεχίστε το άρθρο