Ο κινητήρας υγραερίου του Renault Clio καίει 6 ευρώ/100 χλμ και είναι ροπάτος χαμηλά
Κάτω από το καπό του Renault Clio LPG βρίσκεται ο τρικύλινδρος χιλιάρης TCe βενζινοκινητήρας ο οποίος διαθέτει εργοστασιακό κιτ υγραερίου. Το μοτέρ αποδίδει 100 άλογα και 170 Nm ροπή στην περίπτωση που λειτουργεί με LPG και 91 ίππους αν καίει βενζίνη, με τη ροπή να μειώνεται στα 160 Nm.
Η λειτουργία του κινητήρα είναι πολιτισμένη και η ροπή διαθέσιμη από τις χαμηλές στροφές, κάνοντας το όχημα ικανό να κινείται σβέλτα. Αρωγός στο τελευταίο είναι και το εξατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων που έχει «κοντή» κλιμάκωση στις 5 πρώτες σχέσεις και πιο «μακριά» 6η, για χρήση σε αυτοκινητόδρομο. Το αυτοκίνητο διαθέτει διακόπτη για τη χειροκίνητη εναλλαγή μεταξύ των δύο καυσίμων, ενώ στην περίπτωση που αδειάσει η δεξαμενή του LPG γίνεται αυτόματα αλλαγή σε βενζίνη.
Σύμφωνα με τις μετρήσεις μας η κατανάλωση υγραερίου σε μικτό κύκλο είναι 7,4 λτ/100 χλμ. Αν λάβουμε υπόψη πως η τρέχουσα μέση τιμή του LPG είναι 0,82 ευρώ/λίτρο, τότε υπολογίζουμε πως με το υγραεριοκίνητο Renault Clio μπορούμε να διανύσουμε 100 χιλιόμετρα με 6 ευρώ. Ως βενζινοκίνητο το όχημα καίει 6 λτ/100 χλμ.
Όσον αφορά στις επιδόσεις, τα 100 χλμ/ώρα από στάση έρχονται μέσα σε 11,9 δευτερόλεπτα (12,3 στη βενζινοκίνητη λειτουργία) και η τελική ταχύτητα είναι 188 χλμ/ώρα.
Σελ. 1 | Νέο Renault Clio LPG: Έγινε πιο μοντέρνο, παραμένει οικονομικό |
Σελ. 2 | Πόσο καλό είναι το ανανεωμένο Renault Clio με υγραέριο; |
Σελ. 3 | Το νέο Renault Clio έχει standard ψηφιακό πίνακα οργάνων και μεγαλύτερη οθόνη infotainment |
Σελ. 4 | Ο κινητήρας υγραερίου του Renault Clio καίει 6 ευρώ/100 χλμ και είναι ροπάτος χαμηλά |
Σελ. 5 | Το Renault Clio LPG είναι άνετο και στιβαρό στο δρόμο |