2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Peugeot e-3008. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις
18/11/2024
Ας δούμε πώς τα πηγαίνει το ηλεκτρικό Peugeot e-3008 στους τομείς της αυτονομίας, των χώρων, των επιδόσεων και των εγγυήσεων.
Μάρκα/Μοντέλο | Peugeot e-3008 | Καλύτερα | Χειρότερα | |||
---|---|---|---|---|---|---|
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματοςΓια Γόνατα πίσω επιβατών (εκ.) | 19,8 | 26,5 | KIA EV6 GT 585ps 77,4 KWh | 10,5 | MAZDA MX-30 e Skyactiv 145ps 35.5 KWh | |
Πόσος χώρος υπάρχει από το κεφάλι του πίσω επιβάτη (ύψους 1,75) μέχρι την οροφήΓια Κεφάλι πίσω επιβατών (εκ.) | 6,5 | 8,8 | FORD EXPLORER EXTENDED RANGE RWD 286ps 82 KWh | 2 | MAZDA MX-30 e Skyactiv 145ps 35.5 KWh | |
Πόσο φαρδιά είναι η καμπίνα πίσω, στο ύψος των ώμωνΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα) | 1,43 | 1,43 | PEUGEOT 3008 E-3008 213ps 73 KWh | 1,34 | MAZDA MX-30 e Skyactiv 145ps 35.5 KWh | |
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 520 | 535 | AUDI Q4 e-tron 45 Sportback 286ps 82 KWh | 340 | MERCEDES EQA 250+ 190ps 70,5 KWh | |
Χώροι | 85% | |||||
Είδος | Ηλεκτρικό | |||||
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.) | ||||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 213 | 585 | KIA EV6 GT 585ps 77,4 KWh | 136 | CITROEN C4 X Electric 136 PS 136ps 50 KWh | |
Πόσο γρήγορα μπορεί να επιταχύνει ο κινητήρας το αυτοκίνητο. Όσο περισσότερη ροπή, τόσα περισσότερα άλογα έχουμε σε αυτές τις στροφέςΜέγιστη ροπή (Nm) | 345 | 740 | KIA EV6 GT 585ps 77,4 KWh | 255 | HYUNDAI KONA ELECTRIC LR 217ps 65,4 KWh | |
Πόσο γρήγορα πιάνει τα 100 χλμ./ώραΕπιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 8,9 | 4,3 | KIA EV6 GT 585ps 77,4 KWh | 9,8 | CITROEN C4 X Electric 136 PS 136ps 50 KWh | |
Όσο μικρότερος ο χρόνος, τόσο ευκολότερη η προσπέραση. Η μέτρηση γίνεται πατώντας τέρμα το γκάζι με την τελευταία ταχύτητα. Δείχνει το εύρος στροφών και εξαρτάται από την ροπή του κινητήρα.Προσπέρασμα 80-120 (δλ.) | 5,7 | 2,3 | KIA EV6 GT 585ps 77,4 KWh | 8,7 | KIA NIRO BEV 150 kW 204ps 68 KWh | |
Κινητήρας - Επιδόσεις | 70% | |||||
Εγγύηση για τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου, όπως π.χ. κινητήρας, κιβώτιοΕγγύηση αντιπροσωπείας - Μηχανικα μέρη (χρόνια) | 5 | 8 | FORD EXPLORER EXTENDED RANGE RWD 286ps 82 KWh | 2 | MERCEDES EQA 250+ 190ps 70,5 KWh | |
Εγγύηση για σκουριές στο αμάξωμαΔιάτρηση από σκουριά (χρόνια) | 12 | |||||
Εγγύηση για τη βαφή του αυτοκινήτουΧρώμα (χρόνια) | 2 | |||||
Εγγύηση αντιπροσωπείας | 75% | |||||
Διαστάσεις αμαξώματος (χλστ.) | ||||||
Μήκος (μέτρα) | 4,54 | |||||
Πλάτος (μέτρα) | 1,9 | |||||
Ύψος (μέτρα) | 1,64 | |||||
Είναι η απόσταση μεταξύ των δύο τροχών. Συνήθως, όσο μεγαλύτερο, τόσο πιο άνετο στο εσωτερικό το αυτοκίνητοΜεταξόνιο (μέτρα) | 2,74 | |||||
Ρεζερβουάρ (λίτρα) | ||||||
Είναι η μικρότερη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος. 20 εκατοστά είναι τιμή που συγκαταλέγεται στις καλές για SUVΑπόσταση από το έδαφος (εκ.) | 19,8 | 19,8 | PEUGEOT 3008 E-3008 213ps 73 KWh | 13 | MAZDA MX-30 e Skyactiv 145ps 35.5 KWh | |
Βάρος, με οδηγό 75 κιλών (κιλά) | 2183 | 1734 | CITROEN C4 X Electric 136 PS 136ps 50 KWh | 2210 | MERCEDES EQB 250 190ps 66,5 KWh | |
Κινητήρας (στοιχεία κατασκευαστή) | ||||||
Κυβικά εκατοστά | ||||||
Πόσο δυνατός είναι ο κινητήρας. Όσο πιο πολλά άλογα, τόσο μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, το 0-100 και το τράβηγμα του αυτοκινήτουΜέγιστη ισχύς (PS) | 213 | 585 | KIA EV6 GT 585ps 77,4 KWh | 136 | CITROEN C4 X Electric 136 PS 136ps 50 KWh | |
