Νέο Renault Clio LPG: Έγινε πιο μοντέρνο, παραμένει οικονομικό
Ο ανανεωμένος σχεδιασμός το κάνει εντυπωσιακό.
Με standard ψηφιακό πίνακα οργάνων και μεγαλύτερη οθόνη infotainment.
Ο κινητήρας υγραερίου καίει 6 ευρώ/100 χλμ και είναι ροπάτος χαμηλά.
Είναι άνετο και στιβαρό στο δρόμο.
Ο ανανεωμένος σχεδιασμός του Renault Clio το κάνει εντυπωσιακό
Το Renault Clio ανανεώθηκε πρόσφατα, με το design του αυτοκινήτου να είναι μοντέρνο και να παραπέμπει στο ολοκαίνουργιο Austral. Στον εμπρόσθιο πρόβολο ξεχωρίζουν τα νέα φωτιστικά σώματα που δημιουργούν μια ξεχωριστή φωτεινή υπογραφή τη νύχτα, ενώ η κεντρική μάσκα σε σκούρο χρώμα φιλοξενεί το νέο λογότυπο της γαλλικής εταιρείας.
Το νέο Renault Clio έχει standard ψηφιακό πίνακα οργάνων και μεγαλύτερη οθόνη infotainment
Το ανανεωμένο Renault Clio διαθέτει standard ψηφιακό πίνακα οργάνων 7 ιντσών, ενώ η οθόνη του συστήματος infotainment έχει την ίδια διάσταση, ενώ προαιρετικά μπορούμε να βρούμε οθόνες 10 και 9,3 ιντσών αντίστοιχα). Στο αυτοκίνητο θα φιλοξενηθούν 4 ενήλικες επιβάτες με τον χώρο για τους πίσω να οριακός αν αυτοί είναι ψηλοί. Το πορτ-μπαγκάζ έχει ωφέλιμο όγκο 301 λίτρα στην περίπτωση του υγραεριοκίνητου Clio και 391 λίτρα στις εκδόσεις βενζίνης.
Ο κινητήρας υγραερίου του Renault Clio καίει 6 ευρώ/100 χλμ και είναι ροπάτος χαμηλά
Ώθηση στο Renault Clio της δοκιμής μας δίνει ο τρικύλινδρος TCe βενζινοκινητήρας 1 λίτρου, ο οποίος διαθέτει εργοστασιακό κιτ LPG. Η απόδοση του κινητήρα είναι 100 άλογα και η ροπή 170 Nm (91 άλογα και 160 Nm ροπής αν επιλέξετε να καίτε βενζίνη) ενώ η ισχύς είναι διαθέσιμη από το χαμηλό εύρος στροφών. Το κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων έχει καλή αίσθηση και «κοντή» κλιμάκωση.
Η πραγματική κατανάλωση σε μικτό κύκλο είναι 7,5 λτ/100 χλμ στην περίπτωση του LPG και 6 λτ/100 χλμ στην περίπτωση της βενζίνης. Με μέση τιμή υγραερίου τα 0,82 ευρώ/λίτρο, η κατανάλωση μεταφράζεται σε 6 ευρώ/100 χλμ με LPG.
Το Renault Clio LPG είναι άνετο και στιβαρό στο δρόμο
Η ανάρτηση του Renault Clio προσφέρει άνεση στους επιβάτες, αφού φιλτράρει σωστά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος. Παρόλα αυτά οι κλίσεις είναι αρκετά περιορισμένες και το αυτοκίνητο διαθέτει ευχάριστη και δυναμική συμπεριφορά σε δρόμους με στροφές. Σε συνθήκες αυτοκινητοδρόμου το Clio είναι σταθερό και στιβαρό ακόμα και στην ύπαρξη πλευρικών ανέμων.
Η έκδοση με κινητήρα υγραερίου έχει τιμή που ξεκινά από τα 21.870 ευρώ, με το βασικό εξοπλισμό να είναι καλός.
Στις επόμενες σελίδες θα διαβάσετε αναλυτικά τη δοκιμή του ανανεωμένου Renault Clio LPG.
Σελ. 2 | Πόσο καλό είναι το ανανεωμένο Renault Clio με υγραέριο; |
Σελ. 3 | Το νέο Renault Clio έχει standard ψηφιακό πίνακα οργάνων και μεγαλύτερη οθόνη infotainment |
Σελ. 4 | Ο κινητήρας υγραερίου του Renault Clio καίει 6 ευρώ/100 χλμ και είναι ροπάτος χαμηλά |
Σελ. 5 | Το Renault Clio LPG είναι άνετο και στιβαρό στο δρόμο |