Στροφές μέγιστης ισχύος (σ.α.λ.) | 3935 | |||||
Ροπή (Nm) | 345 | 740 | KIA EV6 GT 585ps 77,4 KWh | 255 | HYUNDAI KONA ELECTRIC LR 217ps 65,4 KWh | |
Στροφές μέγιστης ροπής (σ.α.λ.) | 250 | |||||
Φρένα | ||||||
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 38,2 | 34,3 | KIA EV6 LONG RANGE 77 kWh 2WD 228ps 77.4 KWh | 40,4 | MERCEDES EQB 250+ 190ps 73.9 KWh | |
Για Ηλεκτρικά | ||||||
Αν ήταν βενζίνη, θα λέγαμε πως είναι το ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου. Όσο μεγαλύτερη χωρητικότητα μπαταρίας, τόσο μεγαλύτερη αυτονομία με μια φόρτισηΧωρητικότητα μπαταρίας (kWh) | 73 | |||||
Κατανάλωση στην πόλη (KWh/100 χλμ.) | 14 | 11,9 | HYUNDAI KONA ELECTRIC LR 217ps 65,4 KWh | 20,1 | KIA EV6 LONG RANGE 77 kWh AWD 325ps 77.4 KWh | |
Κατανάλωση σε ταξίδι (KWh/100 χλμ.) | 19,4 | 18,1 | CITROEN C4 X Electric 136 PS 136ps 50 KWh | 26,5 | KIA EV6 LONG RANGE 77 kWh AWD 325ps 77.4 KWh | |
Πραγματική μέση κατανάλωση (KWh/100χλμ.) | 17,2 | 14 | CITROEN C4 X Electric 136 PS 136ps 50 KWh | 24 | KIA EV6 LONG RANGE 77 kWh AWD 325ps 77.4 KWh | |
Αυτονομία σε ταξίδι (χλμ.) | 376 | 434 | FORD EXPLORER EXTENDED RANGE RWD 286ps 82 KWh | 276 | CITROEN C4 X Electric 136 PS 136ps 50 KWh | |
Αυτονομία που ανακοινώνει ο κατασκευαστής | 527 | |||||
Οι περισσότεροι κατασκευαστές δίνουν εγγύηση τέτοια ώστε στο τέλος της εγγύησης η υγεία της μπαταρίας να είναι τουλάχιστον στο 70%Εγγύηση μπαταρίας (χρόνια) | 8 | 7 | KIA EV6 GT 585ps 77,4 KWh | 8 | AUDI Q4 e-tron 45 286ps 82 KWh |
Ξεκινώντας από την ευρυχωρία, όπως αναφέραμε ήδη το Peugeot e-3008 έχει το φαρδύτερο πίσω κάθισμα της κατηγορίας, με πλάτος 1,43 μέτρα. Αυτό σημαίνει πως στο γαλλικό SUV θα ταξιδέψουν με άνεση 5 ενήλικες επιβάτες. Επιπλέον, παρά την fastback «γραμμή» της οροφής, ο χώρος για τα κεφάλια των πίσω επιβατών βρίσκεται στο ανώτερο άκρο του μέσου όρου, με 6,5 εκατοστά, κάτι που ισχύει και για τον «αέρα» για τα γόνατα των πίσω (19,8 εκατοστά). Ο χώρος αποσκευών έχει ωφέλιμο όγκο 520 λίτρα και επίσης είναι από τους κορυφαίους της κατηγορίας.
Τα 213 άλογα του αυτοκινήτου επιταχύνουν το αμάξωμα από στάση στα 100 χλμ/ώρα μέσα σε 8,9 δευτερόλεπτα, ενώ για την επιτάχυνση 80-120 χλμ/ώρα απαιτούνται 5,7 δευτερόλεπτα. Τα συγκεκριμένα νούμερα αντικειμενικά είναι πολύ καλά. Το γεγονός πως βρίσκονται στο μέσο όρο της κατηγορίας είναι ένα δείγμα των καταιγιστικών επιδόσεων που προσφέρουν οι ηλεκτροκινητήρες.
Αυτό που είναι ιδιαίτερα σημαντικό για την καθημερινότητα ωστόσο είναι η ηλεκτρική αυτονομία. Εδώ το Peugeot e-3008 με τον κινητήρα των 213 ίππων και τη μπαταρία χωρητικότητας 73 kWh τα πηγαίνει επίσης καλύτερα από την πλειοψηφία του μέσου όρου, μιας και σε συνθήκες αυτοκινητοδρόμου (όπου η ηλεκτρική κατανάλωση αυξάνεται, σε αντίθεση με τα θερμικά μοτέρ), μπορεί να διανύσει 376 χιλιόμετρα. Σε μικτό κύκλο, οι μετρήσεις μας έδειξαν αυτονομία 430 χιλιόμετρα, ενώ σε αστική χρήση, όπου η μπαταρία φορτίζει όταν αφήνουμε το πόδι μας από το γκάζι ή όταν φρενάρουμε, μπορούμε να δούμε και παραπάνω από 520 χιλιόμετρα.
Σελ. 1 | Πόσο καλό είναι το Peugeot 3008 σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, ασφάλεια, εξοπλισμό, εγγυήσεις και τιμές. |
Σελ. 2 | Peugeot e-3008. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις |
Σελ. 3 | Peugeot e-3008: Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφαλείας; |